Hakutulokset

  1. E

    Painoarvioita 34-35 viikolla ?

    No mietin tulevan pojan kokoa. Esikko oli syntyessään 3950g, syntyi rv 40+6. Tämän toisen arvio oli tänään 2,8-3,0 kg ja viikkoja on 34+3. Kiitos vastauksista !
  2. E

    Painoarvioita 34-35 viikolla ?

    Kertokaa. Ja syntymäpaino, jos vauva jo syntynyt. SUURKIITOS KAIKILLE :flower:
  3. E

    Mitä Painoarvioita Olette Saaneet RV 31-32 ?

    Huoleni on iso vauva. Nään ihan painajaisia. Ja pelkään synnystä kauhean paljon. Tämän painoarvio oli RV 31+4 2500 g. Sanoi että olisi syntyessään n. 3,8kg mutta tiedän ettei tuo pidä paikkaansa. Varmasti on 4,5 kiloinen ?! Minulla 07/07 syntynyt poika, joka syntyi RV 40+6 ja oli 3950 g. Tämän...
  4. E

    Mitä Painoarvioita Olette Saaneet RV 31-32 ?

    Kiitos jos jaksatte vastata. Minua huolestuttaa oman vauvan painoarvio. Ja kertokaa toki, jos olette saaneet syntymäpainostakin jonkun arvion jo ? Tai jos jollain vauva on jo syntynyt, niin paljon painoi ? SUURKIITOS :flower:
  5. E

    Mikä särkylääke, entä tuote raskausarpien ehkäisyyn?

    Minulla toinen raskaus menossa. Olen viikolla 29. Ei ole arpia edellisestä raskaudesta eikä nyt tästä toisestakaan. Käytän weledan raskausarpien ehkäisy öljyä. Samoin käytin weledan välilihaan tarkoitettua öljyä. Poikani oli nelikiloinen eikä välilihaa leikattu tai repeämiä tullut. Suosittelen ...
  6. E

    Te Jotka Olette Kaksi Lasta Synnyttäneet ?

    Mielenkiinnosta kysyisin. Toiv joku jaksaa vastata. Minkäpituisia synnytyksen ovat olleet ( avautumisvaihe ja ponnistusvaihe) ? Lapsen paino, pituus ja päänympärys ? Kivunlievitys ? Onko kipu tuntunut samalta ? Mitä muuta ? KIITOS :hug:
  7. E

    Minkä ikäiseksi lapsenne nukkuneet päikkärit ulkona?

    1,5 vuotias on ja nukkuu ulkona ja haluaisin että nukkuisi vielä pitkään. Tähän asti on nukkunut pitkiä unia ulkona !
  8. E

    Syöminen raskausaikana

    Mulla ei ole raskausdiabetestä kuitenkaan. Luulen myös että poika tulee olemaan yli 4 kiloinen, syön vähän tai vähän enemmän.
  9. E

    Syöminen raskausaikana

    Niin toki järkevät rajat, mutta olen nyt viikolla 22+5 ja olen syönyt viimesen pari kuukautta joka päivä jotain :) Mitä milloinkin. Paino noussut tähän mennessä 4 kg tasan. Ja olen muutenkin normi painoinen. Painoindeksin mukaan siin normaalipainoisen / lievän ylipainon rajalla. Maha tosi iso ja...
  10. E

    Syöminen raskausaikana

    Heippa ! Kuinka paljon raskausajan syömisellä voi vaikuttaa vauvan syntymäpainoon ? Mulla on kamalat himot karkkiin, sipsiin, jätskiin ym. Esikoisen aikana oli kans, muttei näin kovia himoja. Nyt syön joka päivä jotain. Pelkään että tulee iso vauva. Poika tulossa. Esikoinen on myös poika, ja...
  11. E

    4D Ultra

    Kiitos !
  12. E

    4D Ultra

    Millä viikoilla 4D ultraan ? En esikoisesta käynyt, joten nyt aattelin käydä ! Kiitos !!
  13. E

    Minkä ikäisenä yksin portaissa?

    Meillä 1vnä mentiin raput ylös yksin. Nyt poju 1v 2kk ja tulee raput hienosti alas. (valvon kyllä vähän vielä sitä alas tulemista)
  14. E

    Voiko 8kk ikäisellä olla tahtoikä?!?

    Minä en reagoi, jos poju pelleilee. Ensin kiellän. Jos se ei tehoa, en reagoi. Se usein auttaa. Leluja en tuo pöytään, siitä olen pitänyt kiinni. Jos siis huomaamatta jättäminenkään ei auta, vien ruoan pois. Syö seuraavan ruoan aina nätisti, koska on varmasti nälkä. Poju harjaa itse hampaat sen...
  15. E

    Vauvan kanssa kotiin, mikä yllätti eniten?

    mut yllätti se kuinka itkuinen olin ekat pari kuukautta. ei ollut nälkä eikä jano. ja kuinka raskasta voi olla lapsen kanssa, jolla on koliikki. huus joka ilta kuukauden ajan noin kuusi tuntia putkeen illalla. mutta kun aikaa kului vähän, kaikesta nautti enemmän. nyt poju 11,5 kk ja on tärkeintä...
  16. E

    "Oikean" maidon antamisesta

    Meillä poju oli 10 kuinen kun aloitettiin tavallinen maito. Sitä ennen ei syönyt mitään piimää viiliä tms. Ei tullut oireita. Nyt on ikää 11,5 kuukautta.
  17. E

    Mä olen ihan pyörällä päästä!

    Kommentoin vielä, että vigour 3+ ratasosaa voi käyttää 6 kuisena. Niinkuin lähes kaikissa muissakin. Vaununkopassa ollaan siihen asti. Ja tuo asento on ehdottomasti paras lapselle. Se on ergonominen, jos jalat on korkeammalla kuin peppu. Sekä myös se, että " tavallisissa " rattaissa lapsi pääsee...
  18. E

    Mä olen ihan pyörällä päästä!

    Vigour 3+ on todella hyvät. Pieni kokoiset, mutta tilavat. Kevyet, mutta tukevat. Maksaa 399 e ratasosa + 159 e koppa. Itselläni vielä tuohon kaukalo, jonka saa myös kiinni. Britax bay safe plus kaukalo. Se maksaa 159 e. Nämä on hinnat mitä olen itse maksanut jokunen aika sitten, voi olla että...
  19. E

    Gallup: ottaako kumppaninne teistä kuvia?

    On ottanut ennen pojun syntymää !
  20. E

    galluppi

    en ole nuoremman kanssa ollut, mutta 22 v vanhemman kanssa olen ollut. mieheni nyt 8 v mua vanhempi.

Yhteistyössä