Hakutulokset

  1. K

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Moi vaan kaikille! Meillä arki lähtenyt rullaamaan ihan ok. Vauva tänään 16 vrk ikäinen. Täysimetyksellä mennään ja neiti onkin kova tyttö tissillä olemaan. Eilen kävi terkkari kotona, hyvin kasvaa tyttö, syntymäpaino 3150g ja eilen 15vrk iässä jo 3850g! Eilen aloiteltiin d-vitamiini...
  2. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Heippa pitkästä aikaa! Eli meille syntyi ihastuttavan täydellinen tyttö rv 41+4 9.11 klo 16.46 painoa 3150g, pituutta 46cm. Tyttö tyytyväinen syö ja nukkuu ja välillä ihmettelee maailmaa. Tissimaidolla mennään, lisämaitoa ei ole edes laitoksella tarvinnut. Mamma on väsynyt, mutta onnellinen...
  3. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    ONNEA kaikille vauvan saaneille tasapuolisesti! Hieman olen kateellinen jo kaikille synnyttäneille. Huomenna ois eka yliaikakontrolli, mutta ei ne vielä käynnistä jos kaikki on ok. Siis fyysisesti voin hyvin, ei supistele tai muutakaan voinnissa, mutta tahtoo vaan jo tästä hiton mahasta...
  4. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Piprane ema :hug: Mua kauhistuttaa ajatuskin olla kuopuksesta erossa, tyttö on 1v9kk ja ollaan kuin paita ja peppu oltu koko ajan. Öitäkään ei olla oltu erossa kuin ne muutamat, kun keväällä tein muutaman yövuoron töissä. Yhyy, itkettää jo ajatuskin.... maija mulla piinasi kaksi...
  5. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kaikille vauvautuneille :flower: Omaan napaan ei mitään uutta, vointi hyvä, yönkin nukuin puoli kahdeksaan asti kertaakaan vessassa käymättä, eli vauva ei ole vieläkään lähtökuopissaan. No mulla onkin viikonlopuksi menoja, joten pysyköön vielä mahassa :D kirppunen 41+0 POKS
  6. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Käynnistyksestä mulla on maanantaina kontrollikäynti sillon 41+3 ja eivät ala käynnistämään kun tasan 42 jos vaan kaikki on ok. Tympii, vaikka mulla on itse asiassa aika hyvä olo, mut tahtois jo synnyttämään, hermot on niin pirun pinkeellä.... Neuvolassa tänään kaikki ok... kirppunen 40+6, HUOH.
  7. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Imetysliiveistä tilasin eilen bravadon kahdet liivit, aika tyyriit oli, toivottavasti ovat hintansa arvoiset. Mulla on varmaan ainakin 13 imetysliivit, mutta osa on just sellaisia ei niin hyviä päällä, että harvoin tulee käytettyä... liirah tsemppiä! Jos sitä lähtisi perhekerhoilemaan...
  8. K

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    tasse Onnea! Linnna mä ostin Ticketin baby suitin kokoa 56cm, ja uskoisin sen menevän kevääseen saakka, aika reilua kokoa on samoin reimat on reiluja. Saana ei mullakaan mitään ongelmia ole ollut palkan maksamisen kanssa, 72 päivältä taitaapi työnantaja palkan maksaa ja sitten kelan...
  9. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    zaijuskalle Onnea! Neuvolassa käyty, jes vauva on nyt laskeutunut ja kiinnittynyt :D Toivottavasti tässä lähipäivinä nyt alkaisi tapahtua jotakin, toivossa on hyvä elää.... kirppunen 40+0 POKS!
  10. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Maija mulla on täällä kotona 5 vuotias ja 1v9kk ikäinen kun vauva syntyy. Me käydään kahdessa perhekerhossa ja sitten vielä 5 vuotias käy seuriksen virikekerhossa. Mulle henk.kohtaisesti ei tulisi mieleenkään viedä lapsia hoitoon, kun itse olen kotona. Me puuhaillaan kaikenlaista, ulkoillaan...
  11. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    tb mulla on pieniä lakanoita, suojaan sillä vaunukopan patjan, ihan vaan siksi, että jos sattuu puklaamaan niin säästyy patja pahimmilta pukluilta. 2 tuntia nukuttu viimeyönä, lonkkiin koskee joka asento:stick: Äippäpolille painoarvioon meno kohta, ei inspiroisi autossa paria tuntia istua...
  12. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Ruokaa pakkaseen en tee, mies jää heti isyyslomalle, niin saa sitten kokkailla sen 3 viikon ajan meille evästä :p Tylsääkin tylsempi päivä, lunta sataa älyttömästi ja kauhea tuuliainen kaupanpäälle, ei paljon kiinnosta ulos lähteä. Mä vihaan näitä viimeisiä viikkoja, on niin raskas olotila...
  13. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Nallu Onnea! Täällä siivouspäivä ja ikkunoiden tiivistystä, sitten rivakka lenkki ja saunomista:whistle: kirppunen 39+0 POKS :heart:
  14. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Minä en ole nähnyt lääkäriä vielä kertaakaan tämän raskauden aikana.... Maanantaina on sitten painoarvio ja ensimmäinen lääkäri, jolloin rv 39+3... Että semmosta täällä. kirppunen 38+5:heart:
  15. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Veden juonnista minä juon 2 litraa vettä päivässä + siihen sitten päälle varmaan jonkun ½ litraa muita nesteitä, kahvia yms. kivennäisvesi aiheuttaa mulla turvotusta. Kivunlievityksestä vielä ei varmaan kenestäkään sen parempaa tai huonompaa äitiä tee se, että käyttääkö kivunlievitystä vai...
  16. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Milli Onnea! Ammeesta kivunlievityksessä itse lilluin ammeessa kun olin kuopusta synnyttämässä niin 1½ tuntia ihanan kuumassa vedessa, mulla toimi hyvin, rentoutti, tosin vähän liiankin hyvin, kun piti sitten oksitosiinilla vauhdittaa suppareita. Kivunlievityksestä yleensä ajattelin luomuna...
  17. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Tanya Onnea! Mä tahdon kanssa jo tän vauvan ulos masusta. Nyt alkoi nämä kituviikot, pläääääh. kirppunen 38+0 POKS!
  18. K

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    Yhden suunnitellun sektion, että kahden alatiesynnytyksen kokeneena ehdottomasti alatiesyntys.
  19. K

    Sektiolla synnyttäneet

    Pari viikkoa söin Panadol fortea ja välillä lisäksi buranaa. 5 hakasen poisto ei tuntunut missään. Tulehduksia ei ollut ja toipuminen ihan ok. Pian vaan kun kykenin niin aloitin kävelylenkit ja muutkin arkiaskareet.
  20. K

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Painoarviosta mä pääsen vasta joskus viikolla 39 sinne, no eipä tässä mikään kiire olekaan... Todennäköisesti pienehkö vauva masussa, niin ei tarvitse ainakaan pelätä, että mikään jättiläinen on tulossa. Nyt on kaikki hommatta vauvaa varten, tuplat laitan tänään tilaukseen, niin saan ne...

Yhteistyössä