Hakutulokset

  1. K

    kierto ei ole vieläkään normalisoitunut :/

    \ samaa mäkin olen ihmetellyt, muissakin vastaavissa jutuissa... eikä sitä vauvaa aina sitten kuulukaan, juuri sillä hetkellä kun sellainen laitetaan "tilaukseen".
  2. K

    Kokemuksia? Ultrassa ensin tyttö, mutta syntyykin poika..

    Meillä on molemmista lapsista näkynyt rakenneultrassa (ihan tavallinen 2D) sukuelimet tosi selvästi: esikoinen on tyttö, nuorempi on poika. Tietenkään sellaista ei ole koskaan tapahtunut, että ultrassa selkeästi nähdyt häpyhuulet tai pippeli+kivekset olisi muuttuneet vastakkaisen sukupuolen...
  3. K

    Onko 100% varma..

    ei se ole koskaan ultralla 100% varma.
  4. K

    Tuplasattareiden sadesuoja?

    lastentarvikeliikkeestä ostin, maksoi muistaakseni 25e.
  5. K

    Mies armeijassa--->ei synnytykseen

    Siis jos lasketusta ajasta on ilmoitettu ja silloin kun lähtö tulee, niin pitäishän sitä päästä lähtemään...!! Vai nappaavatko kiinni ja heittävät johonkin talteen :xmas:
  6. K

    ALKURASKAUS JA LUOMIEN POISTO??

    Multa on 2 luomea poistettu ihan alkuraskaudessa (mahasta ja reidestä) ei vielä ollut menkatkaan myöhässä enkä arvannut että heti ekasta kierrosta tärppää... Neuvolassa sitten kysyin haittaako se puudutusaine eikä kuulema mitään huolta :) terve tyttö syntyi.
  7. K

    Kävin siellä Endermologisessa hoidossa :)

    mä oon kade :D mutta, kauneuden eteen saa kärsiä B)
  8. K

    Koiran haukku kuriin?

    Eräs naapuri kertoi hiljentäneensä kaksi koiraansa suihkauttamalle sellaisesta suihkepullosta sitruunavettä koirien nenille, juuri sillä hetkellä kun räkyttivät milloin postinjakajalle, milloin millekin. Tehosi kuulema ja halpa keino :)
  9. K

    Kämmenien kutina???

    \ just joo, eli sielläkin taukkeja neuvolassa... mene äitiyspolille..! :hug:
  10. K

    Kämmenien kutina???

    \ Eikä terkka sanonut mitään :o miten ne onkin aina samanlaisia... \|O lääkärissä käyntiä toi vaatis.
  11. K

    Kämmenien kutina???

    Eikös se ole raskaana ollessa raskausmyrkytyksen tms. oire? Joku sellainen oire kuitenkin, että lääkäriin pian.
  12. K

    Voi anoppi sentään!

    Ymmärrän sua täysin, ei ihme että hermo menee. Nyt vaan mieheskin pitäis tajuta, että ei teidän tarvitse ottaa vieraita vastaan nukkumaanmenoaikaan..! Mulla onneks ihana anoppi, mutta voin kuvitella kuinka ärsyttävää tuollainen ois.
  13. K

    Onko muita jotka eivät imetä ollenkaan?

    \ Eipä oo monen juttu kakkavaipan vaihtokaan, mutta kun lapsen saa, on ihan luonnollista tehdä jotain lapsen hyväks :whistle:
  14. K

    Luin nyt tuon J.B:n kirjeen

    \ Ja sun (ja muiden vastaavien) luontees oikeuttaa sut tappamaan jonkun, jos vaan vie sulta hermot?
  15. K

    Luin nyt tuon J.B:n kirjeen

    just... pieni provo :whistle:
  16. K

    MIKSI, MIKSI, MIKSI, OI MIKSI!!!!!

    siksi, että kaikki ei istu täällä aamusta iltaan. ja ihan parin sivun selaaminen ei riitä, että näkis kaikki eiliset aloitukset :whistle:
  17. K

    cerazette minipillerit???

    joskus vuosia sitten esikoisen syntymän jälkeen niitä käytin... imetysaikaan aloitin ne, joten mulla ainakaan ei ollut vielä menkat alkaneet. sain aloittaa ne heti kun vaan hain ne. niitähän syödään sitten ihan pötköön, koko ajan.
  18. K

    Ostanko apteekista vai saako neuvolasta??

    Mulla on sokerirasitukseen vielä pari viikkoa aikaa, mutta jotenkin omasta olosta päätelleen haluisin itsekin testailla sitä pikaverensokeria... Sormenpäästähän se otetaan? Joissakin kunnissa odottaja saa sellaiset kotiin, eikä sokerirasitusta ole kenellekään... Saako niitä tarvikkeita...
  19. K

    Hankala olo

    \ supistuksen tullessa vatsaa "puristaa" kauttaaltaan ja saattaa tulla tukala olo hetkeksi...

Yhteistyössä