Hakutulokset

  1. A

    ihme sieni

    .... siivousvälinehyllystä, ainakin marketeissa. Niitä on ainakin kahdenlaisia oliskohan toinen ollu filedan ja oli Swifferin "mätsik ireiseri". Ovat tosi kätsyjä!
  2. A

    Onko kukaan maalannut mäntypaneliseinää...

    niin sen verran tiedän, etti vanhaa paneliseinää, mäntystä voi kuultolakata... meinasin kokeilla makkariin ensin, kun sieltäkin sitä löytyy... olohuoneesta vielä, että on vaikea alkaa yhdistelemään värejä, kun on puuta ja harmaa vuolukivitakka, niin siihen pitäs sitten keksii sopiva seinän väri...
  3. A

    Onko kukaan maalannut mäntypaneliseinää...

    valkoiseksi? siis ostimme okt ja olohuoneessa on mäntyinset paneliseinät osittain ja lattia on mäntyä sekä katto, joten liikaa puuta... niin onko kokemuksia paneliseinän maalauksesta?
  4. A

    Näinkin voi sitten erota!

    ....sujuu? Vaikkei se maailman tärkein asia olekaan.... mutta kokemuksesta kysyn... Itseltäni hävisi seksi halut (tosin osittain kierukan takia) niin aloin miettiä, että halusinko olla miehen kanssa joka ei saanut minua syttymään...meillä "meni hyvin", ei olisi ollut syytä erota, mutta...
  5. A

    Tarvitseeko lapsen vaihtaa koulua....

    Joo no sitä arvelinkin....ettei koulukyytiä sais...
  6. A

    Tarvitseeko lapsen vaihtaa koulua....

    ...jos muutamme hieman etemmäs ja nykyinen koulu ei ole ns.lähikoulu? Saako koulukyytiä nykyiseen kouluun siinä tapauksessa?
  7. A

    hyvä turvavyöistuin?

    Poika on 3v.2kk ja nykyinen turvaistuin jää kohta pieneksi. Tarkoituksena olisi ostaa turvavyöituin, josta saa sitten myöhemmin selkänojan irrotettua pois. Suositelkaa hyvää, turvallista vyöistuinta + käyttäjä kokemuksia eri merkeistä... kiitos!
  8. A

    Maitoa rinnoista

    Minulla tuli maitoa rinnoista, kun oli hormonikierukka. Eli hormoneistahan se johtuu.
  9. A

    Miten saada murkkuikänen yhteisiin reissuihin??

    \ Voisikohan poika ottaa kaverinsa mukaan, jos menette esim. lintsille? Silloin pojalla olisi mielusta seuraa.... kun tuossa iässä, vanhemmat on kyllä ihan "tyhmiä" ja "ärsyttäviä".....
  10. A

    mikä hätänä

    Käytätkö mitä hormonaalista ehkäisyä? Kun minulla oli hormonikierukka, oli tuollaiset oireet.
  11. A

    ruskeaa vuotoa

    :attn: Eikö kellään ole kokemusta tästä?
  12. A

    Mikä olisi

    meillä dailyn housuvaippoja ja ovat ihan ok. Eihän ne mitää pamperseja istuvuudeltaa ole, mutta kun muutenkin pyritään niistä eroon... Meillä vaipat vain kylässä, joskus pihalla ja nukkuessa.
  13. A

    Yölliset kiukkukohtaukset

    Noita sanotaan kauhukohtauksiksi. Ne johtuvat jotenkin aivojen kypsymättömyydestä tjn, mutta ei ole vaarallista. Pojalla on ollut niitä muutama. Itku oli kovaa ja syliin ei antanut ottaa ja tuntui, ettei muutenkaa saa kontaktia, tuijotti oudosti. Tuntui itsestä pahalta, kun itku oli sellasta...
  14. A

    ruskeaa vuotoa

    Nyt on tullut jonkin verrran ruskeaa vuotoa (ei haise,ei ärsytä). Kuukautisten loppumisesta on 11 pv ja ruskeaa ja välillä veristä vuotoa on tullut melkeistä joka päivä. Onko tämä enää normaalia? Ehkäsyn lopetin tammikuussa (kumit käytössä) ja on kyllä ollut tällasta samanlaista tiputtelua...
  15. A

    koulunkäyntiavustajan työ

    Olen koulunkäyntiavustaja. Koulunkäyntiavustajan työstä ei ole kokemusta, muuten kuin opiskelua ajoilta, mutta... Mukavaa työtä. Pidin etenkin henkilökohtaisenaavaustaja olosta. Työ on vaihtelevaa. Tärkeää on yhteistyö opettajan kanssa ja se, että kemiat käy yhteen. Miinuksena on pätkätyöt eli...
  16. A

    kasvukipuja..

    Meillä taasen laitetaan kaurapussi jaloille. Se auttaa.
  17. A

    Pienen tytön Iso unelma...

    Äänestin Ronjaa. Jos pääsette matkaan, niin kerrohan sitten miten matka meni. =)
  18. A

    voiko 1v antaa

    Voi antaa. Hampaitakin voi harjata tosi pienellä hammastahnanokareella.
  19. A

    Onko kukaan ostanut "höyrypesuria"?

    Tv- shopissa myydään sitä "skansi stiimeriä" ja kaupoissakin olen sen tapaisen nähnyt myytävänä. Eli onko kätevä? Lähinnä kiinostais, että pystyykö sillä putsaamaan patjoja pölypunkeista jne.? Ja mihin olet sitä käyttänyt?
  20. A

    Järkyttävät kuukautiset!!!

    mitäs jos aloittaisit pillerit? Mulla ne ainakin vähensi vuotojen määrää, ja ainakin pitää kierron tasapitkänä. Ja runsaisiin vuotoihin suosittelen kuukautiskupin hankkimista, ei tartte koko ajan olla vaihtamassa sidettä ja saa nukkua yön rauhassa. Mulla ainakin toimii hyvin, ja runsaat on...

Yhteistyössä