Hakutulokset

  1. Bad Virgin-

    Saamattomat kotiäidit pistää vihaksi

    Uskon, heikot ihmiset ei pärjää nykypäivänä. Masennutaan ja jäädään kotiin röhnöttää. Nykyään KAIKKI saamattomuus verhotaan masennuksen piikkiin, vaikka se sitä ei aina ole..
  2. Bad Virgin-

    Saamattomat kotiäidit pistää vihaksi

    Jäkäjäkä vaan mutsilles. Ootko säkään päivääkään töitä tehnyt?
  3. Bad Virgin-

    Saamattomat kotiäidit pistää vihaksi

    Menisitte töihin ettekä homehtusi meidän veronmaksajien rahoilla kotona. Ja valitetaan kuinka hemmetin vaativaa se kotona olo on :laugh: Toiset raataa töissä kun nää lusmuilijat tekee tenavia alle 3v välein, ettei vaan tulot lähde. No onneksi lapsilisät sun muut tuet pienenee, luulis sen...
  4. Bad Virgin-

    Huhhei, tulihan tääkin ilta nähtyä ja kirjauduttua tännekin. Jos verestäisi vanhoja muistoja...

    Minuu saa sitten tentata jos siltä tuntuu. Pikku kähinätkään ei olisi pahitteeksi 8)
  5. Bad Virgin-

    Kysykää tulevalta lähihoitajalta mitä haluatte :)

    Tosin opiskelu on vielä lähtökuopassaan, mutta silti :P
  6. Bad Virgin-

    Laitettaisko rv pino keskiviikolle ja mones lapsi :)

    Täällä 18+0 ja neljäs :)
  7. Bad Virgin-

    Lapsella 39 astetta kuumetta vrk, kannattaako viedä lekuriin näytille?

    Täytyy tunnustaa, että käytin lasta jo päivällä asian takia lääkärissä. Halusin nähdä kuinka moni "tuomitsi" meidän käynnin polilla. Yleiskuntokin oli kohtuullinen tytöllä. Haluatteko tietää diagnoosin?
  8. Bad Virgin-

    Lapsella 39 astetta kuumetta vrk, kannattaako viedä lekuriin näytille?

    Vajaa 4v tyttö tämä potilas :)
  9. Bad Virgin-

    Maalaiset, jotka väittävät maaseudun ruokkivan helsinkiläiset...

    Pakko sanoa, että ärsyttää noi merkinnät, se että jos tuotteessa lukee: valmistettu suomessa, niin sitä se usein ei todellakaan ole totta.
  10. Bad Virgin-

    Lapsella 39 astetta kuumetta vrk, kannattaako viedä lekuriin näytille?

    Kysynpä teidän mielipidettä. Yskää ja röhää ollut myös.
  11. Bad Virgin-

    Mitä kannattaa ottaa huomioon kun muuttaa rivitaloon?

    Mulla ihan ensimmäinen vaatimus,että on päätyasunto. Tälläkin hetkellä sellaisessa asustan :)
  12. Bad Virgin-

    Ihana tuo arvauskeskus

    Sun pitää muuttaa tänne, meillä on suomen paras terveyskeskus :) Kaikki hoituu niinkuin pitääkin. Pst, se tännemuutto oli vaan vitsi..
  13. Bad Virgin-

    Mä en oo koskaan käynyt Ikeassa.

    En myöskään minä ole käynyt, ei ole ollut tarvetta. Suurin osa huonekaluista mun mielestä rumia. Jos eksyisin ikeaan, niin sisustustauluja yms voisin ostaa.
  14. Bad Virgin-

    Rinnassa patti..mitä teen?

    Mä sain tulokset kuulla heti paikan päällä, ettei löytynyt kasvaimia. Ultraava lääkäri sekä oma lääkäri ei osannut sen tarkemmin antaa diagnoosia. Oletettavasti vain tukkeutunut tietyt. Se edellisen lekurikäynnin jälkeen tyhjentyi, mutta nyt taas isontunut. Pitääkö mun olla ikuinen pattitissi :D
  15. Bad Virgin-

    Rinnassa patti..mitä teen?

    Itse pääsin kahden viikon päästä mammoom lääkärikäynnistä. Nännistä löytyi patti. Kuvasi ja ultrasi. Onneksi vain tukkeuma.
  16. Bad Virgin-

    Miksi kaikki epäsopivimmat ja oppimiskyvyttömimmätkin luuserit pitää kouluttaa lähäreiksi?

    Ja seuraava yritys on kolmas eli vuoden sisään mahtuu mun yrittämiset
  17. Bad Virgin-

    Miksi kaikki epäsopivimmat ja oppimiskyvyttömimmätkin luuserit pitää kouluttaa lähäreiksi?

    En tule hakemaan muihin kouluihin, kun tiedän mitä haluan tehdä. Töitä kuitenkin riittää, jos en jostain syystä pääsis syksyllä kouluun.
  18. Bad Virgin-

    Miksi kaikki epäsopivimmat ja oppimiskyvyttömimmätkin luuserit pitää kouluttaa lähäreiksi?

    Mä en koe olevani huono ihminen, vaikken ole vielä kouluun päässytkään. On vain ollut hirveästi hakijoita.
  19. Bad Virgin-

    Miksi kaikki epäsopivimmat ja oppimiskyvyttömimmätkin luuserit pitää kouluttaa lähäreiksi?

    Soitan huomenna kuitenkin valviraan, vaikka asia on tullut selväksi ;) Kun mulla ei ola ammatillista koulutusta, niin joudun etenemään lähärikoulun kautta päästäkseni tavoitteisiini.

Yhteistyössä