Hakutulokset

  1. M

    Kolmatta kuumeilevien kevät/kesä 2014

    Hei! Vieläkö mahtuu joukkoon uusi jäsen? Ollaan mietitty tätä kolmosta jo vuoden verran, välillä vauvakuume on ollut kova ja välillä poissa kokonaan. Yritetty ei kuitenkaan vielä olla, vaan tästä kierrosta olisi tarkoitus aloittaa. Entuudestaan löytyy 08 ja 11 vuonna syntyneet lapset...
  2. M

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Näkyykö mitään? Vaikea saada kuvaa : /
  3. M

    *Jouluvauvat 2014 * <3

    Täällä jännäillään pääsenkö teidän mukaanne vai en! Menkat kolme-neljä päivää myöhässä, mutta aamuinen testi näytti vain erittäin haaleaa roskis haamua : / Kokoajan sellainen olo että menkat alkais kylläkin. Tuosta FB-ryhmästä, mielestäni sen voisi perustaa vaikka vähän myöhemmin? Esim. kun...
  4. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Okei, poistuin kans joskus ja tulin takas nii en kyllä yhtään muista kenenkään nimiä tms. nii siksi sitä ryhmää kyselin :) Meillä oli 5v mitat: 19,2kg ja 111cm :)
  5. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Hei pitkästä aikaa ! Nemikan pojalle paljon enkeleita! Ilmeisesti leikkaus jo ohitse? Ajatella että meidän pienet toukokuiset tulevat jo 5 vuotta <3 Meillä oli aikoinaan Facebookissa ryhmä, olen usein miettinyt onko sitä vielä ?
  6. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 alku vuonna 2012~

    Iltaa! En tiedä muistaako ketään edes minua enään ?! Ei ole hetkeen aikaan tullut käytyä koko kaksplus sivustolla, usein olette pyörineet mielessä mutta kuulumisten lukeminen on todenteolla jäänyt. :( J on tosiaan todella reipas isosisko 9kk ikäiselle pikkusiskolleen. J:stä on paljon...
  7. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    Summer - Jaksamista sinulle ja lapsille ! :hug:
  8. M

    Elokuun 2011 pikkuiset marraskuussa

    Iltaa pitkästä aikaa tällekkin puolelle! :) Mie kans ihan jäänyt vaan tuonne FB:n puolelle, jotenkin tuntuu että kun tulee tänne kaksplussa sivuilla haluais vaan ajautua vauvakuume- ja odotuspuolelle.. :whistle: Se aika on vaan niin jännittävää, mutta ei meille kyllä kolmatta vielä tule...
  9. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    .. ja siis ei jäänyt fleece tai muukaan vetskariin jumiin! :)
  10. M

    ~ TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 syksyllä 2011~

    edla-mamma - meil oli tua haalari viime vuonna, eikä mulla ole kyllä mitään moitittavaa koko haalarista. Tykkäsin, ja menee vielä tänäkin vuonna päälle kun on niin reilua kokoa :)
  11. M

    Elokuun 2011 pikkuiset lokakuussa

    Ajatella, tosiaan nyt jo lokakuu. Pian siitä on vuosi kun ensimmäisen plussan sai, ja nyt on jo vauva kainalossa, reilu 2kk ! :heart: Tää meidän pino on hiljentynyt todenteolla, ja vaikka itsekkin joka päivä koneella käy, niin harvoin tulee enään tänne kirjoitettua! :| Meillä vauvalle tai...
  12. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Mä olisin kans jo valmis yrittämään kolmatta vauvaa, mutta mies on eri mieltä ja toiseksi pakko mennä välillä töihin ym et saadaan joskus ostettua oma asunto ym :) Nukkuminen - aamusta nukkuu yhdet pitemmät päikkärit ja iltapäivästä n. kl. 17-19:30 ja yö unille mennään klo. 21-22. Saattaa...
  13. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Heippa! Meillä oli eilen 2kk neuvola ja uudet mitat olivat: 4760g ja 55cm Hyvin siis kasvaa omalla maidolla! :heart: Vauva uinti - Varmaan aloitetaan uinti, käytii esikoisen kanssa ja me tykättiin ja esikoinen tykkäsi, ja tykkää edelleen uimisesta ! :) Muuten arki rullaa ihan hyvin...
  14. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Treffit - Missä olitte ajatelleet ne pitävän? Pohjanmaalta on esim. vähän turhan pitkä matka pääkaupunki seudulle :(
  15. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Huomenta, on kyllä palsta hiljentynyt! :) Kiitos kaikille jotka vastasivat kantoliina kysymykseen. Vielä jatkoa siihen, kuinka painavaa lasta voi kantoliinassa kantaa ? :) Hormoni näpyt - Tulivat meille parin viikon iässä, ja kestivät noin viikon jonka jälkeen lähtivät pois. Muuten meidän...
  16. M

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    Meillä oli kans yks talvi Lassien talvihaalari, ja tykkäsin kyllä. Eikä mennyt rikki tms. :)
  17. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Huomenta! :) Pikaisesti tulin ilmoittamaan että meidän neiti sai eilen kasteessa nimeksi: Lilja Ia Selina :) Rokotukset - Kyllä me varmasti otetaan rokotuksen mukaiset rokotteet ( niitä kuitenkin annettu jo monta monta vuotta ) mutta muita ylimääräisiä ei kyllä oteta ! Suositelkaa...
  18. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Vauva-10 - Mulla kesti n. 2 viikkoa et maidontulo tasaantui. Mutta se kaks viikkonen oli aika kauheaa. Rinnat oli niin arat ja kovat. Pelkästään suihkussa käyminen sattui rintoihin. Nyt onneksi ei enään mitään. :)
  19. M

    Elokuun 2011 pikkuiset syyskuussa

    Jälkivuodosta - Loppui n. 2viikon päästä synnytyksestä, mutta edelleen välillä "lorahtaa" verta housuihin. Onkohan normaalia?! Onneks 19.9 olis jälitarkastus että sit pitää muistaa ottaa asia puheeksi. Meillä olis huomenna neidin ristiäiset, ja kaikki valmistelut ( Mitä nyt voi tehd ) on...
  20. M

    ~ toukokuun toivotut 2008 kesällä 2011~

    Kurpitsa - Joo mä muistan ku kirjoitit aikoinaan kuinka teillä "kiljutaan" todella usein. Mutta todella hienoa kun asia on nyt hoidossa, ja neiti voi hyvin. Luulen että minäkin ihan oma-alotteisesti kokeilen hetken aikaa pitää tuota neitiä laktoosittomalla, tai hylatuotteilla. Jos se helpottais...

Yhteistyössä