Hakutulokset

  1. V

    apua apua apua

    varmaan täällä aiheesta jo jotain onki mut ei vaan satu silmään.. tyttö pikkusen alle 9kk nyt, konttaa ja nousee tukea vasten seisomaan. ulkona ei vielä konttaile vaan paikallaan nytkyttelee. äitiysloma loppuu kohta ja tyttö lähtee hoitoon. mitä suosittelette jalkaan talveksi. onko kengät...
  2. V

    Auttaako isovanhemmat lapsien hoidossa ym.?

    Lapin tyttö: iha oikein!! Näytä niille! itsellä tilanne että oma äitini asuu aikas kaukana.. isä tässä lähellä mutta ei osaa vaippaa edes vaihtaa joten sieltäpäin turhaa edes mitää kysyä.. lapsen isän vanhempia ei kiinnosta pätkän vertaa, tai saattas niillä kiinnostaa mutta pitäs nyt eka kerran...
  3. V

    Miten teette soseita itse?

    mutta hei.. kun teette niitä marja ja hedelmäsoseita, miten ihmeessä siitä sais paksumpaa. on niinkö vettä oikeastaan ja senhän tietää ku mustikkaa on joka paikassa sit.. :) mietin kiisselihommaa mutta siinäki tulee että perunajauhoja ei voi pakastaa:( menee kuulemma pilalle.. millä muulla niitä...
  4. V

    Vanhemmat yön yli poissa

    minun tyttö oli alle 4kk ku meni eka kerran hoitoon yöksi. tosin siksi kun en ollu nukkunu 4kk yöt ku kahen tunnin pätkissä joten väsytti niin prrrrr. mutta tiiättäkö, en nukkunu sinäkään yönä.. silti sitä heräs tarkistaan et kaikki kunnossa:) eli siis vaavi ei ole heränny yöllä ku sillon alussa...
  5. V

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    eli siis ihan todennäköistä että tämä meidän valvominen ja kiukkusuus johtunee sit hampaista. onko kellään kuumeillu vauvat ku hampaita iskee
  6. V

    emma rintareppu

    hei. itellä oli aluksi baby björn rintareppu joka oli ihan pas...mutta heti ku tyttö alko ite kannatteleen päätä ostin kantorepun (patapum) jossa paaaaljon kevyempi kantaa ja ei rasita niin selkää ku ne rintareput. pakko olla joku tämmönen kapistus ku tyttö ei viihdy vaunuissa ja on noita...
  7. V

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 34

    onnitelkaa tyttö tänään puol vuotta tasan tarkkaan:) muut puolivuotiaan äiteet onko paljo hampaita suussa jo. meillä hirmu itkuista ollu kohta viikon eikä niitä vaan näy prrrrr
  8. V

    Oulun seudun yh:t

    täälä kans yks.. mulla äijä lähti ku kuuli et raskaana olen ja nyttemmin pari kertaa sit nähny.. enpä ole kyllä edes viittiny tyrkyttää lasta heidän (isän ja uuden eukon) väliin. omapa on häpeänsä ja taatusti joskus katuu:) tyttö tänään puol vuotta! itellä tarkotus lähteä jo joulukuussa töihin...

Yhteistyössä