Hakutulokset

  1. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    voi kun aika juoksee, peikko on tiistaina jo 4vko =) 27.4 meillä vietetään ristiäisiä, siis leipoon tarttee ruveta ens viikolla :hug: sain muuten lisättyä profiiliin peikon kuvan, siinä hän on pari päivää vanha
  2. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    tää on taasen ihan vallan jääny :kieh: Onnea vauvaantuneille :heart: perjantaina oli pojan 2vko(3pvä) neuvola paino 4310g(3730g) pituus53cm(51cm) pipo 36,8cm(34cm) suluissa siis syntymä tiedot :) rauhallinen virkeä poika
  3. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    täällä on turistu nii paljon et lueskelen ne myöhemmin:) Onnea kaikille vauvaantuneille :heart: Meidän peikko poika päätti ja synty tasan laskettuna päivänä klo 16.52 kokoa herralla oli 3730g ja 51cm, aevan ihana pakkaus :heart:
  4. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    täällä tosiaan ollu vatta sekasin pari päivää ja tänään tuli limatulppa, supistelee muttei mitenkään kipeesti. alaselässä on samanlain kipu ku aina mul on enne menkkoja. josko minäkin pääsisin jakautuun täältä rv39+4
  5. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    hyvää naistenpäivää ja onnea jakautuneille =)
  6. nemi

    Mikä on hassuin sukunimi, johon olet eläessäsi törmännyt? :D

    törmäsin kans tuohon nännimäinen nimeen yhden asunnon ovessa taannoin kaverille mennessä, alaasteen opettaja taasen oli puputti
  7. nemi

    Kuis moni täällä vielä jaksaa kitua

    :wave:
  8. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Rhea onnea koitokseen ja paaljon voimahaleja
  9. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    ninnille isot tsempit, josko täältä itsekkin peräs pääsis =)
  10. nemi

    Kaapelit auki ja meillä ei näy maikkarin kanavat...

    täällä takkuili niin kauan kunnes laitoin päivittään itteensä nii nyt näkyy kaikki
  11. nemi

    Selvin päin olevat palstailijat

    sitruuna jääteetä kun persikka on loppu :laugh:
  12. nemi

    Olisiko paha?

    :laugh: juu vastaat vaan että sinut on tehty, rakkaudesta, voileivistä ja kookosöljystä :laugh:
  13. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    jännittää kaverin kans höpisin tuossa jonkin aikaa ja hän sanos et vatta meni ihan sekasin ennen synnytystä ja mä oon täs kaks päivää juossu vessas :o Just rupesin asennoituun ettei tää tuu ikinä ulos :laugh:
  14. nemi

    Olisiko paha?

    sitte meet pyörii siihe sanomalehdelle öljysellä iholla nii on päivän lööpit persposkissa :laugh:
  15. nemi

    Raskaana oleva nainen kylpylässä/rannalla bikineissä

    kyl mä ainakin käyn edelleen sillon tällön edenissä uikentelemassa. Tekee selälle niin hyvää ja siel on nii kevyt ollakki. Eikä kukaan oo slaakia saanu vaikka siel bikinit pääl pompin rv39+3
  16. nemi

    Olisiko paha?

    voi hyvää päivää mun kylkiluut huutaa hoosiannaa. Ei näy naurulle loppua. Hieno tälläi viimesillää lukee tämmösiä ku tuo rakko on muutenkin omapäinen :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :x
  17. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    jätämpä tassun jäljen tähän =) Täällä jatkuu samaa rataa, viime yön nukuin mitä parhaimmin. Lukuun ottamatta kahta supistusta jotka herätti parin tunnin aika välil :kieh:
  18. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Piti viel tulla kertoo et huomasin pari päivää sitte ensimmäiset RAKKAUSARPENI, olen ehkä hieman kumma. Mutta oon niin onnnellinen niistä. Oman pienen kullan "tekemät" rakkausarvet kulkee nyt aina mukana vesien menosta tääl sanottii et jos vedet menee mut ei supistele nii ei tartte mennä kun...
  19. nemi

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Eilen oli siis neuvola. Siel kaikki oli oikein hyvin =) sf 32cm paino-1,4kg/vko->66,6 siis tällä hetkellä Anto vielä uuden ajan keskiviikolle mutta täti sano ettei enää tartte tulla kun nyytin kans seuraavan kerran :laugh: Nähtäväks jää tarviiko vai ei? nemi+Ad/HD apina 38+2 :heart...

Yhteistyössä