Hakutulokset

  1. S

    Onko monen lapsen äidillä aikaa kaikille?

    Vai kasvatetaanko lapset yhtenä ryhmänä ja yksilöllisiä ominaisuuksia ei huomioida? Jos lapsia vaikkapa viiskin ja lähekkäin syntyneitä niin vaikea uskoa että saisivat samanveroisesti aikaa. Näin olen huomannut tuttavien perheissä, joissa monta lasta. Joku jää aina vähemmälle huomiolle kuin muut.
  2. S

    uskollisuudesta

    Yhdessä ollaan oltu 26 vuotta josta 21 naimissa ja ei ole syrjähyppyjä kummallakaan.. vankalla pohjalla on edelleen
  3. S

    Minäkin olen SYNNYTTÄNYT

    Ei sektiolla lapsensa synnyttäneet ole missään tapauksessa huonompia äitejä kuin normaalisti alakautta synnyttäneet.. Itsellänin on esikoinen syntynyt sektiolla 42 tunnin ponnistelun jälkeen, sanoin leikkaussalista lähtiessä et tuun tänne kohta takaisin, lääkäri sanoi vaan ettet helpolla...
  4. S

    Leivotko?

    Leivon kaiken kotona, pakastimessa on aina kahvileipää jemmassa. Kesällä leivon enempi kerralla ja pakastan, talvella leivon lähes joka päivä kun leivinuunia lämmitän, samalla tulee tehtyä ruokia uunissa.
  5. S

    Tuuloman torttu

    2 kananmunaa 2 dl sokeria 4½ dl Myllyn Paras Erikoisvehnäjauhoja 2 tl leivinjauhetta 2 tl vaniljasokeria 1½ dl maitoa 1½ dl voi- tai margariinisulaa Päälle: ½ dl kuumaa vahvaa kahvia ½ dl kuumaa voisulaa 4 dl tomusokeria 2 rkl kaakaojauhetta Pinnalle: kookoshiutaleita tai mantelilastuja...
  6. S

    Sinä joka olit ainoa lapsi,montako lasta sinulla on?

    Itse olen ainut lapsi ja muistan miten kateellinen olin kavereille joilla oli sisaruksia. Edelleen sanon miehelleni et kyl oon sulle kateellinen kun hänellä on 7 veljeä ja sisko. Meillä on kolme lasta poika ja kaksi tyttöä.
  7. S

    farmari auto??? mikä merkki paras??

    Volkswagen golf variant TDI farmari vuosimallia 2003
  8. S

    puolukka

    Puolukat säilyvät survottuna kylmässä koko talven. Olen joskus keittänyt hillosokerilla ja purkittanut, mutta meistä on parasta kun käy kellarista hakemassa puolukkaa rasiaan ja laittaa sokeria siihen.
  9. S

    Piirakoita

    Teet normaalin pullataikinan ja pyörität siitä pyöreitä pullia, nostat ne ja painat lasilla syvennöksen pullaan ja täytät sen marjoilla, hillolla tai rahkaseoksella, voitelet reunat munalla ja paistat uunissa.
  10. S

    Meilaillaan?

    Moi !! Tääl 32 v äippä jol 2 poikaa....Helsingin suunnalta. Mailailu kiinnostaa, mut toisaalta etanapostikinolis kiva, ehkä mukavampaa....Mailaile Pake73@luukku.com
  11. S

    marjapiirakka

    MAMMANMARJAPIIRAKKA, pellillinen 300 g margariinia 2 dl sokeria 2 munaa 3 dl vehnäjauhoja 3 dl grahamjauhoja 2 tl leivinjauhetta Täyte: 4 dl kermaviiliä tai kermaviilipurkki + rahkapurkki 1,5 dl sokeria 2 munaa 2 tl vaniljasokeria 1 l mustikoita tai muita marjoja Vuoraa uunipelti paperilla...
  12. S

    Mitä tänään ruuaksi ketju?

    Meillä krillataan possun paistia, joka saa seurakseen uusiaperunoita ja salaattia, jälkkäriksi marjarahkaa
  13. S

    Säilötyt kanttarellit

    Onko kenelläkään etikkaan säilöttyjen kanttarellien ohjetta? Olen kerran kylässä käydessäni syönyt niitä ja olivat hyviä, reseptiä en silloin huomannut kysyä. Kanttarellejä on metsissä paljon, pakastimessakin yllin kyllin joten säilömällä voisi kokeilla.
  14. S

    ?

    Sairastin vesirokon kun odotin kolmatta lastani, lääkäri sanoi ettei lapsi tule sairastamaan vesirokkoa, mutta parin vuoden kuluttua synnytyksestä lapseni sairasti oikein lievän vesirokon. Ei vesirokon sairastamiseta raskausaikana ainakaan mulla ollut mitään muuta haittaa kuin kutina, synnytys...
  15. S

    Papakoe

    Mulla oli kaksi kertaa peräkkäin papa luokka 2 ja elokuussa tehtiin kohdunkaulanjäädytyshoito, seuraava papa on 15 kk kuluttua, kaikki pitäisi olla ok silloin eikä pitäisi toistua. Pieni polyyppi löytyi ei muuta eikä patologin lausuntoa ole tullut.
  16. S

    Rakkaudesta ruokaan ja kirjoittamiseen :)

    Täällä on yksi ruuanlaitosta ja leipomisesta kiinnostunut, laita postia osoitteeseen suoma_suometar@suomi24.fi
  17. S

    mukavia kirjekavereita !

    Moi! Tääl huhuilee 32 v äiti immeinen Helsingist, jolla 2poikaa6 v ja 2 v(pian 3v) ja mieskin on...asutaan tääl Helsingissä ja kaipaan kauheesti kirjekavereita, en omista viel yhtään...joskus kauan sitten oli niity, mútta nyt olisi mukava löytää kirjeystäviä jonkun verran, joista tulisi...
  18. S

    mummosi nimi

    Hilma ja Katri, edes menneet
  19. S

    "Kesto-leivinpaperia"?

    Käy katsomassa http://www.kotigastronomi.fi/
  20. S

    Gallup: mitä olet leiponut viimeksi ja mitä aiot seuraavaksi

    Raparperipiirakkaa ja karjalanpiirakoita kun tuli vieraita.

Yhteistyössä