Hakutulokset

  1. Niksu

    Hassua olla täällä.

    Kirjoitin tänne kauan siiten viimeks. Elämä veti niin kiireeks ja nettiin en menny kuin pankin sivuille,jotain 1,5v ja en edes piipahtanu tääl. Onko meno täällä edelleen sama?Ihan kuin olis jotenkin asiallisemmat kommentit? Kiva palata. :)
  2. Niksu

    Miten ne Libero-kerhon merkit näkyy?

    Kun ne sinne menee ja ne lisätään pistetilille, niin missä kohtaa sivustoa voi nähdä omat pisteet ja sen, mitä niillä voi saada....Ei näje ei! :headwall: :D
  3. Niksu

    Gallupihko: osaako teidän 4v värittää tarkasti?

    Aika hyvin värittää, mutta sillä on ollut kynä kädessä aika paljon ja muutenkin sellanen keskittyjä-tyyppi.
  4. Niksu

    Pojalla on hieman "outo" leikki!

    Meillä neiti käy iskän kaa ulkon(vaikka olen sanonu, ettei tarttis hengitellä siinä vieres), mutta se nyt lirppaa missä iskä ikinä onkin, niin sen perässä. En kyl tykänny kun neiti just tossa iässä "poltteli". Nyt se jäänyt. Miehen siskon poika otti meijän iskästä mallia ja leikki lakulla...
  5. Niksu

    Miten mä voin vahtia, että neiti korjaa pikkusälän, ettei

    pikkusisko tule ja poimi barbien kenkiä, pikkulegoja, pokemoneja ym ja ym suuhunsa. Mä varmasti jauhan sitä samaa tarinaa sata kertaa päivästä toiseen, miten vauva voi tukehtua ja miten niitten sälien täytyy mennä lekin jälkeen takas omiin laatikoihin. On takavarikkoa ja muuta, mutta ei auta ei...
  6. Niksu

    Eilisestä Satuhäät-ohjelmasta

    sama tuli mieleen, että morsian oli varmasti tienny jo vuosia, millaset häät haluu. Mies vaan piti saada, kun ite ei voi mennä itekseen naimisiin. En kyl seurannu alusta asti. Kohtuutonta on kyllä lapsilta enää vaatia mitään keskittymistä, jos niitä pitää piparin voimalla bussissa monta tuntia...
  7. Niksu

    Rakentaneet kohtalotoverit: Tuntuko pahalta irtisanoa asunto

    Asutaan asumisoikeusasunnossa.
  8. Niksu

    Rakentaneet kohtalotoverit: Tuntuko pahalta irtisanoa asunto

    Niin. Ihanne ois, että sais kaikessa rauhassa edetä, mutta paniikki alkaa tulla kahen paikan ylläpidon ksutannusten kaa, kun nyk vuokrakaan ei ihan pikkanen ole ja sitten nää lainan menot siinä ohessa....plääh. Pihalla ei tehä mitään hienosäätöä, täytetään vaan maata, joka on nyt ihan...
  9. Niksu

    Rakentaneet kohtalotoverit: Tuntuko pahalta irtisanoa asunto

    kun raksa oli viel kuin pommin jäljiltä? Tai siis meillä on 3kk irtisanomisaika ja talossa vasta väliseiniä tasotellaan ja pihalla myllerretään kaivurilla, että jotain tolkkua sinne saatas. Eli se vie myös paljon työpäiviä ja energiaa. Mies tekee itse työnsä ohessa ja minä sähellä ipanoitten kaa...
  10. Niksu

    Budjetti Kastelli 146K Valokaari

    Noihin pakkasiin viel, että meillä piti valaa pohja just, kun alko mittarissa olla tammikuun pahimmat pakkaset ja betonipojat piti rajana -15, joten sitten ooteltiin ja aikataulu pissi sitten lopulta 2kk. Tuli leutoja päiviä ja tää betoniporukka olikin tekees sitten jotain takuuhommaa ja sitä...
  11. Niksu

    Keittiö, khh, wc, kaapisto...mistä edullinen paketti?

    Ihan tuore tarjous saatiin tänään. keittiö, jossa "keskpaljon" kaappitilaa. Myös vetolaatikkoa ja pitkääkin komeroa(ei mitään super-kalliita mekanismeja). Kiiltovalk ovet+pähkinärungot+ tasot laminaattia. 4 makkariin tavalliset saranaovet ,kaapeissa hiukan vetokoreja ym. Ovet valk sileää. Sitten...
  12. Niksu

    nyt tuli tupenrapinat!! vituttaa ankarasti.

    Aika reilu kerho- meininki siltä kaveriltakin, kun laitto kuvia. Ei tarkoita, että mies ja se toinen ois tehneet kivasti, mutta nyt sä et ees voinu ku kattoa vaan ne kuvat, tavallaan pakostakin. :/
  13. Niksu

    mitä hemmetin ammatteja teillä oikein on?

    Mä saisin hyvin kilpailutettua yskityisellä palkkaani pk-seudulla lähelle 2500-3000 bruttona. ja täällä Turun seudulla nihkeesti joku voi maksaa 1800-1900 kuussa ja näinkin "cityssä" ollaan täällä Turun seudulla. Eli pk:n palkat on huimia ja pakkohan olla, kun muut kustannukset on kanssa isommat.
  14. Niksu

    nyt puhutte mulle järkeä

    En viitti, kun itse just puolitin miehen pitzan jämät ja sitten hain kuitenkin sen toisenkin puolen. Ota vaan mun puolest santsi! :D
  15. Niksu

    Kolja nimestä pojalle...

    Ei vaan natsaa omaan makuun. Mielellään sinne laittaa sen T:n loppuun.
  16. Niksu

    Kolja nimestä pojalle...

    Iik! :/
  17. Niksu

    Jestas, yllätyin vähän tästäkin

    Kiusaan aina miestä, kun ei kerta olla 11 vuoden jälkeenkään aamenta saatu ja on yht lainat ja mukulta ym, niin kiusaan, että joko ens juhannuksena tanssitaan meidän häitä. Hän vaan hokee, että sitten kun velat maksettu, ettei aleta uudella velalla sukua ruokkimaan. Mä sitten piloillani heitin...
  18. Niksu

    tekisitkö töitä, jos saisin 1000 ?/kk käteen verojen jälkeen?

    Mun alan alin palkka myös toi. Miinustan verot ja ipanoitten hoitomaksun, niin ei kauheesti hurrata...Itse teen iltoja, mutten saa niistä mitään lisiä. Joku viikko voi jäädä vile muutaman tunnin alle täyden viikon, niin sekin taas nakertaa tiliä... :/
  19. Niksu

    tekisitkö töitä, jos saisin 1000 ?/kk käteen verojen jälkeen?

    Meillä ei nähdä nälkää, vaikka ruokin noin 400-500?/kk 4 henkisen porukkani. Eli kyllä mä pidän sitä isona rahana. Mutta nää on näitä, kun jollain tollanen summa on taskuraha ja palaa yhellä kauppareisulla.
  20. Niksu

    tekisitkö töitä, jos saisin 1000 ?/kk käteen verojen jälkeen?

    Kyllä mä tekisin, jos vaihtoehto ois kotona olla ja saada hyvinkin paljon alle 1000!! ja vaikka olen ihan kulutellut koulunpenkkejä, niin ei terveysalalla herroiksi elellä. Eli jos aatellaan, että kaksi lasta hoidossa 380 ja miinus verot, niin eipä meikäläisen kk palkasta paljon päälle tonttu...

Yhteistyössä