Hakutulokset

  1. Criminal Mind

    tilasin kaalimadolta ja sossulle pitäisi antaa tiliote. mitä teen?

    Voi että. Kylläpä nyt ottaa toisille koville se että on dildo tilattu. Joo, ttt tukeutuu usein "pohjasakka". Itsekin pääsin siitä nauttimaan kun tuli ero, opiskelin ja oli kaks lasta elätettävänä. Ei tullut mieleenkään ettei ois leffassa saatu käydä JOS oli rahaa. Lapset sai karkkia ja mehuakin...
  2. Criminal Mind

    yh aja yhteen muutto? menetän 800e/kk silti kaikki puoliksi.

    Siis paljon?? Voitko eritellä... tai sit siulla on hiton monta penskaa
  3. Criminal Mind

    Seksiä kovaäänisesti harrastavat, kysymys!

    p.s. välillä kyllä masturboidessakin tulee äänneltyä...
  4. Criminal Mind

    Seksiä kovaäänisesti harrastavat, kysymys!

    Mulla äänet tuli kuvioihin synnytyksen jälkeen kun sain voimallisempia orgasmeja. Huudan välillä kyllä seksissä kovaa. Se miksi masturboidessa en huuda johtuu varmaan siitä että dildo ei panu mua takaapäin raa'asti ja sido mun käsiä selän taakse :p. Ja mun dildo on pienempi ku toyboyn mulkku...
  5. Criminal Mind

    pääsiäissunnuntain aamupala

    40 grammaa kaurahiutaleita-> puuroksi 100 gr marjoja 100 gr raejuusto 5 gr soijalesitiinrae Kyllä, olen dietillä :D
  6. Criminal Mind

    kauanko olet ollut sinkkuna?

    Kolmisen vuotta tulee vappuna täyteen... Siis sinkku niin etten ole seurustellut, muuta kontaktia kyllä on ollut vastakkaiseen sukupuoleen.
  7. Criminal Mind

    Tapailukumppani on yhä tinderissä :(

    Suu auki ja kysy
  8. Criminal Mind

    Tyhmä kysymys, milloin uuden asunnon vuokravakuus ja ekan kuun vuokra tavallisesti maksetaan

    Jos vuokranmaksupäivä on vaikka 1.4. niin sillon ne maksetaan molemmat. Miun tietääkseni
  9. Criminal Mind

    Mikä on tekosyysi sille, ettet näytä tältä?

    Haluun näyttää paremmalle. Ja siihen miulla on pt apuna ;)
  10. Criminal Mind

    Miten voi sanoa kohteliaasti EI,iman että toinen loukkaantuu?

    En pysty, en jaksa näiden omien lisäksi hoitaa yhtäkään eläintä. Normaali ihminen ei siitä loukkaannu.
  11. Criminal Mind

    Tilipäivä - perjantai - laskut maksettu! Mitä kuuluu viikonloppuunne?

    Hyvät on palkat kun pelkkää mökkilainaa lyhennetään meikän 2/3 tuloilla... :)
  12. Criminal Mind

    27v nainen ei halua naida kk tapailun jälkeen. Onko normaalia?

    Ilmeisesti pitäis tehä. Pääsis tokillekin kahveille ku ei antais pillua ekoilla :saint:
  13. Criminal Mind

    Paras asento ei vaan onnistu, kohta 3 v

    Sattuu? No ei kai se sitten auta kuin olla olematta takaapäin. EI kai sitä kipua halua toiselle... On kyllä eka kun kuulen, miten tai mihin se häntä sattuu?
  14. Criminal Mind

    Jos isä ja äiti vanhempina "yhtä hyviä", kenelle lähihuoltajuus

    Sille kummalle tuomari päättää jos eivät saa keskenään sovittua.
  15. Criminal Mind

    Kadehditko koskaan yksinhuoltajia?

    Mitäpä sillä vapaalla tekee yksin. Vaihtaisin heti parisuhteeseen MIEHEN kanssa. Huom! Miehen. En minkään vellipöksyn mitä suurin osa munallisista oikeesti on. Helpompaa yksin kuin yhden lisälapsen kanssa.
  16. Criminal Mind

    Ostatko halvinta kuraa vai ns. alkuperäisiä tuotteita?

    Asioin k-kaupassa ja ensissjassa ostan suomalaista.
  17. Criminal Mind

    onko seksielämä vajaata , jos nainen ei halua ottaa suihin?

    Juu kuten Krut sanoikin. Ois ideaali tilanne jos molemmilla ois samat toiveet seksin suhteen. Ite tykkää antaa ja ottaa ja ilman en olisi.
  18. Criminal Mind

    Lapselle lemmikki, mikä?

    Miksi pitäis? SItä paitti jyrsijät on pahiten allergisoivia elukoita mitä maa päällään kantaa
  19. Criminal Mind

    Olen sopinut kahdet panotreffit viikonlopuksi.

    Wau, miä oon siis alfanaaras :D
  20. Criminal Mind

    Ihana nettikauppa, mutta postikulut????

    Se minkä valitset... noi on eri toimitustapoja. Halvin kestää varmaan kauimpaan..

Yhteistyössä