Hakutulokset

  1. I

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Kristen, apua onnea!!!!!! (: En tiiä muistatko mut, mut olin tuolla kuumeilemassa aikanaan. Lähetän täältä paljon tarrasukkia! <3
  2. I

    Poika vai tyttö ? Kumpaa ajattelette odottavanne :) ?

    Tyttöä luulin odottavani, koska esikoinen oli poika ja ihan erilainen raskaus nyt yms. Mut toinen poika siellä silti ultran mukaan asustaa. :D
  3. I

    "kuinka" teitte vauvan? :)

    Haha juu kyllä vähä nauratti tuo kuinka teitte vauvan. :D Mutta juu ovulaatio hyödynnettiin, eikä oikeestan harrastettu sen kuukauden aikana ku ne 2 kertaa seksiä.. eh. :D 9kk meni yrittämisessä, 1 keskemeno siinä välissä.
  4. I

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Nyt sitä itekki sit ollaa jo yli 20 puolella, kun tuntuu että vasta vähä aikaa sit haaveilin masusta. :P Kuvassa rv 22+1. Toinen siis tulossa.
  5. I

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Elmi Ja meinas unohtua. Onnea teiä 1v neidille sinne paljon!! (:
  6. I

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Oon ollu tosi laiska kirjottelee. Sorppa. :S Kreecher Oi että onnea tyttölupauksesta nyt viimein sitte. (; Jeccika Hih no aikasees alottanu jouluvieto kyllä. Mäkin tykkään tosi paljon joulusta. Haluisin kauheesti päästä sitä oiiiikeeta (; joulupukkia katsomaan lappiin. :P Mutsilla...
  7. I

    *Tammikuun tähdet-11* syyskuu-10

    Savara Iso iso iso :hug: ! Toivotaan parasta! Rakenne ultrassa käyty tossa tiistaina, ja äitin olot meni aiva pepullee!! :P Eli POIKA masussa on. Kiveksistäkin saatiin kuva hih. Samatien aloin ajattelemaan että onkohan ihan veljensä näkönen ku syntyy hih. Empä saa niitä prinsessa mekkoja...
  8. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Tänään puoliväli!!! (: Tiistaina rakenne, hui jänskää. Tää on vähä jääny hiljaseks mun tulla kommentoimaan.. möh. :/ En tiiä mitä vatsaympärys, koska en omista mittanauhaa. :D Mutta isompi on kyllä ku esikoisesta. icefairy&Linnun Lyy 20+0 POKS :heart:
  9. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Apua, nyt tuli sitte rytinällä tyttölupauksia!!!! ((: Onnea kaikille!!!! Piupula Hih, sun veikkaus meni vähä vääri, ku taisit olla aika varma että olis poika. (: Eipä oikee mitää muuta kiitos tälläkertaa. :D icefairy&Linnun Lyy 19+3
  10. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Marde79 Mä tiedän 2 tapausta tänä vuonna, ku luvattu tyttöä, mut poika tuli. :D Mut jos meille luvataa tyttöä, ni kyllä meinaan kaikki prinsessa jutu hommata.. se on sitte voivoi jos tuleeki poika. (: Miehellä alko viime yönä työt! :( Niin se vaan 1kk meni, kesä menee nopeesti ohi. Ja...
  11. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Jeccika Toivottavasti menee pian ohi. Varmasti johtuu siitä jos samassa asennossa paljon ollu. Tulin poksumaan. (: Viikko enää ja puoliväli!! icefairy&Linnun Lyy 19+0 Poks :heart:
  12. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Piupula Löytyikö ostain uutena jo talvipukuja? Meillä on tommonen 62cm h&m toppapussi/puku., mutta haluisin ihan pienen 50cm millä tulla sairaalasta kotia, jos semmosta syksyllä/talvella sitte löytyis kaupasta. Yleensä ne alkaa 56cm. Kyllä tuppaa poikalupauksia! Onnea tuitulle...
  13. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Täällä edellee tosi laiska liikkuja, kyllä pojasta tuntu jo näillä viikoilla tosi hyvin liikkeet. Oon laiska taas kirjottaa. Mut joku oli saanu jo poikalupauksen, eli onnea hänelle. :heart: icefairy&Linnun Lyy 18+3
  14. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Spatz Pojalta tuo kuulostaa, mutta ei sitä ikinä voi tietää. ((: Mulla itellä ainaki aika tyttö olo, mutta nii.. sen näkee 2 viiko päästä. :D
  15. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Hitsiläinen. Nyt oon aika varma et mua supisteli tänään. Sattu nii pirusti vatsaan ja sit meni ohi ja sit tuli taas. Muistin kyllä millasii ne harjotussupparit oli, mut niitäki oli pojusta vasta rv 36 jälkeen. Mä jo aloin pelkää et entä jos tää syntyy nyt! :( icefairy&Linnun Lyy 17+6
  16. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    savara Ihana masu. (: Mulla on kyllä varmaa isompi, vaikka tulee vaan 1. :S
  17. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Elmi Malmilla asutaa nyt juu, onneks pääsee pois. Tää on iha kauhee paikka ja meiä alakerrassa on juoppoja! Asunto sinällää on ihana ja iso, jos vaan olis se 1 huone enemmän, kaksio siis. Helsingin kaupungilta haettiin ja 2 viikkoa meni ni tuli että saadaa asunto, kannattaa olla raskaana. :D...
  18. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Oi ihanaa, meille tarjottiin isompaa asuntoa, RIVITALOA! Asutaan siis nyt kerrostalo kaksiossa. 1.9 saadaa avaimet ilmeisesti. (: Ja toinen ihana juttu, pääsen kuuntelee torstaina sydän ääniä, kun soiti neuvolaa oma miele terveyden vuoks.. ettei tarvii stressata. :D Anteeks ku oo laiska ja...
  19. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Mä olen kuullu sitäki et tytöt olis rauhallisempia masussa ku pojat?? :D Oi tänää poksuu ja tässä vaiheessa tunsin ekat liikeet sillo pojasta. (: Mies tunsi vatsan päältä vasta rv 22+0. Nyt varmaa aikasemmi veikkaisin. icefairy&Linnun Lyy 17+0 :heart:
  20. I

    *Tammikuun Tähdet-11* elokuu-10

    Haha ette voi uskoa kuin hauskaa meillä oli, katottiin sitte mulle sitä juhlamekkoa miehe siskon häihin, ne on kuukauden päästä. No Vilasta löyty yks aika nätti, semmonen et sitä vois käyttää muutenki, et ihan juhlimista varte ei ole. Mutta ei mulle menny mitkää missä oli vetoketju kiinni, ku...

Yhteistyössä