Hakutulokset

  1. N

    Jännitysniska...

    Nyt hyvät ystävät pilleripurkit roskiin ja vitamiineja kehiin niin sain itse LOISTAVAT tulokset omaan päänsärkyyn ja hartioiden jumiuteen jos halut todellakin toimivan jutun niin laita mulle sähköpostia niin kerron miten se tapahtuu voihyvin@gmail.com
  2. N

    Jatkuva päänsärky??

    Mulla oli myös migreeniä ja päänsärkyä ja niska jumissa 24/7 ihan joka päivä kaksikin viikkoa putkeen eikä auttanut mikään lääke.lääkärissä kävin mutta mikään ei muka vaivannut, lisää lääkkeitä vaan määräsi vaikka niistä en apua saanut. aloitin ravintolisien käytön ja kolmen päivän jälkeen ei...
  3. N

    TERVEYS LUENTO ESPOOSSA 2.2.08

    lauantaina 2.2. klo 14-16 Viidakkorumpu, kuusiniementie 2 TERVETULOA! Nyt kaikki joilla masennusta,väsymystä, stressiä, painon pudotusta, vatsa vaivoja, niska jumiuksia, huonosti nukuttuja öitä...yms kaikki mukaan terveysluennolle kuulemaan kuinka nämä ongelmat saadaan pois. aivan mahtava...
  4. N

    aloe vera?

    Minä suosittelen FitLine ravintolisiä millä olen itse saanut oman terveyteni takaisin. ne on turvallisia, vesiliukoisia, ryhmävaikutteisia, luonnollisia, imeytyminen yli 90% ne ei ole luontais tuotteita vaan puhdasta ruokaa ja patentoitua sellaista. suosittelen lämpimästi ja tuotteella on...
  5. N

    Jos oma terveys ja hyvinvointi/ painonhallinta kiinnostaa.....

    Kevyenä ja terveenä 2008 Ilmainen terveys luento Lauantaina 2.2 2008 klo 14.00 viidakkorumpu, kuusiniementie 2, espoo SUOLISTOSSASI ASUU TERVEYS - onko sinulla allergioita? kärsitkö ruoan sulatus vaivoista? onko ihossasi epäpuhtauksi? kärsitkö ihottumasta? vilustutko helposti...

Yhteistyössä