Hakutulokset

  1. Honung

    Miten sanoisit nimen Abby?

    Äbi
  2. Honung

    onko asunnon hintapyynnön lasku auttannut

    Meillä aikoinaan autto, vaikka ei kovin paljon sitä laskettu. Ehkä se on psykologinen juttu, koska kyllähän esim. 199 000 tuntuu paljon edullisemmalta kuin vaikka 205 000.
  3. Honung

    Aamupalanne?

    Kuppi kahvia, puoliska porkkanasämpylä jossa päällä kurkkua ja juustoa, metsämarjajogurtti.
  4. Honung

    Eskarin vanhempainilta, jännittää.

    Meillä vanhimman lapsen eskariaikana vanhempainilta oli sellanen, että täti kerto kuulumiset miten eskari lähtenyt sujumaan jne. Jos oli itellä mielessä kysyttävää niin toki kysyä sai. Mutta pääasiassa siis niin, että eskarin sujumisesta vain kerrottiin.
  5. Honung

    Hei kokeneemmat, välilihan leikkauksesta kysymys??

    Ei se pitäis kipeämmäksi tulla, päinvastoin. Meillä ainakin terkkari katsoi haavan samalla kun teki kotikäynnin.
  6. Honung

    G: Mikä ikäistä olet imettänyt?

    Muutamaa päivää vajaa 2v.
  7. Honung

    teidän perheen saunajuomat? siis lasten ja aikuisten?

    Mulla ja miehellä vissyä tai oluet, lapsilla pillimehut.
  8. Honung

    Minkä ikäisenä olet alkanut seurustelemaan nykyisen kumppanisi kanssa ja kauan olette olleet yhdessä? Lapsia?

    Olin 13v (melkein 14v) kun yhessä alettiin kulkea. Loppuvuodesta tulee 16v yhdessäoloa täyteen. Lapsia on kolme. Mitään suurempia kriisejä ei oo ollut. Ekan lapsen syntymän jälkeen, -02, oli vähän vaikeampaa, johtu suurelta osin siitä kun oltiin molemmat ihan poikki.
  9. Honung

    Jättäisittekö 6,5v ja 10v lapset kahdestaan pariksi tunniksi?

    Riippuu lapsista. Omat tuon ikäset voisin jättää.
  10. Honung

    Juhlakalu

    :D
  11. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    Kiitos :) Ja tuota uimapuvun pukemista minäkin oon oottanut, kohta sekin koittaa... Tsemppiä sulle!
  12. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    :) Kohtahan mä kehtaan jopa mennä lasten kanssa uimahalliin, sitä oon odottanut :heart:
  13. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    Kiitos :) Tuo 7,5 kg on jo vallan mainiosti :flower:
  14. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    Kiitos sinullekkin :)
  15. Honung

    Pakko laittaa tännekkin, oon niin onnellinen :D

    Viime syyskuusta tähän päivään paino pudonnut -21kg :cool: Tästä on hyvä jatkaa =)

Yhteistyössä