Hakutulokset

  1. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Väpälle onnittelut pienokaisesta! :flower: Mulla on takana kaksi suht "luomusynnytystä". Ilokaasu on ollut molemmissa avautumisvaiheessa, esikoisesta laitettiin myös kohdunkaulanpuudute, mut vasta sitten, kun alkoivat tikkaamaan... silloin sain odotteluhuoneessa myös jotain pistoksia...
  2. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Moikat! Hirmu paljon taas viestejä viime käyntini jälkeen - ja paljon tapahtumia. Varmaan pian päästään taas lukee vauvauutisia?? Täällä ei tehdä synnytystapa-arvioita neuvolassa. Mulle tehtiin esikoisen aikaan se, kun kävin yöllä polilla, kun liikkeet oli lakanneet ja lääkäri sit teki...
  3. Hemuli80

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Moikka, pitkästä aikaa. ei vaan enää muista että tääkin palsta on olemassa... :ashamed: en oo ees tuonne odotuspalstalle muistanut kirjotella (vai pitäiskö olla iloinen, et on muutakin elämää kuin netti? :laugh: ) Onnea "uuteen" kotiin sinne Lpr:n suuntaan. Ja onnittelut myös tissittelyn...
  4. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Marraskuussa (UUSI VAUVA SYNTYNYT)

    Heipat! Sen verran pitkä aika on viime visiitistä, etten ees meinannut muistaa omaa salasanaani.. huups... Mä sain eilen tuo possurokotteen, mistä ootte puhuneet. Käsi ei oo juuri ollut kipeenä, eikä oikein muitakaan oireita. Hassua, kun en ees tuntenut koko rokotetta, yleensähän se...
  5. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Täälläki on pillitetty Hipkukan tekstejä lukiessa... on se vaan niin herkkää ja suloista :heart: kaverilla tosiaan syntyi viime joulukuussa raskausmyrkytyksen vuoksi poitsu 3kk etuajassa (käynnistettiin) mut on tänä päivänä täysin terve poika! Et toivon mukaan teidänki lapsoset jaksaa kasvaa...
  6. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Lokakuussa (EKAT VAUVAT SYNTYNEET)

    Hui, vauvoja jo!? Paljon onnea Hipkukalle - ja koko perheelle! Tuliko vauvat ihan yllättäen, vai oliko jotain ennakko-oireita? Mulla sai kaveri vajaa vuos sitten vauvansa n.3kk etuajassa. Hänellä oli raskausmyrkytys, minkä oireita ei itse tajunnut... Mulla oli neuvolalääkäri pari päivää...
  7. Hemuli80

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Moikka! Täällä kanssa laitetaan otsiksia sivuun pinneillä, kun ei haluis leikata. Neiti kyllä repii pinnejä aika nopeaan poiskin... saparot on ollut muutaman kerran. Ihanaa kun on hiuksia! Esikoinen oli "kalju" jonnekin tonne 1,5-vuotiaaksi! Meillä menee neiti 1 veelle puuro oikein hyvin...
  8. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Lumi, täällä ei kunta tarjoa rakenneultraa (eikä paljoo muutakaan...). Eipä oo noita vauvan kokoarvioitakaan juuri tehty... neuvolassa on käsikopelolla th/kätilö tunnustellut vauvaa. Synnytystapa-arviota ei tehdä suoraan. Tosin itellä on tota pituutta 170cm. Esikoisesta kävin ihan...
  9. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Heipat pitkästä aikaa! Väsymys vaan on ja pysyy. Tahtoo vuorokauteen lisää tunteja, et ehtis tehä kaiken sen kivan minkä haluis - eikä pelkästään nukkuu ja olee loppuaikaa väsynyt! Höh. Mä oon jo miettiny, et pitäiskö lyhentää työaikaa 6t/päivä, mut sit taas tulot tippuis ja kun kuitenkin...
  10. Hemuli80

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Heipat - ja onnittelut uusista plussista! Meillä neiti 1v nukkuu päikkärit vaunuissa ulkona, aikaa nukuttamiseen menee 1min - 1tunti, riippuen mitä siinä samalla tekee. Jos vaan heijaa pihalla edestakaisin, neiti kyllä nukahtaa samantien, mut jos lähden itse kävelylle, neiti ei malta, kun...
  11. Hemuli80

    ~~ELOMASSUT 2008~~ syksyssä

    Hassua, meidän vauvat on jo taaperoita! Ei meinaa millään osata käyttää sitä sanaa... Nea: meillä kävi vähän vastaava kesällä, kun neiti tuli pääedeltä raput yläkerrasta alas. Oli jotenkin saanut portin itse auki tai mennyt siitä läpi. Verta joka paikassa, kamala huuto, mut siinäpä oikeestaan...
  12. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Valkovuoto lisääntyy kaikilla odottajilla ja voi olla todella vetistä ja runsasta. Etenkin uudelleen synnyttäjillä sitä voi sit vielä kasaantua kohdunkaulan poimuihin ja tulla sit lorona ulos, milloin housut kastuu ja sitä helposti ajattelee, et olis lapsivettä. Ite oon vuotanut kuin seula...
  13. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Syyskuussa

    Vajaa 2 viikkoa sitten viimeeksi tänne ehdin, ja onpa tullut paljon viestejä! Jotain nyt tuolta aiemmilta sivuilta sitten bongasin ja kommentoin... Äidin syntymäpaino ja lapsen syntymäpaino no joo... mä oon ite ollut valtava vauva, 4650g. Omat tenavat on olleet 3940g (ja 50cm) ja 3960g...
  14. Hemuli80

    )))ELOMASSUT 2008((( elokuussa

    Mulla alkaa tällä viikolla koulu, ja pitäis olla 3 yötä pois kotoa... Jänskättää aika paljonkin, kun tähän asti en oo ollut vielä yhtään yötä erossa Riinasta!! Hän jää isänsä (ja veljensä) kanssa kotiin, mummo ja pappa on siellä myös, et aivan varmasti pärjäävät, mut... miten ihmeessä sitä osaa...
  15. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Poks poks, tänään 21+0. Hui, kun menee nopeaan aika! Jammy, istukan sijainnilla on ainakin se merkitys, et jos on ihan alhaalla, ei alatiesynnytys onnistu. Suoraan edessä oleva taas on alttiimpi koville, mahaan kohdistuville iskuille, mut siis iskun pitää olla luokkaa kolari, sillä luontohan...
  16. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Kaikkien muiden mielipide siis on, että vauva potkii/liikkuu vain ja ainoastaan istukkaan? Aika jännää, mulla kun on tullut potkuja /käsien liikkeitä ihan ympäri vatsaa, kylkiluita, lantiota ym. myöten... Juuri istukan kohdalta ei liikkeitä varmaan tunnekaan, mutta - jälleen kerran - jos olis...
  17. Hemuli80

    )))ELOMASSUT 2008((( elokuussa

    Noista lennoista vielä, et ainakin osalla kentistä saa lainattuu rattaita, kun omat on jo ruumassa. Ja mä oon myös paha äiti, jolla ei väsyneenä pysy aina pinna... viimeeks eilen illalla kun neiti vaan kiukkus (väsymystään) ois niiiiin tehnyt mieli huutaa takas... just eilen en huutanut, mut...
  18. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    ...ja näköjään myös Sero oli selventänyt ja ymmärtänyt, mitä tarkoitin...
  19. Hemuli80

    ***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

    Juu, todellakin, kuten Piiuli ystävällisesti selvensikin, mä en väittänyt, et yli x kg painavat valittaa joka asiasta/ei voi tehdä mitään raskausaikana. Mä erehdyin vaan kirjottaa läski (mikä on mun puheissa synonyymi lihavalle, ihan samalla lailla kuin esim. vasta on myös vihta) mut käytin sitä...
  20. Hemuli80

    )))ELOMASSUT 2008((( elokuussa

    Huhhuijaa, minkä ryöpyn sain niskaani tuolla odotuspuolella, kun erehdyin olee eri mieltä muiden kanssa... tää on ihan ihmeissään! :o Meillä menee yöt hyvin. Flunssa on vähän vaivannut, ja väliin neiti yskii tosi pahan kuuloisesti just ösin, mut ei muuten valvo/valvota. Esikoinen oli...

Yhteistyössä