Hakutulokset

  1. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos elinas tuosta migreeni infosta. Mulla aiemmissa raskauksissa migreenit on olleet todella vähäisiä.. käytännössä poistuneet raskauksien ajaksi. Buranahan on kiellettyjen listalla.. ainoastaan panadol/panacod sallittuja. Ne vaan valitettavasti eivät mulla auta yhtään mitään. Katsotaan nyt...
  2. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta! Tsägä tervetuloa palstalle :) Mulla tosiaan huomenna virallinen testauspäivä mutta testasinkin jo tänään, että pääsen huomenna verikokeisiin, jos plussa tulisi. Tein testin ja plussaahan se näytti :) Clearbluen digitaalinen näytti 2-3 viikkoa hedelmöittymisestä eli rv pitäisi olla...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka! Täällä on todella hiljaista. Eikö kukaan piinaile? Meillä tosiaan hoidot menossa. Ensimmäisen limisultran jälkeen lisättiin lääkkeitä ja tokassa limisultrassa tilanne näytti jo hyvälle. Nyt olikin pitkän limiksen kasvatteluaika.. olikohan kp25 kun minulle siirrettiin yksi alkio...
  4. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä ollaan nyt progynovaa popsittu 11 päivää.. tänään alkoi 12 päivä. Dexametason tuli mukaan kp8. Tänään aivan jäätävää kipua alavatsalla. Onko muilla tullut pelkästään lääkkeistä maha kipeäksi? En ole syönyt hormoonilääkkeitä moneen vuoteen.. sen yhden divina kuurin ennen hoitoja ja yhden...
  5. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi harmi :unsure: Halit ja tsemppiä jatkamaan elämää. En ole ehtinyt selailla viestejä taaksepiäin, että oliko nyt teidän viimeinen hoito vai vieläkö yritätte?
  6. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Esemila toivotaan että tällä kertaa mentäisiin niinpäin, että sinä edellä ja minä perässä Kovasti toivon että plussa testiisi pärähtää Meillä on tosiaan jo kaksi lasta saman luovuttajan soluilla. Tyttö 2010 ja poika 2012. Saatiin niin hyvin muniksia aikanaan, että meillä on vielä 7 pakkasessa...
  7. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka pitkästä aikaa! Plussautuneille onnittelut Aivan ihanaa kun täällä näitä onnistumisia tulee Meillä tuo pakastetun alkion siirtoon meneminen vähän siirtyi oman elämäntilanteen vuoksi. Mutta nyt on se aika, että lähdetään vielä kerran yrittämään. Eilen alkoi vuoto ja tänään aloitettiin...
  8. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Solakka Silakka sinut muistankin vuosien takaa. Harmi että teillä ei päästy siirtoon asti :( Oliko teillä kuinka monta pakkasessa? Ja missä päin olitte hoidossa? Tsemppiä pettymyksestä yli pääsyyn. Fertinova mainostaa ainakin että lahjamunasoluhoitoihin on vain 3-4 kk.n jonot, mikä on oikeasti...
  9. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Moikka pitkästä aikaa En tiedä muistaako kukaan minua? Olen tuolta ensimmäisen ketjun alkuajoista ollut mukana. Minulla on 2 ihanaa lasta luovutetuilla munasoluilla: nyt reilu 5 vuotias tyttö ja 3,5 vuotias poika. Ensimmäisen lapsen saanti oli melkoinen taistelu. Raskauduin käytännössä...
  10. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hellurei pitkästä pitkästä aikaa :)!! Tuuttituulialle piti tulla toivottamaan lämpimät onnittelut pienokaisesta :heart: Aivan mahtavaa että pienokainen voi hyvin vaikka päättikin tulla maailmaan suhteellisen paljon etukäteen. Tärkeintä on kuitenkin että te kaikki voitte hyvin ja pääsitte...
  11. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Satusofia ja haaveita suuret onnittelut pienistä tuhisijoista :) <3 <3 On aina niin ihana lukea näitä syntymä uutisia! Nauttikaa vauvan tuoksuisesta arjesta.. se menee niin kovin nopeaan.. Täällä mennään pv kerrallaan eteenpäin. Isosiskosta muuttui melkoisen villi pojan syntymän jälkeen...
  12. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan ja hyvää juhannusta kanssa sisaret! Kiitoksia kaikille onnitteluista :) Aivan uskomaton tunne olla nyt kotosalla pikkumiehen kanssa <3 Vaikea uskoa, että meillä on nyt kaikkien koettelemusten jälkeen kaksi maailman suloisinta lasta. Täällä kyseltiin synnytyskertomusta. Koitan...
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti vain ilmoitan, että meille syntyi poika eilen klo 11.08 :)
  14. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Typyliinille pienestä nyytistä :heart: ja ihanaa vauva arkea koko perheelle! Täällä vain odotellaan.. alkaa pikkuhiljaa tuntua, että tämäkin raskaus taitaa päättyä yliaikaiseksi ja käynnistettyyn synnytykseen. No onneksi tiedän, että 3,5 vkon kuluttua tämä masuasukas on maailmassa...
  15. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Onnea Minni prinsessasta :heart: Ihanaa kuulla, että rankasta synnytyksestä huolimatta olette päässeet jo kotiin.Nyt riittää isoveljelläkin hoitamista äidin kanssa.. ihanaa!
  16. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Huomenta palstalaiset :) Meillä on ollut hieman kiireistä elämä tällä hetkellä, niin en ole ehtinyt moniin viikkoihin kuin puhelimella äkkiä ennen nukkumaan menoa käydä lukemassa teidän kuulumisia. Tästä johtuen en myöskään voi henk.koht oikein kommentoida ketään..kun joutuisin lukea palstaa...
  17. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heippa! Anteeksi hiljaisoloni.. Olen tässä nyt ollut oikeastaan koko talven enemmän tai vähemmän kipeänä.. nytkin lähes kk:n putkeen olen sairastellut flunssaa ja kuumetta ja poskiontelotulehdusta.. eikä olo vieläkään ole kovin terve.. Minnikö se oli joka kyseli raskautumisestani.. Kyllä...
  18. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa) Cornelius (33) Haaveissa 1 Saaga (39) EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi. Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen. NellaMaija (32) eka Maijatar (41) ekaa haikaileva Miimi78, Iituska (38), haaveissa eka Jonsku-78 (31) haaveissa...
  19. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Pikaisesti tulin vain toivottamaan kaikille teille ihanille palstalaisille OIKEIN RAUHALLISTA JA TUNNELMALLISTA JOULUN AIKAA !! -Aliisa, Pikkuneiti 1v 1kk ja masuasukki
  20. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei vaan pitkästä aikaa :) Olen lähes päivittäin käynyt lukemassa teidän kirjoitteluja, mutta en ole niin paljon ehtinyt, että olisin kommentoinut teidän kirjoituksianne. Aivan mahtavaa, että moni on saanut lapsen kotiin saakka.. Onnea teille kaikille miljoonasti.. tässä vaiheessa on nimiä...

Yhteistyössä