Hakutulokset

  1. P

    "niksinellat" HUOMIO!

    Kiitti :D Noilla vinkeillä pärjää jo enshätään. Korjauttamista voisin joksus harkita..
  2. P

    "niksinellat" HUOMIO!

    Lempparifarkuissa on vetskari rikki.. ei pysy kiinni :/ Mikä neuvoksi?? Vai onko mitään jippoa tähän? Koko vetoketjun vaihtaminen on viimeinen vaihtoehto jos sitäkään teen.
  3. P

    Hiljalleen humallun seurassanne!

    oishan tuolla hieman kuohujuomaa.. en vaan taida jaksaa kun juomakaveri meni jo nukkumaan
  4. P

    nettipelit lapsille

    juu ja pelikoneessa kävi meidän 5v likka pelailemassa. siinä rauhaksiin pelaili kunnes aloin yhessä vaiheessa kattoo tarkemmin että tossahan on ihan paris hiltonin näkönen mallinukke.. se olikin sitten sellanen paris hiltonin lihotus peli! :o kamalaa! Ja tää likka on itekki hieman pullea.. :x...
  5. P

    seksin jälkeen..

    Näin myös me :D
  6. P

    Teillä kaikilla lienee sama ongelma..

    Olen yöt läpeensä miettinyt että kuka mut ottais töihin?! Kouluttamaton nuori perheellinen nainen! Ilman minkäänlaista työkokemusta. No joo. Ois voinu jättää lapset hankkimatta aikoinaan, mutta sitä on ehkä turha surkutella nyt kun ollaan jo siinä tilanteessa :x
  7. P

    Teillä kaikilla lienee sama ongelma..

    Niin juu.. ne lomat ja hemmottelut. Voih! Mullakin olis kohta synttärit ja eka hääpäivä lähenee. Mistähän säästäis hemmottelurahaa..
  8. P

    Teillä kaikilla lienee sama ongelma..

    mies käy töissä. saa suht hyvää palkkaa, mutta siitäkin vähennetään jo kaiken laista mm. autolainaa (nän tarvitsee välttämättä autoa työssään), elatusta.. ulosotto ei onneksi enään ota kun mies on käräjillä saanut nollatilanteen velkoihinsa. Minullakin on jo luottotiedot mennyt, velka on kyllä...
  9. P

    Teillä kaikilla lienee sama ongelma..

    ...kuin meidän perheessä. Laskuja vaan tulee joka tuutista vaikkei ole mitään ylimääräistä. Tälläkin hetkellä ei rahat riitä edes ruokaan kun pitää yrittää välttää laskuja menemästä perintään. Yksi on jo menossa perintään jos sitä ei heti maksa! Piru vaan kun ei ole senttiäkään rahaa! :o...
  10. P

    Pussiin tässä joudutaan..

    viereisissä taloissa remontti alkoi viime heinäkuussa ja hiljattain ovat purkaneet telineet pois. mutta mitä ihmettä?! nehän on aivan kesken! toisessa on maalattu vain yksi seinä ja toisessa ei mitään :o tätä aikasemmin yhtiön kaksi muuta taloa on jo rempattu aivan valmiiksi. sentääs...
  11. P

    Kaikki jotka on eronnu....

    Minä ja miehei erottiin noin kahden vuoden seurustelun ja yhdessä asumisen jälkeen. kupuksemme oli silloin vähän päälle vuoden. tarkkaan en muista. Syitä oli miehen kaljottelu, luottamuksen puute, minun nuori ikäni ja kaikki oli tapahtunut vaan niin nopeasti. Olin 18 vallaton sinkku kun...
  12. P

    Pussiin tässä joudutaan..

    Asutaan kerrostalossa jossa alkaa julkisivuremppa kuunvaihteess :o puolivuotta eletään sitten pussin sisällä.. Poraamista, hakkaamista, kolkuttelua, kilinää het aamutuimaan tiedossa :whistle: Ikkunatkin vaihdetaan.. Kukat vein jo anopille hoitoon ja laitettiin tuplaverhot. Mitenhän tämän...
  13. P

    Tykkääkö joku näistä?

    noi [/b]chrissyn[b] laittamat olis vielä paremmat
  14. P

    Tykkääkö joku näistä?

    minä tykkäisin pitää. MUTTA! noin paljoo en niistä maiksaisi enkä todellakaan seisoisi tuossa asennossa ne päällä. ja kotona pitäsin vaan :D
  15. P

    Haluttomuudesta...

    voi sentään! mulla on asiat niin samalla mallilla :| minä kärsin, mieheni kärsii.. ja minä kärsin siitä että mieheni kärsii. on sentään silloin tällöin petipuuhia, ehkä noin kerran 2 kuukauteen! eikä edes hotsita antaa miehelle hyvää oloa. minulla on viimesimmästä imetyksestä n.9kk eikä...
  16. P

    Te, jotka olette olleet lapsena hoidossa, onko jäänyt traumoja?

    minä menin hoitoon, en muista, mutta ainakin alle 2v olin. niinkin paljon on traumatisoinut etten muista mitään minun hoidoista ;) eikä sen jälkeen ole ilmennyt mitään..
  17. P

    Uusperheiden äideistä ajatuksen vaihtajaa?

    Meillä asustaa minun lisäkseni minun ja meiheni yhteiset lapset joita on kaksi ja puolitoista vuotta sitten meille muuttaneet mieheni kaksi lasta. Meillä aika rankkaa ollut sen jälkeen.. :attn:
  18. P

    Hyvinkää tai lähiseutu!!

    ...te kaikki aina piileskelette?? :D :attn: Minä siis myös Hyvinkäältä! Ottaa yhteyttä [/b]piipa.k@windowslive.com[b] :heart:
  19. P

    ÄISKÄ 85, TYTTÖ 04, POIKA 07!! :)

    Löytyskö ehkä mahdollisesti samanhenkistä/tyyppistä porukkaa? Kokemus on sen näyttänyt ettei juttu oikeen toimi jos on eri määrä lapsia tai vanhempien iät ei ole lähelläkään toisiaan. Siis näin minun kohdalla, teistä muista en tiedä! Mielelläni mesettelisin tai meilailisin jonkun kanssa...
  20. P

    Oletko nähnyt, että lastenhoitaja leikkii ulkona puistossa lasten kanssa?

    olen nähnyt ja olen itsekkin leikkinyt. keinuttelua, juttelua, hyppynarun pyöritystä, pallon potkimista. mutta valitettavan usein olen nähnyt myös sitä toista puolta. onhan se hyvä että on niitäkin niin on joku haukkana vahtimassa kun muut leikkii. ja on varmasti sallittua vaihtaa pari sanaa...

Yhteistyössä