Hakutulokset

  1. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Hei vaan! Noista oireista kun oli puhetta, kuinka on erilaiset eri raskauksissa, niin itselläni oli esikoistyttöä odottaessa paljon vähemmän aikaa paha olo ja se oli lievempää. Nyt tekee mieli hurjasti suolaista, esikoisen odotuksessa taas makeaa. Saapa nähdä tuleeko eri vai samaa sukupuolta...
  2. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Huomenta! Pikaisesti lueskelin kuulumisianne, pitää olla kohta jo etenemässä kaupunkiin päin. :) Juustoista sen verran, että lähes kaikkia kotimaisia juustoja emmentaaleja lukuunottamatta voi nauttia raskauden aikana. Esim. valion aurajuusto on sallittujen listalla, myöskin creme bonjour...
  3. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Ihan ensimmäisenä Joosukkalle ja Pilvilinnalle paljon voimia ja jaksamista! :hug: Onpa ikävä tilanne kun tänne asti ennätitte kuitenkin iloita asiasta! :'( Voi kunpa nää suru-uutiset olis saanut jo loppua meidän ryhmästä. Uusille lämpimästi tervetuloa joukkoon! :flower: Anna-Bella jätä...
  4. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Ai niin, mulle vois lisätä N 28.5. ja RU 5.7. Onhan tuonne rakenneultraan aikaa, mutta eihän tässä ois mitään ideaa jos kaikki tapahtuis heti. Odottaminen palkitaan ja nyt voi jo nauttiakin raskaudesta kun ei ole koko ajan kamala olo. :)
  5. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Äitiyspakkaus on aika poikamainen tänä vuonna, joten rakenneultran jälkeen sit päätetään otetaanko vai ei :p Täälläpäin on ainakin niin paljon lastenvaatteita yms kirppareilla että en koe et tuo äippäpakkaus olis ihan ehdoton. Saapa nyt nähdä. Ollaa oltu päivä tytön kans sairastamassa kotona...
  6. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Miramei mulla oli esikoisella (48cm) 56 toppahaalari ekana haalarina ja sekin oli alkuun reilu. Meinaan siis hommata sen 56 kokoisen nytkin. Muistaakseni kympillä sain kirpparilta ja oli aivan ylisöpö ja lämmin haalari. Harmittaa kun tuli myytyä se. :(
  7. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Hensq kiitti paljon kun jaoit kokemuksesi siitä sängystä! :) On meillä aika isot huoneet täällä talossa, mutta sit taas lämmintä säilytystilaa ei ole. Eli pitäs sit saada heivattuu se korisänky het pois kun sitä ei tarviis enään. Mietin että voisihan sitä tietenkin kokeilla ja jos ei tunnu...
  8. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Hei vaan! :wave: Oon varmaan vanhanaikainen kun minusta tänne on kivempi kirjoitella kuin tuonne facebookiin :D Anna-bella, luulen että P=picture ja 85% on se prossa osuus kuvasta näytöllä. Tulokkaasta kerrottu oikeastaan jo tosi monelle, mies ehkä enempi kuin minä.. taitaa kaivata...
  9. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Soittelin neuvolaan tuon hiivan takia, ei tuu loppua tälle. :| Pitää käydä näyte antamassa ja tulokset ois sit perjantaiksi. Turhauttavaa läträtä noiden rasvojen kans kun uusii ja uusii. Tänään on sen verta selkeesti tuntunut tökkimistä tuolla rakon lähellä istuessa (kun housut painee sinne...
  10. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Pipopoppari itse käytin esikoista odottaessa tosi rasvaisia rasvoja ja vartalovoita. Ihan jotain bodyshopin tai vastaavaa tosi paksua, eikä tullut yhtään arpia mahaan, tisseihin tuli mutta ne kyllä paisuivatkin ihan parissa päivässä räjähdysmäisesti kun olin synnyttänyt. Masussa on edelleen...
  11. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Kyyneltenhymy ja miramei siis onko oikeesti olemassa joku raja noille sykkeille et kumpi ois tulossa? :D Mirkkelille onnittelut utrakuulumisista! :) Ultrassa käyty ja siellä loikoili sangen itsepäinen tyyppi, jonka syke oli 150 (levossa) :D Ei meinattu MILLÄÄN saada häntä kääntymään että...
  12. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Hoitopöytä ja harsot olivat ainakin omasta mielestäni korvaamattomat. Hoitopöytä siitä kivempi, ettei tarvii huonossa asennossa kökkiä ja lisäksi mahdollisiin säilytyslaatikoihin voi laittaa kätevästi kaikki vaipat, vauvan vaatteet tai harsot.. Myytiin edellinen pois mut ostetaan taas käytetty...
  13. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Huomenta vaan kaikille, meikä sitten nukkui vähän pommiin kun nyt on tosiaan uni taas alkanut maistumaan. En muista milloin oisin viimeksi nukkunut puoli kymmeneen, rehellisesti en ainakaan yli vuoteen :D Tarpeelliset asiat olivat -Hoitopöytä -Rintapumppu -Tuttipulloina käytin vain...
  14. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Huh sain vihdoin sydänäänet kuuluviin parin viikon tauon jälkeen, tosi alhaalta sai etsiä eli olen etsinyt niitä vaan pitkään ihan liian ylhäältä. Jos vauvveli elelee noin alhaalla niin ne liike tuntemukset on kyllä olleet jotain ihan muuta, kun ovat tuntuneet vähän ylempänä. Mutta pääasia että...
  15. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Onnea Pipopopparille ultrasta, kiva juttu!! :heart: Raskaustestin tein samana päivänä kun menkat ois pitäny alkaa.. Ihan vahva plussa tuli. Osasin arvata, kun masua nipisteli edellisellä viikolla, lisäksi tuli nopeita vahvoja pahan olon aaltoja ja jouduin heräilemään yöllä pissalle (ja joudun...
  16. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Pipopoppari tsemppiä!! Hyvin se menee, tuu sit kertoo! :) Minuakin jännää jo maanantai valmiiksi, huii! Onneksi on viikonloppu niin se menee nopeammin ja touhuillessa. Muuten ei jännittäis kauhiasti, mutta kun ne sydänäänet ovat yhtä-äkkiä hävinneet, viimeksi kuului 2viikkoa sitten. Mulla...
  17. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Mulla vaan maha ja tissit kasvaa mutta sykettä ei kuulu, tai siis kuului silloin 9- ja 10 viikoilla muutaman kerran miljoonan etsinnän jälkeen ja nyt taas ei, kaikkea muuta meteliä kyllä :D Ihan oikeesti outoa sillä esikoisesta sain kuunnella rv 10 lähtien ihan selkeitä sykkeitä. Vois kyllä...
  18. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Sandaali ei mulla ole ollut vielä synttärietä, onnittelet etuajassa ne ovat tasan kuukauden pääst 1.6. :D Ja onnea ultrakuulumisista! :) Eilen oltiin tuttavaperheen luona grillaamassa, kyllä maalla on mukavaa ei edes tehnyt mieli kaupunkiin :) Grillatavia oli hirrrrrmuinen läjä, vartaita...
  19. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Hauskaa vappua kaikille!! :flower: Täällä sataa vettä, toivottavasti loppuis. Nelly paljon onnea! Täällä olo on kuin jyrän alle jäänyt, flunssa iski ja eilen illalla oli lämpöäkin. Grillaamaan ollaan menossa tuttvaperheen tilalle jokatapauksessa, täytyy vaan olla iisisti ja napata...
  20. N

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Ultrassa käyneille onnea hyvistä uutisista! :flower: Onko täällä yhtään simaexperttiä? En tiedä miks minun simassa oli jäänyt rusinat puolitiehen seilaamaan?? Pulloissa ollut korkit viikon kiinni eli pitäis jo olla valmista. Vähän kitkerä oli muutenkin maku, vaikka noudatin ohjetta. Rusinat...

Yhteistyössä