Hakutulokset

  1. E

    Kävisitkö töissä jos taloudellista pakkoa siihen ei olisi?

    kävisin mutta en nykyisessä työssäni.
  2. E

    Raskausmyrkytyksestä!

    Nuo lukemat kyllä mullakin kiinnostais. Ekassa ja toistaiseksi ainoassa raskaudessa oli myrkytys. Mulla oli paineet 190/110 kun jouduin sairaalaan... laski kyllä lääkkäille, mut kotiin en päässy vaan raskaus käynnistettiin viikon päästä tästä rv 36+3. Hirvittää et jos tässä raskautuu niin millä...
  3. E

    Laittakaas kuvia teidän ulkoportaista!

    Pitäis päättää millaiset portaat tehdään talon pääsisäänkäynnin eteen? Netistä löytyy huonosti kuvia, joten voisitteko laittaa tänne kuvia omista portaistanne?
  4. E

    sekundaari lapsettomia?

    Hei! Löytyykö kohtalontovereita. Itsellä taustana pcos. Yllättävä luomuraskaus vuosi diagnoosista ja tästä raskaudesta siis esikoinen 06/2007. Nyt sitten on toista odotettu ja clomfem hoidotkin kokeiltu yli vuosi sitten.. Välillä rankkoja aikoja, kun ympärille syntyy paljon lapsia. Ja...
  5. E

    Herqules 3spin

    paljonko voisi vuoden vanhoista herqules 3 spin rattaista pyytää? mukaan tulee emmaljunga jalkapeite + 2 sadesuojaa. Todella vähän käytetyt. Lime-musta
  6. E

    joululahja työnantajalta?

    Lisää vaan esimerkkejä.. Miehia tosiaan noi työntekijät. Hinta haitari on 50-100 euroa/ per nuppi. Ovat vuosien varrella saaneet ainakin saunasetin, pari kertaa toppapuvut, fleecetakit, lahjakortit, juustoveitsi- ja juusto pakkauksen sekä joululohet...
  7. E

    joululahja työnantajalta?

    Eli tapaatteko saada lahjaa jouluna työnantajalta? Mitä olet saaneet? Mitä miehesi on saanut? ja mikä on ollut se mieluisin? Entäs karmein? Taas pitäisi ideroita löytyä et mitä laitettais..
  8. E

    raskausoireitako?

    Jaa-a, mut nyt suihkussa puristaessa tuli maitoa rinnasta... Jännittää kyl.
  9. E

    Kenellä eniten kummilapsia ?

    mulla on kummilapsia 5 eikä kukaan ole liikaa!
  10. E

    raskausoireitako?

    Nippailut alavatsalla, yskiessä tai ponnistaessa vihlaisuja alavatsalla, pinna palaa tooosi herkästi, väsyttää.. tätä kestäny noin parisen viikkoa. Kuvittelenko vai voiko olla oireita raskaudesta? Ainut et mulla niin epämääräinen kierto etten tiedä oikein et millon ne menkat myöhässä, mut kp nyt...
  11. E

    paljonko maksoitte?

    Kodinkoneista? Siis kaikki uusiksi/ hankittuna uuteen kotiin? jääkaappi,pakastin, pesutorni, liesitaso, uuni, tiskikone, liesituuletin?
  12. E

    mitä teidän 1-2 vuotias muistaa??

    Meillä tyttö nyt 2v 2kk. Muistaa kyllä asioita todella hyvin. Päivittäin saattaa alkaa muistella viikkojen takaisia asioita. Esimerkiksi eilenkin otti esille eläinpuistoreissun (jos aikaa lähes kaksi kuukautta) ja muisteli hyvinkin tarkkoja juttuja sieltä. Mummilaan mennessä tunnistaa jo noin...
  13. E

    Hyväksi koettua luontaistuotetta nesteenpoistoon?

    Eli löytyiskö mitää hyväksi havaittua. Nestettä tuntuu kertyvän. Laihdutuksen oon alottanu mut ois nii ihana ku sais nuo liiat vedet liikkeelle. Ananasstrogia oon kokeillu...
  14. E

    Alusvaateliike kokkkola

    Onko kellään kokemuksia? Osaako sanoo sattuisko siellä oleen ny mitää alennuksia?
  15. E

    Voiko ihminen olla valeraskaana?

    Niin en ite kyl koe ressaavani. lapsettomuuhoito jonoon oltais pääsemässä, se helpottaa omaa oloa. Ikävää vaan ku toivo sit herää ku noita oireita ilmaantuu. Jotenki vaan oon tiedostanu ettei ne oikeita raskausoireita oo. täytyy ny sit huomenna viel testata ja sit taas terolutit...
  16. E

    Voiko ihminen olla valeraskaana?

    Alan jo kohta epäillä olevani. Kaks vuotta ollaan vauvaa yritetty ja syytä sekundaariseenlapsettomuuteenkin on löytynyt (meillä on yksi lapsi). Nyt sit mennään kieropäivillä 39 ja olen tuntevinani raskausoireita. Hajut tekee pahaa, väsyttää ja aamupäivisin kuvottaa. Kierto on todella...
  17. E

    viikonloppu lomakohteita?

    Elikäs löytyisikö hyviä lomakohteita pitkän viikonlopun viettoon? ja mieluusti siis tän maanrajojen ulkopuolelta...
  18. E

    koska tulee lomalta paluu rahat??

    no kertokaas tässä sit vielä että minkä verran ne lomarahat oikein on? Ois loma eessä ja meille ilm. maksetaan kaikille heinäkuun tilissä noi lomarahat
  19. E

    Mitä tykkäisitte?

    Musta ois ihana saaja moinen yllätys. Ite uskon avaimeni vain sellaisille ihmisille joihin oikeasti luotan ja joita en koe tunkeilijoina. Toivottavasti hän ilahtuu!
  20. E

    pph palkka peruspalvelukuntayhtymä kalliossa?

    Eli mikä se vois olla jos mulla ois tuo mun oma alle 3 wee siin ja sit täys ryhmä. Eli oisko se niinku kolme lasta lisää?

Yhteistyössä