Hakutulokset

  1. M

    LOKAMAMMOJEN 2005 TAPAAMINEN VK 27

    Pikapikapikaa ilman kirjautumisia.. Anteeks kamalasti etten ole tänne käynyt mitään kirjoittamassa.. Pitkän aikaa olin poissa, eilen kyllä kävin mutta en edes muistanut mainita tästä mitään.. Eli nyt näyttää siltä, ettemme pääsekään tulemaan. Ihanaa olisi ollut päästä, mutta ei auta.. \|O :/...
  2. M

    06-alueen äitejä?

    :wave: Täällä kans äippä 06 alueelta! Tytöt on 8/02 ja 10/05! YV:tä saa laittaa mullekkin...
  3. M

    Seinäjoelta tai lähialueelta?

    :wave: Täällä Lapualta! Tytöt on vm.8/02 ja 10/05! :D
  4. M

    kihlajaiset

    Kiitokset teille vastauksista! :flower: Tuota limettikakkua vois ainakin kokeilla.. :p Vielä jos löytyy jotain suolaisen piirakan ohjetta niin tervetuloa tänne päin! :D
  5. M

    kihlajaiset

    Nyt olis hyvät neuvot tarpeen! Meillä vietetään kihlajaisia ensi lauantaina. Meillä on nyt näitä juhlia ollut enempi kuin normaalisti ja aina on tarjolla samat täytekakut ja juustotortut.. :headwall: Aattelin vaan, että olis kiva saada vaihtelua, eli olisko kellään mitään hyvää suolaisen...
  6. M

    Lokakuisten tapaaminen vko 17

    Kiva kiva kun vasta nyt muistin että täälläkin pitäis joskus piipahtaa.. :ashamed: Keneltä mahdollisesti vois tiedustella sitä kirjelmää näytille, kun en oo ollenkaan tietoinen millainen se on..? Toivottavasti meidän tulo onnistuu kun muakin yritetään kovasti kosiskella jo töihin.. :attn:
  7. M

    [b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

    En sitten ehtinyt sättiin minäkään, oikeastaan muistin vasta kun tulin kaksplussaan.. Mutta siis 6.7, eiköhän tuo meillekin onnistu.. Saitteko mitään muuta päätetttyä..?
  8. M

    [b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

    Täällä myös! Eikö se oo tuo sunnuntai ihan hyvä ja kun pidetään sama paikka, niin ei oo niin sekaista kuin viimein..:D
  9. M

    [b]Lokakuisten[/b] kokoontuminen vko 12

    Tänne sopii kanssa kumpi vaan! Vaikka olishan tuo viikonloppu halvempi.. :)
  10. M

    LOKAKUISTEN VAUVOJEN KOKOONTUMISAJOJEN SUUNNITTELU!

    mennäänkö suomi24??
  11. M

    LOKAKUISTEN VAUVOJEN KOKOONTUMISAJOJEN SUUNNITTELU!

    Tuo sättiajatus sopii tännekin ja tuo sunnuntai-ilta oikein hyvin!! Mutta mitään aavistusta ei siis oo, että missä olis jotain sätin tapaista..
  12. M

    LOKAKUISTEN VAUVOJEN KOKOONTUMISAJOJEN SUUNNITTELU!

    :wave: ilmoittaudumme myös mukaan, eli maijuliini84&Julia Lapualta. Vaikka mä varmaan pysyisin mieluummin kuivalla maalla kuin laivalla, on sen verran hintsusti tuota rahapuolta.. Ja tuskin tuo kaikkien pienten lasten äitien raamattu sellaiseen sponssiin lähtee..
  13. M

    E-Plaisten tapaamisesta..

    Mä oon ainakin Lapualta, että en tiedä onko ketään tältä suunnalta..? :attn:
  14. M

    E-Plaisten tapaamisesta..

    Mulla jää kyllä kans väliin, jos viikolla on. Meillä isäntä töissä ja torstaisin vielä kurssilla, eikä mulla silloin oo autoa.. Että mulla olis melkein viikonloppu ollut ainoa vaihtoehto.. :attn:
  15. M

    E-Plaisten tapaamisesta..

    Mahtaakohan olla jo myöhäistä ilmoittautua mukaan..? Lapualta olen ja kyllä seura kelpais.. Ja s-joki sopis oikein hyvin...

Yhteistyössä