Hakutulokset

  1. T

    Miksi valvot vielä ja moneltako herätys-galluppia

    Otan aikaa ''itselleni'' eli teen semmoisia juttuja, joita en voi tai halua tehdä lasten ja miehen hereilläollessa. Herätys varmaankin kahdeksalta, niihin aikoihin esikoinen yleensä herää, tosin saattaa herätä myös jo seiskalta isän kolinoihin...
  2. T

    2 v. aamu-, ilta- ja välipala

    Aamuisin yleensä jukurtin ja ehkä haukkauksen leipää. Syö sitten kunnolla lounasta. Välipalaksi vaikkapa mandariinin tai mehukeittoa. Sitten taas kunnon lämmin ruoka ja illallakin vain jotain pientä iltapalaksi, kuten edellä aamu- ja välipalaksi. Meillä selkeästi syöminen keskittyy tuohon...
  3. T

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Piritta eritysesti tuo Vivian kuulostaa ihanalta nimeltä. Kummalta vauva tuntuu ja näyttää enemmän Vivianilta vai Julialta? Kummatkin nimiyhdistelmät sointuvat kivasti, joten vaikea olisi noista valita...
  4. T

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Unikuulle vielä sen verran, että kyllä mä voisin sanoa tätä toista toimitusta miellyttäväksi: lähti itsestään käyntiin, sain olla kotona suurimman osan ajasta (kävin siis vain ponnistamassa vauvan laitoksella, koska olin jo 10 cm auki sinne saapuessamme), tiesin, miten kipuun pitää suhtautua ja...
  5. T

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    No juu, oiskohan ensin pitänyt ne tiedot jättää =) : 27.8. tyttö, rv 40+3, 3615g, 50cm ja pipo 36cm
  6. T

    *ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009*

    Mä kyllä tykkään pitää vauvaa pikkusen pystyasennossa syönnin jälkeen. Tuota maitoa tule niin himputin paljon, että melkeen järjestään vauva siitä osan pulpauttaa. En odota, että joka kerta röyhtäisisi tai pulpauttaisi, mutta pari minuuttia kuitenkin pidän olan päällä tai sitten istun jalat...
  7. T

    Ne e-pillerit palleroiset...

    Mikset aloita toista liuskaa =)
  8. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Onnea! Mää sain kyllä vetää ilokaasua ponnistusvaiheessa. Mistäköhän tämä ero johtuu...
  9. T

    ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - Elokuussa

    Tyttö tuli meillekin raskausviikolla 40+3! Syntyi melkein auton penkille, kun Kättärillä käskivät olla kotona niin kauan kuin voi. No voihan sitä olla, vaikka loppuun asti, jos todella kipeet supistukset kestää vajaa puol tuntia ennen ponnistusvaihetta. Että autossa pidäteltiin, huudettiin ja...
  10. T

    Mahtuuko tuplarattaat lähijunaan?

    Kyllä on vielä netin aikataulutiedoissa tiedot matalalattiavaunuista. Niihin luotan ja jos eivät pidä, karvasta palautetta VR:lle.
  11. T

    Kaunako teillä on kestänyt saada päätös

    Kauemmin :D Äippäpakkauksesta muutama viikko ja äippärahasta pari kuukautta. Tuli päätös just kun äippäloma alkoi.
  12. T

    Miten saan ruskeankastikkeen ilman möykkyjä..:P

    AAh, tässä ei siis ollut koko reseptiä.
  13. T

    Miten saan ruskeankastikkeen ilman möykkyjä..:P

    Mutta eihän se MAISTU ruskealle kastikkeelle =) Siksihän ne jauhot paahdetaan, maun vuoksi.
  14. T

    Miten saan ruskeankastikkeen ilman möykkyjä..:P

    Tästä ei kai tule ruskeeta kastiketta? Pitäähän niiden jauhojen olla pannulla yksinään ja sitten vasta veden...
  15. T

    Miten saan ruskeankastikkeen ilman möykkyjä..:P

    Mää olen käsittänyt, että jauhojen pitää olla riittävän paahtuneita, jottei möykkyjä synny. En kyllä itse ole käytännössä koskaan onnistunut, joten luotan kaupan pussikastiin ja lisään siihen vähän omiani :saint:
  16. T

    Tiedättekö pystyykö sähkösopimusta tehdä netissä?

    Totta kai pystyy, en ole muualla tehnytkään.
  17. T

    Vinkkejä miten synnytystä/käynnistymistä vauhdittaa?

    Meillä ei edes alapään tilannetta tarkisteta vikan lääkärikäynnin jälkeen (mulla viikolla 35), joten kukaan tiedä, onko kohdun suu auki, eikä siten myöskään voi seksiä kieltää. Eikä kyllä kielletty edellisessä raskaudessakaan, vaikka viikolla 37 oli kohdunsuu auki...
  18. T

    Mitä alkuraskauden verikokeessa katsotaan? Klamydia??

    Eikös klamydia katsottu pissanäytteestä. Verestä HIV ja jotain muuta... en mää enää muista!
  19. T

    Katsotko minkämaalaista ruokaa syötät lapsellesi?

    Myllymuksujen tuotteet ei ole kovin hyvin tehtyjä =( Meille ainakin sattunut tosi monta maanantaikappaletta ja enää en heiltä tilaa yhtään mitään.
  20. T

    Katsotko minkämaalaista ruokaa syötät lapsellesi?

    Valion jätski ei sitten oo kotimaista. Omistus ihan muualla kuin Suomessa vaikka toki Suomessa tuotteista suurin osa valmistetaan. Ja Valion valmis kermavaahto on tehty ihan muualla kuin Suomessa vaikka kylessä lukeekin Valio. Valio vain tuo tuotetta maahan... Muistakaa tämäkin tarkistaa...

Yhteistyössä