Hakutulokset

  1. Y

    Äitejä Ylämyllyltä?

    Täällä olis 33v kahden lapsen äiti, isompi tyttö kohta 5v ja pienempi 7kk. uusia kavereita kaipailisin!
  2. Y

    Tammikuun Vauvat 2012 elokuussa

    Täällä oli yksi äiti itä-suomesta joka odottaa toista lastaan. Liikkeet tuntuneet jo muutaman viikon :D Sairaslomalla olen ollut paljon raskauden takia. mahassa niin kovia kipuja, että en pysty kävelemään enkä seisomaan pitkään :( Laskettu aika on 22.1 Nyt menossa 18+3
  3. Y

    Joensuun (ja lähiympäristö) odottajat

    Täällä olis 32v. toisen lapsen odottaja! La on tammikuussa 2012 :) Löytyskö täältä muita suurinpiirtein samoilla viikoilla olevia? Mulla siis nyt alkoi just rv18.
  4. Y

    FB-kavereita etsimässä :)

    Täällä kans kaipaillaan uusia kavereita! olen 32v. ja asustellaan Joensuun seudulla. Tyttö on 3.5v. ja toisen LA on tammikuussa :)
  5. Y

    FACEBOOK-kamuja 2 pojan äidille :)

    täällä myös 32v. äippä Joensuun seudulta! Uudet kaverit olisi enemmän kun tervetulleita :) tyttö 3.5v ja toinen tulossa LA tammikuussa
  6. Y

    Uusia kavereita Joensuu/lähiymp?

    olen 3.5 tytön äiti ja toisen la on tammikuussa. Olis kiva saada uusia kavereita;)
  7. Y

    Joensuu- muu pohjois-karjala?

    Täällä Ylämyllyltä 3v. tytön äippä etsiskelee uusia kavereita :)
  8. Y

    Lahti pinoon ohoi!! =)

    täällä nastolasta 28v. äippä ja kohta 7kk tyttö, seuraa kaipailtaisiin! äippälomaa vielää jonku verran jäljellä ja en tunne täältäpäin oikeen ketään!!!ollaan just muutettu tänne!
  9. Y

    Nastola/Villähde, ulkoilu-, kahvittelu-, leikkiseuraa

    Ollaan muuttamassa nastolaan tässä loppukuusta, olen 29v. ja tyttö 5kk =) seuraa kaipailisin...
  10. Y

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    äippä vm.79 ja tyttö 10/07 kaipailisi ystäviä hyvinkään seudulta :) Mesetykseen, kahville, lenkille,shoppailee jne...
  11. Y

    ÄITEJÄ HYVINKÄÄLTÄ!

    Löytyisikö hyvinkään seudulta kavereita? Meijän perheeseen kuuluu minä vm.79 mies vm.74 ja tyttö 10/07. Olen äitiyslomalla ja päivät tahtovat olla aika yksinäisiä kun mies tekee pitkää työpäivää... Ollaan asuttu Hyvinkäällä 09/06 alkaen... Kirjotella voi suoraan yane@luukku.com. Olis kiva...

Yhteistyössä