Hakutulokset

  1. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kamilla Paljon onnea perheenlisäyksestä teille!! Kyllähän täällä sillointällöin tulee käytyä katsomassa jos joku olisi laittanut jotain kuulumisiaan. Kiva lukea! Soraya onnittelut myös sulle ja hyvää odotusaikaa :) Mulla tällähetkellä rv 20+3. Luomuraskaus heti toisesta kierrosta...
  2. U

    Kauan jälkivuoto kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

    Tuosa tyhjentymisestä vielä sen verran, että kyllä mullakin sitä verta siinä lorisi hyytymien ym lisäksi ihan kunnolla. Oli vielä tilanne, että olin kahdestaan kotona 2v. lapsen kanssa. Ystäväni oli kyllä matkalla meille, mutta kun kaikki alkoi niin äkisti. Lapselle siinä vaan dvd pyörimään ja...
  3. U

    Kauan jälkivuoto kestänyt lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen?

    Moi, Mulla kuukausi sitten keskenmeno rv 11, sikiö vastasi rv9+3. otin kans eka mifegynen ja tyhjentyminen alkoi spontaanisti ennen kuin ehdin cytotekkejä ottaan (otin cytotekit kuitenkin heti lisäksi). Mulle yllättävää oli että ensin meni lapsivedet ja sitä tuli ihan kunnolla. Siitä hetken...
  4. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Kivaa lukea teidän kuulumisia=) Pahoittelut etten saa nyt aikaiseksi teille erikseen kommentoitua. Omat kuulumiset ei kovin kummoiset. Eilen kun tultiin ulkoilemasta sisälle tunsin et nyt on märät housut -verta. Ultrassa liikkumaton sikiö, ei sykettä. Vastasi kooltaan 9+0, vaik oli 10+6...
  5. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Heippa!! paljastanpa tänne onnellisen sekavana, että tein tänäaamuna testin -PLUSSAA!! Suuren suuret onnittelut Kamilla teillekin. Hyvää tätävuotta kaikille, pulkkailkaa ja nauttikaa kunnon lumitalvesta.:)
  6. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    PeePee :heart: :heart: Onnea ja miljoonat rutistukset teidän pikkuperheelle! Stella Ilolla luin teidän kuulumisia :heart: Kurre Saatettais hyvinkin rohkaistua ja lähteä pojan kans pääkaupunkiseutu-matkalle tapaamiseen. Olin just pääsykokeissa yhteen kouluun. Psykologin...
  7. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Stella hih, olipa teillä iloinen yllätys. Tuplaonnittelut :heart: :heart: Haave Paljon onnea myös teidän perheelle! PeePee Viimeisellä suoralla jo menossa! Miten sun raskaus on sujunut? Mä olin noilla viikoilla jo sairaslomalla selkäsäryn vuoksi ja närästi ihan hirveesti. Huvittuneena...
  8. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Stella Kertakaikkiaan mahtavaa! Ihanaa kuulla että teille TULEE vauva! Tähän vois todeta että hei naiset me kaikki tehtiin se ja plussattiin tää pino atomeiks. Olen aika arka tälläisissä jutuissa, mut jos jotain yhteistapaamista olisi, niin kiinnostaisi kanssa. Niin tärkeitä te kaikki...
  9. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    aarg! mulla oli pitkä juttu jossa kaikille teille asiaa ja nyt se sit katosi jonnekkin... nyt lyhykäisyydessään: Ellalle valtavan suuret onnittelurutistukset. Ihanaa että piinailu+kohtalontoveri ystäväni teillä arki tuoksuu maidolle ja rakkautta ilmassa. Ihanaa oli kuulla teistä...
  10. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Oi kuinka ihanaa! :heart: Kyl NYT kaikki menee hyvin ja kesällä sitä jo ollaan onnellisia pikkuvauvan vanhempia. Nyt sun ei tarvi ressata työkuvioillakaan piitkiin aikoihin. Oon kyl kertakaikkiaan iloinen teidän puolesta. :D Tääl meidän poika viihdyttää päivät suloisella naurullaan...
  11. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    PeePee Olen tavattoman onnellinen puolestasi! Nyt kertomaan missä mennään? :heart: On kertakaikkiaan upeeta katsoa tuota pitkää plussanneiden listaa. Toivottavasti kaikki saa siitä uskoa, että kaiken pitkän odotuksen jälkeen vielä omakin nimi siellä keikkuu, ja että itkut muuttuu vielä onnen...
  12. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Helinäkeijun perheelle isot onnentoivotukset!! :flower: prinsessat valtaavat pömppispinon.. =) Kurre kuulostaa rankalta. Toivottavasti refluksi ongelma alkaa pian hellittämään. Täällä poika kasvaa rintamaidolla hyvin ja sitä on vielä riittänyt. Imettämisen sivuilmiönä multa on lähtenyt...
  13. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Paljon paljon onnitteluja kaikille teille joita en vielä ole onnitellut. On syntynyt uusia vauvoja, rouviinnuttu, raskauduttu jne.. :heart: Ihan pika pikaa vaan meidän kuulumisia, että yöt nukutaan hienosti, päivisin sit leikitään laulellaan ym. aktiviteettejä, vain pieniä torkahduksia...
  14. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    ja tein ton taas.. :laugh:
  15. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    [/b]mmm Paljon paljon onnea teille! :heart: Kylläpä teillä kävikin synnytys vauhdilla. ja siis vielä shoppailtukin siinä on ehditty.. :laugh: Mulla kans spinaali vei kaikki kivut pois ja synnytys oli huomattavasti helpompaa kun tikkien ja leikkaushaavan kanssa elely. Buranaa jouduin syömään...
  16. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Anteeksi kun on jäänyt ihan kirjoittamatta mitään. Nolona lähetän vasta nyt Kurrelle ja koko perheelle sylin täydeltä onnitteluja. :heart: Arvaa vaan montako kertaa olen aloittanut kirjoittamisen, mutta kuinka ollakkaan kerta toisen jälkeen tullut jotain yhtäkkistä ja tekstit on jäänyt kesken...
  17. U

    Pömppömahaiset plussaajat, vol 6

    Meille syntyi pieni poika su aamuna 26.4. Hän syntyi siis rv 37+2, pituus 48cm paino 3020g Heräsin su n.1.30 lapsivedenmenoon ja sit siitä pian lähdettiin sairaalaan. Synnytys kesti säännöllisten supisteluiden alkamisesta istukan ulostuloon yht.4h15min. Ponnistusvaiheeseen meni 7min...
  18. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Meille syntyi pieni poika su aamuna 26.4. Hän syntyi siis rv 37+2, pituus 48cm paino 3020g Heräsin su n.1.30 lapsivedenmenoon ja sit siitä pian lähdettiin sairaalaan. Synnytys kesti säännöllisten supisteluiden alkamisesta istukan ulostuloon yht.4h15min. Ponnistusvaiheeseen meni 7min...
  19. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Kamilla kiva kuulla sun kuulumisia. Ajattele että kuukauden kuluttua sullakin voi olla hyvinkin se oma pikku kullannuppu sylissä. :heart: Kuulostaa ihan rääkiltä, kun jouduit tekeen niitä yövuoroja noinkin pitkään. sit kun viä hemppa ollut noin alhainen niin kyllä on varmasti ollut melko...
  20. U

    Pömppömahaisista plussanneet!

    Kurre :flower: Onnittelut loman alkamisesta! Tuli ihan myötätunnosta sellainen helpotuksen huokaus. Nyt vaan tyhjentämään päätä työasioista. Saa keskittyä ihan rauhassa kaikkeen fiilistelyyn vauvan tarvikkeiden ym. kanssa. Ihana yllätys varmaan nuo baby showeritkin juuri kuin loman alkamisen...

Yhteistyössä