Hakutulokset

  1. Bad Virgin-

    Saamattomat kotiäidit pistää vihaksi

    Menisitte töihin ettekä homehtusi meidän veronmaksajien rahoilla kotona. Ja valitetaan kuinka hemmetin vaativaa se kotona olo on :laugh: Toiset raataa töissä kun nää lusmuilijat tekee tenavia alle 3v välein, ettei vaan tulot lähde. No onneksi lapsilisät sun muut tuet pienenee, luulis sen...
  2. Bad Virgin-

    Huhhei, tulihan tääkin ilta nähtyä ja kirjauduttua tännekin. Jos verestäisi vanhoja muistoja...

    Minuu saa sitten tentata jos siltä tuntuu. Pikku kähinätkään ei olisi pahitteeksi 8)
  3. Bad Virgin-

    Kysykää tulevalta lähihoitajalta mitä haluatte :)

    Tosin opiskelu on vielä lähtökuopassaan, mutta silti :P
  4. Bad Virgin-

    Laitettaisko rv pino keskiviikolle ja mones lapsi :)

    Täällä 18+0 ja neljäs :)
  5. Bad Virgin-

    Lapsella 39 astetta kuumetta vrk, kannattaako viedä lekuriin näytille?

    Kysynpä teidän mielipidettä. Yskää ja röhää ollut myös.
  6. Bad Virgin-

    Onko täällä blogiketjua?

    Linkittäisittekö sen tähän jos löytyy :) Mulla on vaikeuksia tämän kännykän kanssa käyttää hakua.
  7. Bad Virgin-

    Tylsä hetki, kyselkääs multa jotain :)

    Antakaas tulla :D
  8. Bad Virgin-

    Kävin tänään mammografiassa ja kyllä osasi olla pelottava kokemus!

    Varsinkin siinä vaiheessa kun lääkäri tutki kuvia toisessa huoneessa. Sen jälkeen vielä ultrasi rinnat ja kainalot. Onneksi se on kuitenkin nyt ohi :)
  9. Bad Virgin-

    Illan plörinäketju

    Katsotaan höpisenkö vaan itsekseni :D Minuu väsyttää pirusti, kahvit meinasin keitellä, jos suinkin vaan jaksan ;) Mitäs teille kuuluu?
  10. Bad Virgin-

    Ketäs vanhoja palstalaisia täällä vielä hengailee?

    Tullut käytyä itse niin harvoin, etten meinannut ensin päästä kirjautumaan :D
  11. Bad Virgin-

    Suositelkaa mulle matkakohdetta, minne olen yksin lähdössä

    Mahdollisimman halpa turistirysä kohde kelpaa :D Mielellään hyvät illan viettopaikat ja uimarannat :)
  12. Bad Virgin-

    Linkittäkääs mielenkiintoisimmat ketjut tähän viimeisen vuoden ajalta

    Jos pääsis taas sisään piireihin tällä tavalla :D
  13. Bad Virgin-

    Kootaas porukka kasaan ja aletaan laihduttamaan :D Kaikki tukea tarvitsevat mukaan!

    Viikkopunnitukset tulee olemaan jatkossa kun saadaan porukka kasaan. Voi tulla mukaan, tarvit sitten pientä tai isoa laihdutusta. Tuetaan toisiamme ja kerrotaan parhaimmat vinkit toisillemme jne. Punnituspäiväksi meinasin keskiviikkoa. Ketkä muut kuin minä mukana?:wave:
  14. Bad Virgin-

    Mitä kuuluu kukkuluuruu?

    Pakko oli tulla taas pitkästä aikaa täällä pyörähtää :)
  15. Bad Virgin-

    Mitäs tänne kuuluu?

    Pakko oli tulla taas piipahtaa :)
  16. Bad Virgin-

    Paljonko kehtaan pyytää rahaa ämpärillisestä suppilovahveroita?

    Eli nopeasti pintapuolisin putsattu, mutta ostaja saa putsata tarkemmin vielä. Kyseessä on sellainen normi ämpäri, onko se 10l?
  17. Bad Virgin-

    Jotensakin on uber tylsä olo...

    Kertokaas hyviä juttuja, millä saisitte piristettyä mun illan=) Mitä tänne kuulluu, kertokaa mehevimmät jutut?:popcorn:
  18. Bad Virgin-

    Kyselkää, pitkästä aikaa täällä :)

    Näköjään tullut viime kerran jälkeen jotain muutoksia tänne:mad:
  19. Bad Virgin-

    Olipas kivaa eilen :)

    Oltiin lavatansseissa, tosin siellä oli liian vanhaa väkeä:( Sen jälkeen tanssahtelemaan kaupunkiin ja ja ja..:saint: Tänään meinasin mennä paikalliseen laulamaan karaokea, mitäs te muut olette puuhailleet?

Yhteistyössä