Hakutulokset

  1. J

    Kaveria Helsingistä/Vantaalta viihteelle?

    Oisko täällä muita, joilla ei oikeen oo seuraa yöelämään? Mun muutama ystävä on raskaana ja kaverit muutenkin aika vähissä, joten josko täältä löytyis halukkaita yöelämään. Ite oon 25v, tykkään tanssia ja keikat on aina kivoja. Mutta viihdyn paikassa kun paikassa jos hyvää seuraa löytyy.. Ois...
  2. J

    Koululainen ei tahtonut myöhässä kouluun

    Tänään 7v tytölläni tuli kiire kouluun, hän helposti uppoutuu omiin ajatuksiinsa tai muihin asioihin kun pitäisi tehdä aamutoimia. Joudun useasti aamun aikana hoputtamaan häntä ja silti lähes aina tulee kiire. Tänään sitten kello oli 9.15 (koulu alkaa silloin) kun tyttö oli pukemassa...
  3. J

    Kuukautiskipujen voimakkuus ja synnytys kipu

    Mulla alkoi nyt ensimmäiset kuukautiset synnytyksen jälkeen ja tyttö reilu vuoden. Eli eipä oo menkkoja aikoihin ollut. En muistanutkaan miten inhottavaa tää on, särkee ja vihloo ja kaikkee muuta! Tässä vaan mielenkiinnosta haluaisin kuulla muiden kokemuksia siitä, minkälaiset kuukautiskivut...
  4. J

    1 vuotiaan imetyksen lopetus ja eroahdistus

    Elikkäs, ihana lapseni täytti juuri vuoden ja imetyksen lopetus olisi ajankohtaista. Mä oon lukenut kaiken maailman keskusteluja aiheesta, mutta mutta eipä ne juuri oo asiassa auttanut. Päivisin imetyksiä on todella vaihtelevasti 1-5, yleensä 2. Öisin en edes tiedä monestikko herää rinnalle...
  5. J

    halloweenin pukeutumiskilpailu ideoita

    Kaipailisin ideoita miten järjestää pukeutumiskilpailu niin, että "kaikki voittavat". Kaoset ehdottomasti haluavat pukeutumiskilpailun, mutta en halua, että ketään pahoittaa mielensä jos on vaivalla pukeutunut eikä voita.. Lapset 7-10 v. ja 10 tulossa kemuihin.. Ajattelin, että vois valuta...
  6. J

    Täi asiaa!

    En olis uskonut et näin pian koulun aloituksen jälkeen tulee täitä, mutta tässä sitä ollaan. :/ Kysymys kuuluu, kun pesee täi shamppoolla jossa luvataan, että täit ja saivareet kuolee. Niin onko tarpeen saada saivareet tukasta pois pesun jälkeen? Tytöltä en saanut vaikka kuinka kampasin, näin...
  7. J

    Punaviinimarjamehu viinipulloihin

    Olisin tekemässä itse mehua ja säilön sen vanhoihin viinipulloihin. Mitä niille pulloille täytyy tehdä ennen kun mehun voi sinne laittaa? Äitini sanoi, että huuhtasee kiehuvalla vedellä, mut kuoleeko kaikki bakteerit noin? Meillä on muutenkin vähän erilainen hygienia näkemys niin epäilyttää...
  8. J

    dodo sorsa puhelimeen, apua!

    Heippa rakkaat mammat ja muutkin. Kaipaan kipeästi apua ja suurta palvelusta. Ollaaan lähdössä etelän lomalle aamuyöllä ja oon unohtanu tärkeän jutun, Dodo sorsa lasten laulun. Meidän 9 kk tyttö rauhoittuu aina kun kuulee sen ja olis tosi tärkeä saada se puhelimeen niin, ettei tarvi nettiä. Nyt...
  9. J

    8 kk imetys ja unipulmia

    Kaipailisin apuja moneen asiaan, enkä oikein tiedä missä järjestyksessä edetä. Tyttö on nyt n. 8kk ja imetän edelleen. Päivällä kiinteitä syödään 4-5 krt. Ja imetykset ruokailujen välissä. Haluaisin lopetella imetystä, ainakin niin että osan maidosta saisi pullosta, muttei sitä oikein huoli...

Yhteistyössä