Hakutulokset

  1. uneilmasäleikkö

    kertokaaa viisamat

    selvä =)
  2. uneilmasäleikkö

    kertokaaa viisamat

    tästä on hetki aikaaa kun viimeksi ooon ollut täälllä niiin saako tänne enäää linkittäää huutis linkkejä joskus sai vielä ja muistelisin että ei saisi
  3. uneilmasäleikkö

    apua

    mulla on tyttö 04/09 syntynnyt niiin minkä kokosia jalan koot teillä on tän ikäsellä kun meillä on 26 ja tuntuuu kamalan isolta jalalta vanhemmilla lapsillani ei ole olleet vielä tän ikäsenä näin isoja jalkoja
  4. uneilmasäleikkö

    ei uusi vaatteita lapsille--uudenvuodenlupaus--kuka lähtee mukaan?

    mun 8kk neidillä on 25kpl hameita just kun siivosin kaappia niin laskin :o :o :o :o ja kotona on vaan mä oon vaate hullu :headwall: :headwall: :headwall:
  5. uneilmasäleikkö

    Kyllä tuo Mario -peli on koukuttava

    mulla on supernindendolla sellanen peli missa on kaikki marjot :laugh: siihen aikaan tulleet
  6. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    sen tili on joka toinen perjantai mutta se osuisi nyt sitten 1.1.2010 niin mun järjen mukaan se maksaisi sillon huomenna
  7. uneilmasäleikkö

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    joo pitää kai munkin laittaa neidistä kuulumisia tänne :) :) :) :) lisäsin eilen vaan tonttu kuvan :laugh: :laugh: oltiin joulukuun puolessa välissä neuvolassa neit :laugh: i painaa jo 10kg 73cm iso ne :laugh: :laugh: iso neiti jo ja 5 hammasta jo 3 ylhäällä ja 2 alhaalla 6kk...
  8. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    onko kellään edelleen tietoa
  9. uneilmasäleikkö

    on se pakko luovuttaaa

    ja oikeesti mentävä nukkuuu.....tyttökin nukahti
  10. uneilmasäleikkö

    polykystiset munuaiset

    meillä on kanssa todettiin kun menin toiseen ultraan ja sen jälkeen kävin 1kk välein ultrassa 7kk kävin ultrassa pojan rakkulat ekana surkastui sitten kun poika täytti 3.v niin munuainen oli surkastunnut kokonaan pois koska siinä ei ollut toimintaa ollenkaan käytiin 1.v lasten klinikalla nyt...
  11. uneilmasäleikkö

    HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ!

    kiitos epäilen että on kurkun pääntulehdus
  12. uneilmasäleikkö

    Lastenne nimet?

    venla 8kk eve4.v anssi7.v :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
  13. uneilmasäleikkö

    Arvaillaan toistemme ikiä kuvien perusteella!

    www.irc.fi nimimerkki mammutti2009
  14. uneilmasäleikkö

    Onpas tullut paljon täällä turussa raskasta lunta.

    vantaalla kanssa :) :) :)
  15. uneilmasäleikkö

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    meillä joulu meni loistavasti oltiin koko perhe laivalla ja kaikki meni hyvin ja rauhallinen joulu ja helpoin pitkään aikkan http://www.aijaa.com/v.php?i=5469680.jpg meijän pikku tonttuset isompi on 4.v ja nuorin 8kk
  16. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    on vanhaaa tietoa :laugh: :laugh: :laugh: aika usein siis käyn täällä
  17. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    olis vaan kiinostannut toisten mieli pide ei muuta :) :) :)
  18. uneilmasäleikkö

    HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ!

    joo ei oo neidin ääni on ihan kähee :'( :'( :'(
  19. uneilmasäleikkö

    HERÄTKÄÄÄÄÄÄÄÄ!

    en todd.... mä valvon 8kk neidin kanssa kun sillä on kova flussa :ashamed: :ashamed: :ashamed:
  20. uneilmasäleikkö

    auttakaaaa

    miten tää menee ???? kun ex ukkoni pitäis maksaa elarit joka toinen perjantai mutta nyt on pyhä päivä sillon eli sen tili tulee sillon 31.12 eikö se mee kumminkin tammikuun elareihin vaikka väittää että saan sit tammi kuussa 3 elarit eli edelliset sain 18.12 mun mukaan se menisi näin että...

Yhteistyössä