Hakutulokset

  1. Marge1

    Jännitysniska...

    mitäs niskavaivaisille kuuluu?? on ollut hiljaista pitemmän aikaa, onko kaikki päässeet vaivoista eroon? itsellä edelleen on niskat ja hartiat juntturassa joskus enemmän ja joskus vähemmän, nyt olen käynyt pari kertaa kuussa hierojalla ja saanut jonkinmoista apua vaivaan. 9kilon painonpudotus...
  2. Marge1

    Jännitysniska...

    mara3:mulle diagnosoitiin tuo kanssa neurologikäynnillä. onko siulla sitä suvussa? mulle sanottiin että tuo on perinnöllinen sairaus, omalla äidilläni on myös tämä migreenin muoto ja hänen isällään myös, todennäköisesti jompi kumpi lapsistanikin siarastuu jonain päivänä samaan :( itselläni ei...
  3. Marge1

    Jännitysniska...

    Mulla tulee aina migreenin yhteydessä noita puhevaikeuksia siis sanat eivät tule oikein vaikka itse niin luuleekin, ja migreeni minulle tulee vain jos niskani ovat todella jumissa. olen myös huomannut että niskojen ollessa jumissa unohtelen helposti asioita ja aivot tuntuvat olevan hitaalla, eli...
  4. Marge1

    Jännitysniska...

    Rintapistokset täälläkin tuttuja.. olen kans ihan varma ollut että nyt o joku keuhkosyöpä tai tulppa ja kuolen siihen.. mutta aina ne sit on ohi kuitenkin mennyt.. ja usein mua pistää myös sydämestä kun vasen puoli hartiasta jumittaa, siis oikeen vihloo.. tiiä sit mistä sekin johtuu, kai...
  5. Marge1

    Jännitysniska...

    Kau: mulla ei varsinaista kiristelyä ole mutta todella usein kun on nuo niskan sivulihakset jumissa niin mulle tulee sellaisia sykyttäviä kramppeja kaulalle.. vähän niinkuin elohiiri, sit välillä samaisesta kohdasta kiristää ja vihloo. Mulla on nyt hartiat ihan hyvässä kunnossa, mutta niska on...
  6. Marge1

    Jännitysniska...

    Kau: mulla ei varsinaista kiristelyä ole mutta todella usein kun on nuo niskan sivulihakset jumissa niin mulle tulee sellaisia sykyttäviä kramppeja kaulalle.. vähän niinkuin elohiiri, sit välillä samaisesta kohdasta kiristää ja vihloo. Mulla on nyt hartiat ihan hyvässä kunnossa, mutta niska on...
  7. Marge1

    Jännitysniska...

    Kau: mulla ei varsinaista kiristelyä ole mutta todella usein kun on nuo niskan sivulihakset jumissa niin mulle tulee sellaisia sykyttäviä kramppeja kaulalle.. vähän niinkuin elohiiri, sit välillä samaisesta kohdasta kiristää ja vihloo. Mulla on nyt hartiat ihan hyvässä kunnossa, mutta niska on...
  8. Marge1

    Jännitysniska...

    Eihän sulla migreeniä ole? mulla itsellä on migreeni ja ennakko oireina on kova haukottelu ennen kohtausta. ja migreeni mulla tulee ainoastaan sillon jos on niskat ihan jumissa.
  9. Marge1

    Jännitysniska...

    [url]www.kansanlaakintaseura.fi
  10. Marge1

    Jännitysniska...

    Onko teistä kellään kokemusta Kalevalaisesta jäsenkorjauksesta? löysin googlailemmalla sellaiset sivut ja huomasin että omaltakin paikkakunnalta sellainen löytyy. Nyt mietinkin että uskaltaisikohan sellaisellle mennä hoidettavaksi? nehän jotenkin mobilisoi rankaa ja lihaksistoa ja naksauttelee...
  11. Marge1

    Jännitysniska...

    tulppaani74: onko sulla usein noita vatsavaivoja ollut niskavaivojen yhteydessä? mulla itsellä on tosi usein sillain jos niskat tai selkä on tosi jäykkänä niin vattakin on ihan löröllä. Ja joskus on ollut kans tuota säteilykipua, kädessä tosin puutuu, pistelee ja saattaa olla joltain kohtia...
  12. Marge1

    Jännitysniska...

    Keisari:kiva kuulla että olet voinut paremmin :) itse olen nyt ollut kans hyvässä kunnossa kun olen ahkerasti venytellyt ja jumppaillut. Ja ihmettelin eilen kun jouduin tuossa alkuviikosta vähän tekemään pihahommia enkä tullut ollenkaan kipeäksi ;) täytyy tosiaan toivoa että tämä hyvä kausi...
  13. Marge1

    Jännitysniska...

    Minna-73: mulla on nyt kans ollu huimaus tosi pahana, kävellessä pahenee ihan älyttömästi, varsinkin jos katsoo maahan päin niin tuntuu että maa värisee ja keinuu.. Onkos muilla ollut niskakipujen yhteydessä kipua tuossa rintakehällä/keuhkojen kohdilla? mulla on nyt tosi inhottava...
  14. Marge1

    minkä ikäisenä ulos möyrimään?

    meillä poika oli puolivuotias kun ulos pääsi konttailemaan, kevättä oli silloin, kuravermeet van päälle ja ulos tutkimaan.. se on ihana katsoa kun pieni ihminen saa tuntumaa kaikkeen uuteen mitä sisällä ei ole! :D
  15. Marge1

    Makeisten antaminen lapselle?

    Meillä annettiin ekoja nameja vasta yli kaksivuotiaana, mutta juhlissa kyllä kakkua sai maistella ja pullaa syödä. miksi haluat kieltaa totaalisesti herkut? hyvähän se tietenkin on jos siinä onnistuu, mutta eikö se ole aika kurjaa lapsesta jos muut syövät synttäreillä kakkua ja lapsi ei saa kuin...
  16. Marge1

    Jännitysniska...

    Minna-73: Nuo jumppaliikkeet ovat vrmaan aika yksilöllisiä ja toinen sopii toiselle ja toinen toiselle, itse olen saanut avun tuosta pään nostamisesta lattiasta mutta sitten erilaiset lapaluiden nostelut ovat saaneet kyljet ja hartiat tosi jumiin, minulla on tuo oikoryhti niin selkää pitäisi...
  17. Marge1

    Jännitysniska...

    abcd: tulehtuneeseen lihakseen ehdottomasti kylmähoito ja jännittyneiden lihasten hoitoon sitten voi käyttää noita lämpöhoitoja. venyttelin tuossa äsken ja nyt on vähän pökkelö olo.. sainkohan aikaan jotain vaurioita :| olen kyllä koko päivän ollut vähän hitaalla ja sanat on mennyt ihan...
  18. Marge1

    Jännitysniska...

    abcd: mulle on tuo jyskytys tuttua... varsinkin migreenin yhteydessä tuntuu että pää oikein sykkii ja räjähtää minä hetkenä hyvänsä. ja sitten olen huomannut että jos olen ollut raskaalla lenkillä niin ilmeisesti sykkeeni nousee tosi korkealle ja tunnen sen sykyttämisen päässäni, tuntuu taas...
  19. Marge1

    Jännitysniska...

    kativaani: mulla ainakin vaihtelee tuo päänsärky aikalailla, välillä särkee silmän takaa ja välillä keskellä päätä sitten vihloo takaraivoa ym.. kyllä varmasti nískajumit voi aiheuttaa melki minkälaista päänsärkyä vain :headwall: No verikoetulokset sitten sain... kaikki muut arvot ookoo...
  20. Marge1

    Jännitysniska...

    abcd: joo mulla on ajoittain korvaperäistä huimausta, se on milestäni kaikista pahinta, se on sellaista kiertävää ja kaatavaa tuntuu että tasapainokin on hakoteillä silloin. sitten tosiaan mulla on alhainen verenpaine niin siitä johtuu sitten tuo silmissä musteneminen ja tähtein näkeminen. Ja...

Yhteistyössä