Hakutulokset

  1. M

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    kiitos kaikille haleista ja tuesta sitä tarviinki nyt ja paljon!! onneksi te oletta olemassa!! mie en silti aijo palata palstalle mut käyn joskus moikkaamassa teitä ja kurkkimassa plussaneita. :) paljon plussa onnea teille kaikille toivottelee pikkusen paremmalla mielellä oleva mulmul :wave:
  2. M

    *The Esikoisesta Haaveilevat*

    hei pitkäsät aikaa! paaljon onnea plussaneille!! omaa napaa... mä oon niin surullinen. vuosi sitten olimme onnemme kukkuloilla kun r-testi näytti plussaa...nyt vuotta myöhemmin olen aivan yksin vauvakaan kun ei jaksanut mukanani kuin sen ekan kolmanneksen juuri ja juuri... :'( ex:n kanssa...
  3. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    hei pitkäsät aikaa! paaljon onnea plussaneille!! omaa napaa... mä oon niin surullinen. vuosi sitten olimme onnemme kukkuloilla kun r-testi näytti plussaa...nyt vuotta myöhemmin olen aivan yksin vauvakaan kun ei jaksanut mukanani kuin sen ekan kolmanneksen juuri ja juuri... :'( ex:n kanssa...
  4. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    iltaa arvon naiset! onnea kaikille lussaneille ja :hug: sitä tarvitseville!! viikon olen ollu nettipimennossa ku ei oo ollu koneeta mut nyt on kone ja nettikin. menkat oppu tossa jokupäivä sitten eli ressi se vaan sotki kiertoa... :'( ero on sitten lopullinen ukon kanssa se ei haluu mua enää...
  5. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    mut hei rakkaat naiset palaan asiaan huomenna nyt ku pittää kiitää kaverin synttäreitä juhliin!!
  6. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    talvis no juu toivon todella et kierto olis menny sekasin vaan pelkäsät surusta ja siitä t oon laihtunu viikossa 7kg... mut vois sekin olla mahollista et oon raskaan...menkkojen aikaan nimittäin ei oo tissit ollu kipeet ikinä :headwall: no toiv saan huomenissa asiaaan selvyyttä...
  7. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    pakko kyl kysyy huomenna kaverilta et voisko lainaa sen verran et sais sen testin ostettuu tuun hulluksi ku en tiä miten asiat on!!! :'( yksin varmasti jään kuiten jos niin sattuuki käymään et oon raskaana!!
  8. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    talvis ku sehän tässä onkiii et en tiä miten pitkällä oli jos sattuuki niin et on raskaana!! |O hitto et on pitäny taas sotkee asiansa...mie oon niin helvetin hyä siinä!!
  9. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    hei tyväret!! apuvaaaa mulla on onkelma...mies tosiaan jätti viikko sitten...no menkkojen PITI alkaa ke mut eipäs ne sit alkanukkaan tuli vaan muutama tippa parina päivänä!! :o mitä mie teen jos nyt oonki pamahtanu paksuksi ja oon juonukki ku paraski sieni??!! |O testiä en oo voinu tehä ku ei...
  10. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    hei arvon naiset!! mitäs tänne?? mulle ei kummempia eilis ilta venähti vähän pitkäsi ja olen edelleen känessä vaikken tahtos...ei pitäny juua mut join kuitenki :whistle: hitto kuinkahan tästä selvenis noppeesti et ei tulis töihin huomenna hirvee darra... no oma mokahan se toki on mut hauskaa...
  11. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    miss mindy tiedän tunteesi!! :hug: koko viikon olen tässä itkua illat tuhertanu ja yksin ollu ku mies ei haluaolla kotona, kavereilla punkaa... mie en jaksa uskoa et olen nyt yksin!! en taho luovuttaa en koska rakastan!mullekki uli ihan ylätyksenä tää. perjantaina kotiin tullessaan mies vaan lyö...
  12. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    huomenta kaikille ja kiitos haleista ja tuesta. en valitettavasti jaksa uskoa että asiat enää järjestyvät mutta silti toivon ihmettä. siihenasti olen päättänyt nyt olla käymättä täällä. mutta jos joku haluaa välttämättä minusta kuulla jotain voi laittaa sähköpostiosoittensa/meseosotteen yv:nä...
  13. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    iltaa arvon leidit!! minä joudun surukseni ilmoittamaan että en enää jatka palstailua kanssanne. :'( tilanne on nyt niin solmussa.mies tahtoo erota mutta minä en tahtoisi hänestä luopua koska häntä rakastan!!hn on elämäni valo jonka vuoki jaksan jatkaa etwwnpäin. :'( |O en todellaakaan...
  14. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    heips [/b]BB[b] ei tässä sen kummempaa ku et kaikki asiat on niin helvetin somussa eikä ne taho selvitä vaikka kuinka ollaan koitettu...molemmat vaan huutaa toisilleen ja ollaan jatkuvasti kärtysiä ja sit ku vielä kahessa paikassa asutaan nyt väliaikasesti niin seki on rassannu välejä tosi...
  15. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    minnie- tää meän stoori taitaa jäähä historiaan eikä muutu paremmaksi vaikka kuin koittas... :'( |O :ashamed:
  16. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    aaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrggggggg että ottaa pähän taas kaikki!! |O :kieh: :headwall: :'(
  17. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    iltaa!! omaa nyyt vaiteeksi... aarg mitkä ovisoireet!!harmi vaan et ei tässä tilanteessa voi hyödyntä ku tilanne on mikä on... |O mie tahtosin niin sen vaavan!! :'( mut minkäs teet et on näin vaikeeta!! :ashamed: :'( töissäki on niin sulosia lapsia ku olla ja voi...välillä meinaa ihan itku...
  18. M

    ***ESIKOISESTA HAAVEILEVAT*** -plussapuhuuripino

    iltaa!! menee hermo tän koneen kaa!! kolmesti jo kirjottanu tekstiä pitkät pätkät ja joka kerta kone tilttiny... :kieh: en taija jaksa enää kirjottaa uusiksi mut onnea lussanneille ja :hug: sitä tarvitseville ja tervetuloa uudet! tää lähtee suhkun kautta nukkuun et jaksaa aamulla taas...
  19. M

    ~[Esikoisesta Haaveilevat]~

    iltaa!! joku toolla aikasemmin toivoi että pääsisin taas pian takas kuumeileen.tahtookin takas mut tilanne ei vaan anna periksi jatkaa yritystä vielä. :( tänään töissä kun semmonen pikkunen pallero nukahti syliin eikä antanu laskee sänkyyn vaan tarras tiukemmin kii niin tuli semmonen tunne et...
  20. M

    ~[Esikoisesta Haaveilevat]~

    elinamaria onnea sinulle hurjan paljon! niinkai se on pitäävaan koittaa jaksaa valaa uskoa ja toivoa tähän yhteiseen jatkoon!! mut nyt sinne nukkuun :wave:

Yhteistyössä