Hakutulokset

  1. ruttis

    Onko oikein..

    ..että mies kantaa lapset 2-3 aikaan yöllä sängystä autoon, koska täytyy hakea vaimo kotiin firman pikkujouluista?
  2. ruttis

    Mikä oli se uusi tosi suosittu eroottinen kirjasarja?

    Hah. Eipäs olekaan. Nimeä ei näköjään ole suomennettu. Fifty Shades - Sidottu - E L James - Kirja (9789511268581) | Adlibris kirjakauppa - Pohjolan suurin kirjakauppa
  3. ruttis

    Mikä oli se uusi tosi suosittu eroottinen kirjasarja?

    Suomeksi se taitaa olla "50 harmaan sävyä".
  4. ruttis

    Booky.fi onko luotettava firma ?

    Olen tilannut sekä uusia kirjoja että "omakauppa"kirjoja. Tosi sujuvasti on mennyt, ei mitään valittamista.
  5. ruttis

    Arvoisat opettajia lahjovat vanhemmat

    Meillä on 4-vuotiaan opettajalle Muumimuki. Jos ei tykkää niin ei tykkää, mutta halusin jotain suomalaista ja sellaista, jonka itse mielelläni saisin. Jos ei kelpaa, niin ei kelpaa. Ensi kerralla sitten jotain muuta =)
  6. ruttis

    Lidlin parhaat tuoteet?

    Kuinka paljon Suomen Lidl:ssä nykyään maksaa kilon Eridanous-jugu?
  7. ruttis

    Paras kantoreppu/liina?

    Pitkä kudottu on mun mielestä ollut kaikkein paras, mutta lyhyellä liinalla ja neliölläkin on kyllä paikkansa. Kannattaa ostaa käytetty, niin on valmiiksi mukava :)
  8. ruttis

    Muki-gallup!

  9. ruttis

    Kuinka moneen 4-vuotiaat yleensä osaavat laskea?

    Meillä 4,5v. laskee suomeksi, englanniksi ja katalaaniksi 30 asti. Voi olla, että osaisi pitemmälle suomeksi, jos ei olisi noita muita kieliä mukana ja asuttaisiin Suomessa.
  10. ruttis

    Olisitko tyytyväinen 3200e bruttopalkkaan/kk päivätyöstä?

    Täällä, tällä hetkellä ja näissä oloissa olisin erittäin tyytyväinen. Asun Espanjassa. Pikaisesti guuglettamalla täällä olisi mediaanipalkka 19 017 €/vuosi ja keskipalkkakin vain 22 790 €/vuosi. Näillä mitattuna palkkani on siis ihan ok nytkin, mutta ei me mitenkään herroiksi sillä elellä...
  11. ruttis

    Laitetanko taas kuvia itsestä!

    Aijaa.com - 11287665
  12. ruttis

    YT-Neuvottelut !!!!

    Onko hiusalalla korkeampi tyel ja alv kuin muilla aloilla? :O
  13. ruttis

    Jättäisitkö 2v:n ja 4v:n viideksi päiväksi hoitoon?

    En jättäisi. 4-vuotiaan voisin helposti jättää äidilleni, mutta toi 2v. ei ole eläessään ollut missään hoidossa, niin sitä en kyllä jättäisi. (Enkä mä kyllä New Yorkiin menisikään.)
  14. ruttis

    kuinka pitkä työmatka sinulla on?

    Nyt on 15km, 15min. Kilometrejä tärkeämpää mulle on aika ja sujuvuus. Nyt kuljen autolla ja matka on tosi ok. Omalla autolla puoli tuntia suuntaansa on aika maksimi. Jos pääsisin yhdellä julkisella kulkuneuvolla ovelta ovelle, niin voisin matkustaa tunninkin. Vaihtamaan en ala, yhdellä...
  15. ruttis

    Kuvia villasukista

    En löytänyt koneelta yhtään kuvaa valmiista sukista, mutta nää on siskolle tulossa:
  16. ruttis

    Pimeän syksyn iloksi kuvia

  17. ruttis

    montako tuntia nukutte yössä, te työssäkävijät?

    Yleensä nukun n. 7h. Herään 4:30.
  18. ruttis

    Jos alkaisitte nyt opiskelemaan yliopistossa jotain - huviksenne

    Sosiologiaa, psykologiaa, filosofiaa, kansantaloustiedettä, lakia, kieliä. Näitä nyt ainakin olisi kiva opiskella. Mutta oikeasti, jos nyt voisin, niin opiskelisin maisteritutkinnon tilintarkastuksessa. Siihen on vaan toistaiseksi vielä matkaa, kun on tätä edellistäkin koulua jäljellä vaikka...
  19. ruttis

    Onko kuivausrumpu todellakin tarpeellinen?

    Meillä on kuivausrumpu, mutta kertaakaan ei ole käytetty. Emmä jotenkin osaa nähdä sitä tarpeellisena välineenä.
  20. ruttis

    Kun synnytys on alkanut supistuksilla?

    Ensimmäinen supisteli yli vuorokauden, toinen syntyi alle 5h ensimmäisestä supistuksesta.

Yhteistyössä