Hakutulokset

  1. Nek0

    Jälkiehkäisystä kysymys..

    aikaa kului n. 15-20h
  2. Nek0

    Jälkiehkäisystä kysymys..

    tein jo.. :laugh: negaa näytti.. tosi ei olis vielä testailuun oikea aikakaan.. :p
  3. Nek0

    Jälkiehkäisystä kysymys..

    Onko jollekkin tullu sen jälkeen rinnat kipeiksi? on meinaan tosi arat jo toista viikkoa.. :$ ja sellasta menkkapolttelua kanssa.. muttei varsinaista kipua kuitenkaan.. :/ minkäänlaista vuotoa ei tullut pillerin oton jälkeen.
  4. Nek0

    just just...pillitin sitten tanssiohjelmaa...

    http://www.youtube.com/watch?v=e8E2DyXO3Tk&feature=related siinä on biisi kononaisuudessan.. :heart:
  5. Nek0

    Ämmä ei joissain murteissa tarkoita mitään ihmeellistä, tiedoksi vaan jeesustelijoille!

    aaaaaaaaaaaaaaaaa! kaikki ämmät hiljaa nyt.. :laugh: menkää vaikka lenkille, lukemaan, leikkimään lastenne kanssa tai jotain muuta hyödyllistä.. :whistle: hävettää teidän joidenkin puolesta.. :laugh:
  6. Nek0

    Käyttekö suihkussa naama vai selkä suihkuunpäin?

    enimmäkseen selkä.. :) kai siel tulee vähä pyörittyy ku eri paikkoja putsailee.....
  7. Nek0

    Vittuilupuhelin

    :D kiva..
  8. Nek0

    Laitetaas kuvia lapsista :)

    :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  9. Nek0

    Kiinnostaako huominen 4D: Läskiseksin ABC?

    :laugh:
  10. Nek0

    "Epärehellisiä" ammatteja:

    Kelan tädit.....? :laugh: Onpa juu tosi epärehellisiä.. jotain vituttaa taas ku on vieny lappunsa myöhässä ja rahaa ei tullu "oikeena" päivänä....? :headwall:
  11. Nek0

    Pelaako muut naiset pleikkarilla noita "mättö-pelejä"

    pelaisin jos olis.. :(
  12. Nek0

    Mä en oo mikään emäntä!!!

    muija, eukko tai akka.. :D
  13. Nek0

    8.3.2008 syntyneet kisuvauvat hakevat kotia!

    unohtu.. :saint:
  14. Nek0

    8.3.2008 syntyneet kisuvauvat hakevat kotia!

    Isovanhempani kisu saattoi 3 pientä vauvaa maailmaan 8.3.2008, ja tehtäväni on hankkia näistä kahdelle hyvä ja huolehtiva koti. :) :heart: Kisujen äiti on pikkuruinen musta kissa, ja isä on valkoinen maatiaiskolli. Vauvoista yksi on lähes musta kuten äitinsä, yksi selkeästi...
  15. Nek0

    Ihan oikeesti, kertokaas mulle mihin niitä sisaruksia tarvitaan?

    Kaikkeen! :p Mun sisko on mulle ku paras ystävä, mut vielä parempi.. :D
  16. Nek0

    digikuvat paperikuviksi?

    Elikkä hakusessa olis sillanen LUOTETTAVA firma mistä vois netissä tilata digikuvat paperikuvina kotiin.. :) jos jollaki on tietoa ni olisin kiitollinen avusta. :flower: =)
  17. Nek0

    Kumpi on sinusta kauniimpaa. Hoikka poikamainen vai hoikka kurvikas naisvartalo? Vaiko kenties joku muu? Miillainen olet itse vartaloltasi?

    mä oon käpylehmä.. :whistle: ja haluisin olla hoikka, en laiha, vaan sellanen sopusuhtanen.. kurvit kohallaan.. :p

Yhteistyössä