Hakutulokset

  1. K

    Syntyikö vauvasi noin viikolla 30?

    meillä synty kaksoset rv 30+4 leikkauksella... a-vauva oli 5kk sairaalassa ja b-vauva melkeen 2kk..
  2. K

    minkä ikäisenä ekat hampaat??

    meillä kummallaki tuli peräkkäisinä päivinä 2 hammasta alas 8kk ikäisenä ja nyt 10 kk ikäisenä kaksi myös alhaalla..
  3. K

    Minkä ikäinen olet?

    17.. olin 16 kun sain pojat.. :heart:
  4. K

    kaverin toinen kaksosista kuoli...

    meillä odotettiin kolmosia mutta yksi kuoli rv 10... :'(
  5. K

    Paljonko hintaa tupla vaunuille??

    ja hyvät ovat...
  6. K

    Paljonko hintaa tupla vaunuille??

    meillä 2007 mallin yhdistelmät mihin kuului mukaan kantokopat jalkapeite sade suoja ja hoitolaukku niin 430e... uutena...
  7. K

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    rv 30+4 sektiolla a vauva perätilassa.. a-poika 1345g 41cm ja b-poika 1375g 40cm
  8. K

    paljon teidän tuplilla on ikäeroa?

    3 minuuttia =)
  9. K

    G : Leikkauksella vai alateitse?

    sektiolla.. a vauva oli perätilassa,, synnytin maanataina ja perjantaina pääsin kotia,, itselläni oli hirveät kivut muutaman päivän mutta sitten helpotti pikku hiljaa.. kotiin päästyäni teki edelleen kipeeää liikkua.. meni jonkin aikaa toipua.,.,.,
  10. K

    Kaksosten kotiinlähtöpaino ja laita syntymäpäivä myös

    meillä a poika oli sairaalassa 5kk syntymä paino: 1345g ja kotiin päästessä n.6kg b poika vähän alle 2kk sairaalassa syntymä paino: 1375 ja kotiin päästessä n.reilu 2kg syntyivät viikolla 30+4
  11. K

    äidit vm-89 tai 90!

    itse olin 16 kun sain kaksoset, nyt ovat kymmenen kuukautta... vaikka muut ehkä ajattelevat siitä pahaa niin en kadu sitä että oon tullu äidiksi nuorena.. onnea sinulle onnellinen äiti-89 :)

Yhteistyössä