Hakutulokset

  1. V

    **Kesämasut 2009**

    Pikaseen vaan.. Helteet pitää niin tehokkaasti tuolla ulkona liikenteessä ja ilmoista nauttimassa, ettei paljo koneelle ehdi. Lauantaina olis ristiäisetki, joten niitä pitäis tässä alkaa järkkäilee. Mies palaa tänää töihin, joten täällä alkaa mulla totinen arki kolmen lapsen kanssa...
  2. V

    **Kesämasut 2009**

    Hahhaa, ehdin näköjään aika tosi monta riviä ja silti jäi tärkeimmät, eli tän päivän neuvolakuulumiset kirjaamatta! :laugh: Eli 1 kk neuvola oli tänään ja pojalla on mittaa nyt 52cm (47,5 syntyessä ) , painaa 3955g (2745 synt. ja kaks viikkoa sitten painoi 2985g) ja pipo on nyt 36,5cm...
  3. V

    **Kesämasut 2009**

    Katotaas, ehinkö montaa riviä kirjottamaa.. Mahavaivoista alettii täällä kärsiä noin 3 viikon iässä. Muistaakseni edellisillä lapsilla on ollu sama, suunnillee siinä lähempänä kuukauden ikää alkaa kipristelyt. Toistaiseksi onneks tää vauveli vaikuttas selviävän niistä suht helpolla, karjuu ja...
  4. V

    **Kesämasut 2009**

    Voisinpa minäki tälle puolelle yrittää palstautua. Meitin jätkä tulee huomenna jo 3 viikon ikään. Miten tää aika menee näin vauhdilla??? :o Vauva on aivan ihana. Syö ja nukkuu lähinnä. Iltasin asuu tissillä ja vaikuttaa, että mahakin vaivaisi, mutta sit ku saa pari tuntia olla sylissä ja...
  5. V

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Jopas on tullut vauvoja sitten viime kirjautumiseni. Kaikille paljon onnitteluja !!! :flower: =) Jospa nyt sitten kirjottelisin vähän jonkinlaista synnytyskertomuksen tynkää. Eli 20.5. aamulla heräsin tavalliseen malliin laittamaan lapsia hoitoon ja itteäni neuvolakäynnille. Siinä...
  6. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Voisikohan myöhäinen kääntöyritys johtua siitä, että odotat jo kolmatta..? Tämmönen tuli vaan mieleen, kun nimittäin toista odottaessani muistan th:n kertoneen, että uudelleensynnyttäjillä antaa kohtu usein paljon helpommin myöten vauvan kääntymisille vielä loppumetreille asti, niin jospa...
  7. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Vauhtis: ei ollu ilmeisesti suurempaa ruuhkaa, kun saatiin olla synnytyshuoneessa klo 19 asti ennen ku veivät meiät osastolle. Ja kolmen hengen huoneessaki, missä olin, oli yks petipaikka vapaana. Mutta tilanteethan voi toki muuttua. Jaksamista kaikille supistelujen kanssa kärvisteleville...
  8. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    No nyt ehdin pikasesti koneelle. Eilen kotiuduttiin pikkuisen pojan palleron kanssa. :heart: Mulla tosiaan ke synnytys sitten käynnistyi ihan kunnolla, vedet ei menny, mutta supistukset vaan voimistu ja vähän sen jälkeen kun tänne olin kirjotellu, oli pakko lähteä synnärille, kun pelotti...
  9. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Raffel :hug: Täällä SUPISTAA ! Mut ei vielä kovin tiheesti. Lyhimmillää väli oli aamupäivällä 4 min, mutta sitte alko rauhottuu. Nukuinki tossa pari tuntia puolihorteessa. Supisteli siinäki sitten tunnin verran 7 min välein ja reilun minuutin kesti per supistus,muttei vielä tarvinnu ees...
  10. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenta! Lapset vein hoitoon, mies töissä ja tiedossa siis vapaapäivä. B) Mitähän keksis, Kekkerin suunnitelmat saunan ja pesutilojen pesusta kyllä kävi mullakin äsken mielessä, jos kokeilis sitten sitä siivous-S:ää tänään. ;) Piltsu: mikä tuo tommonen kesätyttö-juttu on? Mistä semmosia...
  11. V

    Miten nopeasti kakkonen syntynyt?

    Esikoisen synnytys kesti I vaihe: 6h10min, II vaihe: 15min, III vaihe: 10min Kakkosen synnytys kesti I vaihe: 55min, II vaihe: 5min ja III vaihe: 15min Kumpaakaan ei käynnistetty. Vedet oli molemmista menneet aiemmin, joten etenkin kakkosen kohdalla voin kiittää onneani siitä, niin olin sentäs...
  12. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Iltoja! Mulla meinaa vissii kotihommat loppua kesken (lue: ei viitsi eikä jaksa tehä mitää), kun ties kuinka monennetta kertaa tänää jo täällä kuulumisia kurkkimassa. Lähtiskö joku vaikka synnyttämää jooko, kun ei täällä omassa mahassa tunnu mitään tapahtuvan?!???! Traveler kiva kun sait...
  13. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Vauhtiksella on kyllä hieno maha! Ja kätevä! :laugh: Imetysliiveistä: toki yksilöllisiä nää asiat on, joten voin vain omalta kohdaltani kertoa. Eli mulla on yleensä maidonnousu aiheuttanu niin järkyttävän rintojen paisumisen sekä myös kivut, ettei ole viikkoon tarvinnu mitään liivejä edes...
  14. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Joo, eli nyt kun oon napani saanu näytille, niin laitetaans sitte juttua siitä kanssa. Ns. loppuraskauden lääkärineuvola oli mulla tällä viikolla. Jouduin eka lääkärille ja sitten vasta terkka otti mitat ja paineet ja paineet oliki aivan tapissa, kun veetutti niin suunnattomasti jälleen kerran...
  15. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Olikohan taas vauvan saaneita sitten viime kirjautumiseni..? Tasapuolisesti onnea kaikille! Ja Sisulle tsemppiä koitokseen! =) On ihan äärettömän jännää lukea näitä lähtöjuttuja, voi kun itsekin kohta pääsis tositoimiin. Yritän nyt laittaa mun jättimahasta kuvaa... Pari päivää sitte...
  16. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Täällä kans sekä henkinen vireys että fyysinen vaihtelee kovasti. Eikä tilannetta helpota se, että nyt just kun itteä väsyttää niin pirusti, niin mies on sitten kipee, joten ei toivoakaan et saisin mitään apuja noiden kahden kanssa. Tänää tulluki oltua oikee kiukku-äiti lapsille. :ashamed...
  17. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    BV:lle onnittelut tyttösestä!! :flower:
  18. V

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Härkäneito Onnittelut pienestä perheenlisästä! :flower: =) Ninniliina, miä ihmettelen kanssa, kuinka onnistut varpaan kynsiä vielä lakkaamaan?!?!? Mä saan just ja just enää sukat vedettyä ite jalkoihin.. Tärinää vatsassa on ollut täälläkin, mutten yhtään muista oliko viime raskaudessa...
  19. V

    Limatulpan irtoaminen..

    No mulla on tullu semmonen muutamien senttien kokonen vaaleanpunanen/veriviiruinen löntti. Ei mitenkään hirveesti siis, muuten kyllä loppuraskaudesta oon huomannu, että tuota tavaraa puskee tuolta normaalia enempi, mutten ole yhdistäny sitä varsinaisesti limatulppaan. :x
  20. V

    Limatulpan irtoaminen..

    Esikoisesta limatulppa irtosi ensin ja muutaman tunnin päästä meni vedet. Seuraavana päivänä oli vauva maailmassa. Toisen lapsen kohdalla heräsin aamulla tunteeseen, että jotain valuu, ehdin just hätäseen pytylle istumaan ja toteamaan, että tulppaa oli ja sit meni vedet. Iltapäivällä oli vauva...

Yhteistyössä