Hakutulokset

  1. Mikkka

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    No voihan villa, ei ollut tarkoitus tummennettuna koko loppua laittaa :ashamed: Ai niin, kävimme Elisan kanssa uimassakin :) Tykkäsi kovasti. Käytiin ihan itsekseen, heti vauvauinnin loputtua uimahallissa, että vesi vielä sopivan lämmintä. Mikkka + Elisa 4kk 5pv
  2. Mikkka

    ***ELOMASSUT 2008***marraskuussa

    Heippa pitkästä aikaa! Olen käynyt välillä vilkaisemassa juttujanne, mutta ei ole ollut aikaa kirjoitella. Eilen oltiin 4 kk neuvolassa ja tyttö kasvaa hyvin ja on sopusuhtainen. Pituus 63cm ja paino 6.540g. Raskauskiloista olette puhuneet, mulla 12kg vähemmän kuin ennen raskautta...
  3. Mikkka

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Heipsan mammat =) Meillä oli ristiäiset launataina ja pikku-Raksu sai nimkseen Elisa Raili Marianna. Elisa nukkuu hyvin. Aamulla herää joskus 9.30-10.30 välillä, sitten vaihdetaan päivävaatteet ja syödään ja sen jälkeen neiti nukkuu 3-3,5h unet ulkona. Sen jälkeen ei pahemmin nuku...
  4. Mikkka

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Heippa tännekin! Ja onnea syyskuussa vauvan saaneille :flower: :heart: Kuukautisista ollut puhetta. Mulla alkoi 1,5 kk synnytyksen jälkeen ekat, vaikka imetän. Tosin annetaan myös lisämaitoa, kun siihen oppi jo laitoksella. Tulee helpommin masu täyteen =) Annan myös Cuplatonta ja...
  5. Mikkka

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Onnea vauvan saaneille :flower: :flower: :heart: Toivottavasti loputkin pääsevät pian nyyttiänsä noutamaan =) Painosta Mulla painoa tuli ensimmäisen ja viimeisen neuvolamittauksen mukaan raskausaikana 5,4 kg ja nyt on lähtenyt jo 14,1 kg, eli olen 8,7 kg alle...
  6. Mikkka

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    ONNEA KOVASTI KAIKILLE NYYTIN SAANEILLE :heart: :flower: :heart: :flower: Täällä vauva-arkea vietetään. Neiti tänään 1kk. :heart: Ihana ja kiltti tyttö, kova syömään. Mulla ei tissimaito riitä, vaan juodaan lisämaitoa n.4xpvä imetyksen jälkeen. Hassua, kun maitoa tuntuu kuitenkin...
  7. Mikkka

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    :flower: :flower: Onnea vauvan saaneille :flower: :flower: Ja häpeäkseni tunnustan, että olen unohtanut kiittää teitä kaikkia onnitteluista :ashamed: Myöhästyneet kiitokset kaikille!! Profiilissa pikku-Raksun kuva :heart: Mikkka + pikku-Raksu 1v + 6pv
  8. Mikkka

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    ONNEA KAIKILLE VAUVAN SAANEILLE! :flower: Meillä ylpeä isä kävi laittamassa lyhyen viestin tytön syntymästä nimelläni. Ajattelin nyt kertoa lyhyesti meidän tarinan...yritän olla kirjoittamatta romaania B) Maanantaina 21.7 klo 21 aikoihin lirahti vähän lapsivettä muutaman kerran ja...
  9. Mikkka

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Pikku-lady syntyi 22.7 kätilöopistolla. Painoa 3570 g ja pituutta 49,5 cm. Kaikki kunnossa, kaikki ovat kunnossa!
  10. Mikkka

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heippa, pitkästä aikaa! En paljoa ole kirjoitellut, kun tuo yöllinen käden puutuminen vaan pahenee niinä päivinä, kun on ollut tietsikalla. Joka yö herään, kun vasen käsi särkee ja koko kämmen puuduksissa, eikä sormia pysty taivuttamaan :( 9.7 olin kättärillä sokeriseurannassa ja siellä...
  11. Mikkka

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heips mammat ja masut :wave: Triinu kyseli käsien puutumisesta. Mulla ollut jo kolmisen kuukautta se vaiva. Erityisesti oikea käsi puutuu. Yöllä kaikkein pahinta. Viime yönäkin valvoin tunnin, kun oikein särki kättä, enkä millään meinannut saada puutumista ja särkyä loppumaan. Olen käynyt...
  12. Mikkka

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Ihan pikaisesti kuulumisia ja TERVETULOA uusille elomammoille :) Meillä selvisi vauvan sukupuoli tiistaina, mutta jää isän ja minun tietoon :heart: Painoarvio oli Kätilöopistolla ultrattuna 2,2kg. Ja mulla raskausdiabetes, alkoi suoraan lyhytvaikutteinen insuliini aina ennen lounasta...
  13. Mikkka

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    melluli ja pieniananas Tänään just neuvolan täti sanoi, että vko 33 on nykyään rajana (ennen vko 34), että jos vauva on tullakseen, niin eivät sitä enää yritä pidätellä pidempään sisällä, vaan saa syntyä. Pidätteleminen kuulemma niin kallis operaatio ja kun katsovat vauvan olevan riittävän...
  14. Mikkka

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Moiks kaikille! Tänne tullut tosi paljon tekstiä jo tähänkin kesäkuu-ketjuun :o En jaksanut lukea kuin sieltä täältä. Olen ollut pitkään pimennossa, kun oli muuttohommat ja sitten netti toimimatta yli viikon, kun eivät saaneet liittymää toimintaan ajoissa. Muutto alkaa olla voiton...
  15. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Ai niin...Kelasta. 18.4 on paperit vastaanotettu. 8.5 päätös äitiysavustuksesta (pakkaus) ja tänään posti toi lapun, että olisi pakkaus noudettavissa. Vanhempainrahasta ei minkäänlaista tietoa, paitsi siis se, että hakemus saapunut 18.4... Kerran olen soittanut Kelaan ja sanoivat, että...
  16. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Pikaisesti jotain kommentoin... Poipi Täällä ilmoittautuu yksi eläkesäästäjä :wave: Jo monta vuotta olen säästellyt... Meillä mies pitää vanhempainvapaan lopussa sen isäkuukauden ja minä aloitan samalla kesäloman, jonka jälkeen olisi tarkoitus jäädä kotihoidontuelle näillä näkymin...
  17. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Hei vaan mammat ja masut :wave: Minä sitten "narahdin" sokerirasituksessa ja joudun seuraamaan ruokavaliota. Paastoarvo hyvä, tunnin jälkeen liian korkea arvo ja kahden tunnin jälkeen taas hyvä. Tietää toista rasituskoetta jossain vaiheessa :( Toivottavasti saan sokerit kuriin ilman...
  18. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Siukko Jos saat sairaslomaa, joka jatkuu kesäloman päälle, niin kesäloma siirtyy. Kesken loman, ainakin meillä, sairastuessa on ns. omavastuuaika 7 päivää, jonka yli menevät päivät siirtyvät. Eli jos on koko loppuraskauden sairaslomalla, niin kesäloma jää käyttämättä ja sen voi pitää sitten...
  19. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Kolme viikkoa piti olla vielä töitä, ennen kuin alkaa kesäloma ja sit mammaloma, mutta neuvolalääkäri laittoi tänään loppuajaksi sairaslomalle. Se tuli ihan täytenä yllätyksenä itselleni. Olen voinut hyvin, eikä pahemmin kipuja, paitsi kun muuttopuuhia olen hommaillut (pesemistä, pakkaamista...
  20. Mikkka

    OoO ELOMASSUT TOUKOKUUSSA OoO

    Heippa kaikille mammoille ja masuille! En ole vähään aikaan kirjoitellut, silloin tällöin olen käynyt lukaisemassa pikaisesti teidän juttuja. Meillä muuttopuuhat meneillään. Ensin pestiin ja maalattiin uutta asuntoa ja viime viikonloppuna muutettiin miehen ja hänen poikiensa omaisuus uuteen...

Yhteistyössä