Hakutulokset

  1. S

    mitä ovat yrttiteet

    siis mitä teetä uskaltaa juoda??Auttakaa nyt hölmöä..
  2. S

    mihin ilmoittaa tuen väärinkäytöstä

    kyseessä lapsilisän yksinhuoltajakorotus.mies muuttanut erään naisen luo,kirjoilla kuitenkin jossain muualla jotta nainen saa korotuksen.mihin ilmotan? Entä jos epäilee veropetosta?Tekee yrityksessään pimeetä rahaa.jättää asiakkaiden maksut lyömättä kassaan.Mihin ilmotetaan? Mä alan nyt...
  3. S

    toista odottavat

    Mielenkiinnosta kyselen:jos esikoinen sai alkunsa helposti kauanko yrititte toista?
  4. S

    pitkä kuukautiskierto

    Onko ketään muita?Millasia kiertoja teillä on?Ymmärrän kyllä epäsäännölliset kuukautiset imetysaikana sekä joidenkin pillereiden yhteydessä mutta en enää imetä enkä syö pillereitä ja kp nyt43...Inhottavaa koko ajan olla varuillaan että koska alkaa vuotamaan. Millä saa kuukautiset alkamaan?
  5. S

    selkä menosuuntaan

    meillä on istuin kasvot menosuuntaan koska sen saa ainoastaan niin päin,tyttö reilu vuoden.onko muilla jotka heti laittaneet lapsen kulkemaan kasvot menosuuntaan?suomi on ainoa maa jossa suositellaan lapsen kuljettamista selkä menosuuntaan kolme vuotiaaksi asti,miksi näin?onko ainoa syy se että...
  6. S

    influessa rokotus puolesta/vastaan

    mielipiteitä!itse harkitsen kyllä todella tarkkaan.tuntuu että mitään ei saisi sairastaa,kaikkea vastaan pitää rokottaa.meillä ei annettu tuberkuloosirokotetta,ois vielä saanu.muuten kyllä on rokotusohjelman rokotteet otettu.myöskään rotaa en ostanut.
  7. S

    influenssa rokote

    Rokotteenhan saa ilmaiseksi lapselle tänä syksynä.Meinaatteko ottaa?Mä kyllä harkitsen aika tarkkaan.Jos kaikkea vastaan nyt rokotetaan niin varmasti tulee uusia tauteja lisää.Miksei flunssaakaan saa enää sairastaa?Sikskö että vanhemmille ei tuu poissaolopäiviä töistä? Laittakaahan nyt omia...
  8. S

    maitoa

    koska aloitte antamaan tavallista maitoa ruokajuomaksi?meillä lähestytään vuoden ikää joten mietin joko uskaltaa kokeilla.piimä,viili ja jogurtti menee jo.puuron joukkoon oon ihan vähän lorauttanu joskus tavan.maitoa. rasvatonta vai kevytmaitoa? voiko muuten tuttelia antaa...
  9. S

    yhdet päiväunet

    milloin ja mihin aikaan? meillä tyttö selkeesti alkaa siirtyä yksiin uniin,mutta mikä ois hyvä aika laittaa unille että jaksas illan valvoa? tänään meni aika hyvin kun laitoin puol yhden aikaan jos nyt vaan jaksaa vielä nukkua.ikää vähän vajaa vuosi.
  10. S

    yhdet päikkärit

    milloin ja mihin aikaan? meillä tyttö selkeesti alkaa siirtyä yksiin uniin,mutta mikä ois hyvä aika laittaa unille että jaksas illan valvoa? tänään meni aika hyvin kun laitoin puol yhden aikaan jos nyt vaan jaksaa vielä nukkua.ikää vähän vajaa vuosi.
  11. S

    lomista

    Meidän perhe koostuu minusta,miehestä ja meidän yhteisestä lapsesta sekä miehen lapsesta joka toinen viikonloppu. Jos me suunnittelemme jotain lomaa miehen mielestä hänen lapsensa lähtee aina mukaan.Tottakai on joskus kiva ottaa myös poika mukaan mutta haluaisin lomailla myös mieheni ja lapseni...
  12. S

    synnytyssanastoa

    Mitäs tarkottaa seuraavat? K-suu t.a ja t.o nousee hyvin.
  13. S

    hatarat muistikuvat synnytyksestä

    Onko muita joilla muisti mennyt synnytyksen aikana? Mulla puhkastiin kalvot kun lapsivesi ei itsellään mennyt ja sen jälkeen meni muisti,joitakin pieniä asioita muistan mutta hyvin vähän.Seuraavat selkeet muistikuvat on siitä kun lähdin synnytyksen jälkeen suihkuun.Kivunlievityksenä oli...
  14. S

    sairaalalasku

    Paljonko on tipahtanut laskua synnytyksestä?Mikä maksaa ja kuinka paljon?
  15. S

    ala-asteikäisten nukkumaanmenoaika

    Koska viikolla entä viikonloppuna ja ikä?
  16. S

    vastauksia

    Jos laskette vaikka oman lapsen kulutuksen kuukaudessa,paljonko lapsi kuukaudessa kuluttaa,euroissa? En ymmärrä miten joku lapsi voisi kuluttaa 450?/kuussa.Ainakaan joka kuukausi.
  17. S

    vesijuoksu

    Kuka on kokeillut,millaisia kokemuksia?
  18. S

    etäisät

    kertookaahaan miten sujuu etäisän elämä? miten uusi vaimo/avovaimo suhtautuu lapseen? olen yksi viikonloppuäitipuoli ja minun on todella vaikea tulla toimeen miehen lapsen kanssa.
  19. S

    synnytys

    Arvelluttaa synnytyksessä se mitä kaikkea sieltä tulee ulos vauvan lisäksi.Onko normaalia että kakka lentää?Ei vain kuullosta kovin kivalta.
  20. S

    jälkivuoto

    Kauanko kestää?Tietysti yksiköllistä,mutta miten teillä.Ja onko runsasta?Minua tämä asia mietityttää kun inhoon jo kuukautisvuotoakin,vaika sekin on niukkaa.. \|O

Yhteistyössä