Hakutulokset

  1. M

    Imetyskyssäri..

    Maito haihtuu maidosta ihan niinkuin verestäkin. Pumpata ei tarvitse.
  2. M

    Kuopiosta ystäviä, löytyykö...

    Täällä myös yksi äiti 23v. ja tyttö 2v. (+ masuvauva) petoselta kaipailee kavereita! Ottakaahan yhteyttä! =) mmimma@hotmail.com
  3. M

    kuopiolaiset nuoret äidit/odottajat!!

    Täällä yksi 23v. mamma myös petoselta. Tyttö täyttää juuri 2v. ja kakkosen la. on toukokuun alussa. Yhteyttä saa ottaa =) .
  4. M

    Kuopion odottajat/äidit

    Voitashan me tullakkin! Mulla on vain siskonkin tytöt hoidossa,mutta jos kaikki saadaan tulla niin voidaan hyvinkin tulla :D . Meille käy mikä päivä vain,aamusta päästään parhaiten.
  5. M

    Toista yrittävät pinoon

    Meillä esikoinen viikon päästä 1v4kk. 1v1kk sitten alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen mulla ja ehkäisyä ei olla käytetty. Esikoista tehtiin 1½ vuotta joten eiköhän se kakkonenkin sieltä joskus tule?! Mulla menkkojen pitäisi alkaa 12-13 päivä joten taas toivotaan ettei ne sittenkään alkais!
  6. M

    Kuopio:Päiväranta

    seurakunnankerho on lapsille ja ainakin ennen oli myös perhekerho. Avointapäiväkotia ei taida olla. Julkulassa on lähin avoin,en vaan tiedä että missä siellä.
  7. M

    Kuopio:Päiväranta

    pienen ikäni olen asunut päivärannassa, mutta nykyisin asun petosella, vanhempani asuvat siellä yhä ja aika usein tulee käytyä siellä. Ihan silleen päiväseltäänkin. Minnepäin p.rantaa muutatte? Ulkoilu seuraksi siis kerettäisiin sinnepäin.
  8. M

    Kuopio?

    Täällä myös yksi äiti petoselta.
  9. M

    ~ jatketaan samaan malliin, eli 1983 syntyneet

    mä kans olen. mulla yksi tyttö 4kk.
  10. M

    Mammoja Kuopiosta?

    täällä kans yksi äiti 22v. joka muutta aivan pian kuopioon. sekä yksi 4kk vanha tyttö.
  11. M

    äitejä kuopiosta??!

    Ollaan muuttamassa kuopioon,petoselle helmi-maaliskuun vaihteessa. Seuraa olisi vailla äiti 22v ja tyttö tuolloin 5kk. Löytysikö ketään joka olisi myöskin vailla seuraa päivisin? LAittakaa y-viestiä tai postia osoitteeseen mmimma@hotmail.com
  12. M

    Kuopion seutu!!

    moips! Ollaan muuttamassa kuopioon (petoselle) maaliskuun alussa,minullakin mies paljon töissä joten päivät pitkiä yksinään. Itse olen 22v ja tyttö on 3kkja 3vk. kaikki halukkaat saa kirjoitella :D mmimma@hotmail.com
  13. M

    Sektio-äidit

    Mulle tehtiin sectio 10/04 kun lapsivesien menosta oli kulu26 tuntia ja lapsi ei ollut laskeutunut ja kohdunsuu oli vain 5cm auki. HArmittaa hiukan vieläkin,mutta kyllä se silloin jo tuntui helpotukselta sen pitkän "rääkin" jälkeen. Kumminko päin teille ontehty leikkaus viilto? minulle tehtiin...
  14. M

    syntymäpaino & -pituus? rv:t?

    Tyttö. rv 39+6,4170g ja 52cm
  15. M

    nimi gallup!!!!!

    Nanna Linnea 6vk
  16. M

    Siilinjärvi!

    Pääsen kyllä sinnekkin :) ! voidaan sopiakki vaik jotain?
  17. M

    Siilinjärvi!

    21 vuotia tuleva äippä, tahtois ulkoilu ym..seuraa siilinjärveltä. Elikkäs muutettin pari kuukautta sitten tänne eikä tuttuja ole. Äitiysloma alkoi ja päivät tuntuvat aika pitkiltä kotona yksinään,kun ei yksin osaa oikein minnekkään lähteäkkän. MIeskin kun tekee pitkää päivää töissä. Jos...

Yhteistyössä