Hakutulokset

  1. S

    Infektioverinäytteistä (hiv, hepatiitit)

    Itse olen tahkonnut hoitoja läpi 2½ vuotta ilman että olisin vieläkään saanut lasta, joten vastasin siltä pohjalta. Silloin kun menossa olivat vielä kevyemmät hoidot ja olin syönyt joitain viikkoja aiemmin Clomikuurin inseminaatioon pääsemättä ja aioin mennä verenluovutukseen minulle sanottiin...
  2. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Kiitos Jennuli ja Ulla04 lohduttavista sanoistanne. Adoptiota olen kyllä miettinyt - pikkusiskonikin ovat adoptoituja, joten vaihtoehto ei tunnu mitenkään vieraalta - mutta se on todella vaikea ja pitkä prosessi, ja käsitykseni mukaan itsellisiä naisia ei tällä hetkellä oteta enää edes...
  3. S

    Infektioverinäytteistä (hiv, hepatiitit)

    Hei. Sitä en osaa sanoa, onko mahdollista saada tulokset paperilla itselleen, mutta sen tiedän kuitenkin, ettei verenluovuttajaksi hyväksytä silloin kun lapsettomuushoidot ovat menossa. En tietenkään voi tietää tilannettasi, joten jos edellisistä hoidoista on vaikka vuosi aikaa, kelpaat...
  4. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikille! Jennulille lämpimät onnittelut raskaudesta! Toivottavasti kaikki menee hienosti loppuun saakka - oikein hyvältä vaikuttaa ainakin tähän asti. Ja tervetuloa mukaan joukkoon uusille. Enpä olisi uskonut, kuinka paljon meitä onkaan! Olen kyllä säännöllisesti lukenut tätä...
  5. S

    Runsas, pitkittynyt vuoto kolme viikkoa biokemiallisen raskauden jälkeen - onko muilla ollut vastaavaa?

    Muiden kokemuksia kaipailen - onko tavallista, että hoitojen ja alkuunsa päättyneiden raskauksien jälkeen vuodot menevät ihan sekaisin? Tilanteeni on siis tämä: tammikuussa tehtiin ivf, josta alkoi raskaus joka päättyi virallisesti vkolla 5+0. Maaliskuussa aloitin estrogeenilääkityksen...
  6. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hei kaikki ihanat naiset! Pitkästä aikaa tuntui siltä, että haluan tulla lukemaan, mitä muille kuuluu. Viime viikot ovat olleet hyvin raskaita: PAS:sista alkanut raskaus keskeytyi sekin alkuvaiheessa, vaikka hcg-arvo nousi kivasti 69:stä 145:een. Toinen alkanut ja keskeytynyt raskaus kolmen...
  7. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Kävin siis eilen ultrassa, ja lääkäri totesi heti, että mitään raskauteen viittaavaa ei enää näy: kohdun limakalvokin oli ohentunut juuri sellaiseksi kuin se yleensä kuukautisten jälkeen on. Joten ei enää mitään toivoa. Helpottavaa on se, että sain selkeän vastauksen, eikä tarvinnut jäädä...
  8. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Varsin hämmentävissä tunnelmissa vietän aamuani. Edellisen kirjoituksen jälkeen kivut alkoivatkin pian, samoin vuoto runsastui uudelleen. Minulla on siis ollut ihan normaalit kivuliaat kuukautiset, ainoana erona se, ettei hyytymiä ole juurikaan tullut, vain kirkasta juoksevaa verta. Kun...
  9. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Aamutunnelmia: verta on tullut suurin piirtein saman verran kuin yleensä kuukautisten aikaan, mutta kipuja on todella paljon vähemmän. Ennen yötä otin varmuuden vuoksi kipulääkkeen, ja yleensä herään yöllä/varhain aamulla ottamaan kipulääkkeen ja menen kuumaan suihkuun odottamaan lääkkeen...
  10. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Kiitos myös sinulle vastauksesta, EllaElias. Siisami: niin, tässä toki pientä toivoa elättelen myös kipuihin liittyen. Minulla on aina todella kovat kuukautiskivut, jotka alkavat jo useita päiviä ennen vuotoa, ja lääkkeitä on siis syötävä jo ennen vuodon alkua. Raskaus on nyt todistetusti...
  11. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Kiitos myös sinulle, Siisami, vastauksesta. Itku tuli liikutuksesta ja surusta kun luin vastauksesi. Olen seurannut aktiivisesti teidän ketjuanne ja muistan kyllä hyvin, että samassa tilanteessa olimme alkuvuodesta. Jännityksellä odotin myös, kuinka sinulle käy passissa. En ole rohjennut enää...
  12. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Onko sinulla ollut ihan selkeää veristä vuotoa, joka ainakin alkuun on kuukautisvuotoon verrattavaa?
  13. S

    plussa tuli, vaiko sittenkään? apua!

    Minulla näkyi (ensimmäisen kerran!) Ovitrelle (aika lailla vastaava kuin Pregnyl) testissä todella, todella haaleana viivana 9 päivää pistoksen jälkeen. Seuraavana päivänä ei näkynyt mitään, sitä seuraavana haamu tästä raskaudesta, joka taisi tänään heti alkuunsa mennä kesken. Mutta ei...
  14. S

    pp 12 hcg 69, kuukautisiin verrattava vuoto alkoi iltapäivällä

    Onko jollakin näistä lähtökohdista raskaus jatkunut ja päättynyt onnellisesti? Toisaalta olen jo toivoni menettänyt, mutta aina se pieni toivo herää, että josko kuitenkin vuoto loppuisi... Ja aina on niin ihana kuulla, jos jollain tästä tilanteesta kaikki olisikin kääntynyt parhain päin. Tämä...
  15. S

    Clomeista näköhäiriöitä...???

    Minulla oli näköhäiriöitä Clomeista, enkä muista lukeneeni, että niitä pitäisi sen takia lopettaa. Minulla näköhäiriöitä oli voimakkaimmin hämärässä. Tosi vaikea kuivailla, mutta silmissä välkkyi kirkkaat valot, ja kun päätä käänsi nopeasti, ei katse heti tarkentunut, koska näkyi hetken...
  16. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Niin, ja kiitos kovasti kaikille tsemppauksesta ja parhaan toivomisesta!
  17. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Eli aavistukseni osui oikeaan: jotain siellä on tapahtunut. Ensimmäinen hyvin haalea viiva tuli eilisaamuna, alkioiden ollessa 10 päivän ikäisiä, ja tosi haalea viiva vielä tänäkin aamuna. Toisin kuin viime siirron ja plussan jälkeen, ei nyt ole mitenkään riemukas mieli. Päällimmäisenä tunteena...
  18. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Hillevi: minäkään en aikoinaan saanut vastausta sähköpostiini, ajan varasin puhelimitse. Nettisivuillahan numero näkyy. Sain silloin ajan n. viikon päähän. Perjantaina vierailin viimeksi Nova Vita -klinikalla. Toisin kuin ensin käsitin, olikin molemmat oljet jouduttu sulattamaan, eli...
  19. S

    Jos tullut nega raskaustestissä

    Minulla ei progesteronihoito ole kahden kokemukseni perusteella vaikuttanut vuodon alkuun. Ensimmäisen tuoresiirron jälkeen vuoto alkoi lugeista huolimatta pp12, edellisen siirron jälkeen, josta ilmeisesti biokemiallinen raskaus, varsinainen vuoto alkoi 6 päivää viimeisen progesteronipistoksen...
  20. S

    Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

    Pahoitteluni sinulle, Maria-71. Toivottavasti seuraavalla kerralla onnistuu! Tänä aamuna pikkuiset alkiot otettiin pakkasesta, ja sain tunti sitten lääkäriltä sähköpostia, että kaikki on kunnossa, eli ovat selvinneet ja lähteneet jakaantumaan. Liikutusitku meinasi tulla. Zumenon-tablettien...

Yhteistyössä