Hakutulokset

  1. H

    Lumisade peitti orastavan lenkkeilyintoni

    Eihän tuo ollut kitinää, vaan toteamus että ulkona on erittäin liukasta, mikä pitää paikkaansa, eli on faktaa. Ihan viisas päätös jäädä sisälle, its olen jo kolmesti kaatunut tämän kuun aikana:kieh:
  2. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Nyt meidän koneet TAAS takavarikoidaan :kieh:
  3. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    No ei. Kuulin tämän jutun vain joltakin toiselta ja halusin jakaa jutun teidän kanssa kun tiedän kuinka herkkiä olette. Eihän meillä edes ole metsää :D
  4. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    "Syökää soijaa, syökää soijaa, uuuuuuiii":D
  5. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Teitä on niin kiva provota :)
  6. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Jaa ihan tutkintapyyntökö tästä piti tehdä ja minkä vuoksi? Netissä voi sanoa yhtä sun toista, mun mies oli jo pari viikkoa sitten metsässä kävelemässä, en vain halunnut sanoa että vanhoja juttuja täällä kerron joten siksi muutin aikaa. Noh, jos haluatte poliisien aikaa hukata, yhtä tyhjän...
  7. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Se oli meidän metsässä ja teki tuhojaan, joten tämän kerran kun ei muutenkaan harrasta metsästystä niin otti ja kokeili vain tuleeko pupupaistia
  8. H

    Se oli ensimmäinen ja viimenen jänes jonka mun mies ampui

    Eilen tuli käymään vanha lapsuuden kaveri joka on hurahtanut metsällä kulkemiseen. Sai houkuteltua miehenkin mukaan kun kävivät meidän metsiä katsastamassa, ottivat haulikon mukaan. Mies sai jäniksen sihtiinsä ja otti ja ampui. Jänes alkoi huutamaan kuin pieni lapsi!:O Mies oli tosi harmissaan...
  9. H

    Kumman kaa panisit, Timo Soinin vai Silvio Berluscoonin kanssa?

    Jos on pakko valita jompi kumpi.
  10. H

    Munamies vai Harjakainen?

    Teitin mielipiteenne tahtoisiinninunna kuullannunna
  11. H

    Joillekin ihmisille tuntuu tulevan ikuisena yllätyksenä, että ne ostokset siellä kaupassa täytyy myös pakata!!

    Niin ja ihan käsittämätöntä että jotkut pakkaavat jo ennen kassaa! Ihan uskomatonta! :/
  12. H

    Mitä sohvasi takaa löytyy?

    Lipasto
  13. H

    Hankkisitko tälläiset alushousut? ja jos niin MIKSI?

    Jos olisivat kauniimmin muotoillut ja erilainen kuosi niin ehkä sitten
  14. H

    Kamala dilemma liittyen eduskuntavaaleihin!

    Erikoista, luulin korkeakoulutettujen ajattelevan eri tavalla, tämä että äänestetään värkin perusteella on jokseenkin kummallista, askel taaksepäin kehityksessa mielestäni
  15. H

    Mua niin ÄLLÖTTÄÄ!

    Miehen liikemiestuttava on iskenyt silmänsä minuun, ymmärsin sen kyllä hänen kehonkielestäänkin, mutta nyt olen kautta rantain jo muiltakin tullut kyselyjä onko meidän välillä jotakin. Siis voi :x Mieskin tietää jo tästä ja hän on ihan:O Kyseessä kumminkin merkittävä liikekumppani, niin ihan...
  16. H

    Harjakainen ja MrMallorca olivat itse tehneet hienot laulut, Munamies veti vaan normibiisin. Pettynyt :(

    Mä en ole koskaan ymmärtänyt Mallorcaa, harjakainen on paras
  17. H

    Paljonko korvaisit auton alle jääneen koiran?

    Koira näki varmaan oravan kun kääntyi juuri mun auton kohdalla suojatielle
  18. H

    Paljonko korvaisit auton alle jääneen koiran?

    Olen kukkapuskan antanut ja nyt se tonni alkaa kyllä tuntumaan aika isolta rahalyta. Mutta tämä koira oli merkkikoira ja tosi rakas sedän lapsen lapsillekin, mulla on ollut hirveän paha mieli tästä koko viikonlopun. Niin jos mietin että jos meidän Sessu kuolisi niin olisi ihan kamalaa, mutta...

Yhteistyössä