Hakutulokset

  1. T

    NIMIM TYLLERÖ!!!

    Pieni tauko ollut tässä sivuilla pyörimisessä, viestit olen käynyt katsomassa ja jo pidemmän aikaa ihmetellyt miks ei ihmiset vastaa :ashamed: Mutta hyvä että joku edes huhuili :hug: ps. posti tyhjennetty B)
  2. T

    hei kaikki yh äidit ja isät!

    Täällä kanssa 25 vuotias yh, tyttö löytyy vuosimallia 2003.
  3. T

    YH/Lähiäidit Vantaa? :)

    Tikkurilasta :)
  4. T

    YH/Lähiäidit Vantaa? :)

    :attn: täällä :) 25 vuotias 4 vuotiaan tytön äiti Vantaalta.
  5. T

    Ystäviä Helsinki, Vantaa, Espoo lähettyviltä

    Heippa. 4 vuotias tyttö kaipailee leikkikaveria ja äiti 25v juttu kaveria. Asumme Vantaalla ja julkiset kuljettaa, ainakin tähän asti kuljettanut Olemme kesällä tänne muuttaneet. Päivät kuluu töissä ja hoidossa. Illat ja viikonloput on aikaa seurustella. Mieluiten ei muutaman kirjeen...
  6. T

    Ystäviä Helsinki, Vantaa, Espoo lähettyviltä

    Hii-op, ylöspäin on suunta :attn:
  7. T

    Tulevat yksinhuoltajat...

    Täällä vajaan pari vuotta ollut yh, tyttö on reilun 4 vuoden ikäinen ja itsellä ikää 25v. Kaipais seuraa itselleen ja tytölleen. Onhan se aika rankkaa käsitellä eroa ja samalla huolehtia tytöstä. Mutta tässä sitä vain porskutellaan etiäppäin :) Voimia! yv:tä voi laittaa..
  8. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    No myö ei ainakaan päästä, kun toiset käyvät töissä......
  9. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    :attn: Olisiko tapaaminen ensi viikolla iltasella hyvä? Aika ja paikka ehdotuksia...
  10. T

    migreenikkoja ystäväksi

    :wave: Voiskohan kerrankin olla "ylpeä" että sellainen riesa löytyy. Ja Vantaalta olen. :)
  11. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Eikös se toinen tapaaminen voisi olla sitten joskus illemmalla että työläisetkin kerkiävät mukaan? =) Itse voisin ehdottaa esim klo 16... tai sitten perjantaisin mahdollisesti jo klo 14.30 tms.
  12. T

    Ystäviä Helsinki, Vantaa, Espoo lähettyviltä

    Heippa. 4 vuotias tyttö kaipailee leikkikaveria ja äiti 25v juttu kaveria. Asumme Vantaalla ja julkiset kuljettaa, ainakin tähän asti kuljettanut B) Olemme kesällä tänne muuttaneet. Päivät kuluu töissä ja hoidossa. Illat ja viikonloput on aikaa seurustella. Mieluiten ei muutaman kirjeen...
  13. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Noh, minä ainakin olen työssäkäyvä äippä niin päivällä en pääse... Klo 15.30 jälkeen vasta... Mutta paikan tiedän, mutten muista onko siinä mitään leikkipaikkaa kun tyttö on jo niin iso.
  14. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Niin, mikähän ois hyvä paikka.. ite en oo täällä pitkään asustellut joten aika huono olen kertomaan moista :p
  15. T

    Ystäviä Helsingistä!

    Heips. Vantaalta 4 vuotias tytteli ja 25 v äippä vailla ystävää. Myös muualta muuttaneina olemme aika yksinäisiä suuressa maailmassa... Toivoisimme että löytäisimme piristystä arkeen ja leikki/juttukavereita.
  16. T

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    Vantaalta äippä 25v ja tytteli 4v ystäviä vailla :wave:
  17. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    :attn: No pitäiskös se sitten alkaa suunnittelemeen kimppa rehvejä tai jotain :wave:
  18. T

    (Itä-)Vantaalaiset pinoon

    Täällä äippä 25v ja tytteli 4v ilmoittautuu Tikkurilasta =) Eli ystäviä kaivataan!
  19. T

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    25v äippä ja 4v tytteli Vantaalta kaipailee ystäviä.

Yhteistyössä