Hakutulokset

  1. T

    Kommentoi palstauudistusta

    Ei tämä "aihe vapaa" toimi oikein. Mä päädyn nykyäään aina epähuomiossa vauvallle, kun on sama nimi. Muuten tämä on paremmin onnistunut kun edellinen uudistus :)
  2. T

    Jos et olisi tavannut miestäsi

    Uskon että olisin hankkinut lapsia silti. Se oli ns. varasuunnitelma. Sitä miten sen olisin toteuttanut en tiedä.
  3. T

    Kamala tämä palstauudistus!

    Minä jo ihmettelin että on pitkä huoltotauko, kun eilen yritin ja aamulla väitti taas että huoltotauko. Ei sitten vanhat osoitteet tänne enää tuokkaan. Oliko palstalla taas liian vilkasta kun on pitänyt uudistaa.
  4. T

    noin 10 vuotta yhdessä olleet. Millaista on parisuhde? Miten onni kestää vai kestääkö?

    Onhan tuo näköjään kestänyt. Alamäkiä on ollut, mutta myös hyviä hetkiä rutkasti. Kulmia on hiottu paljon vuosien varrella. Erilaisuudesta huolimatta aika paljon osaa jo katsoa toisenkin saappaista tilanteita.
  5. T

    G: kuinka usein itket?

    Liian usein. En ole masentunut.
  6. T

    Puutarhatöistä

    Piha on mallia koko paikka räjäytettävä ja laitettava uusiksi. Ihan vähän on karsittu pusikoita ja laitettu kukkia. Salaatti ja yrttejä kasvulaatikoissa itämässä. Tänään puutarhamyymälään ostoksille. Saadaan edes jotain ihmeteltävää naapureille tämän vesakon sijaan. Täällä kaakossa on muuten jo...
  7. T

    Vuosi vuodelta harvempi avaa ovensa virpojille

    Meillä ei käyny tänäkään vuonna yhtään virpojaa :( Olisi ollut kiva jos joku olisi uskaltanut soittaa ovikelloa :) Omat virpoi vain sukulaisia.
  8. T

    Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

    Mä olen kokoajan uskonut että se on tää levoton luontoni miksi kaikki kaapit on täynnä jotain "tärkeää" :) Nyt voin kertoa kans tämän faktan miehelle joka noita kaappeja katselee syvään huokailleen. Se varmasti ilahtuu tiedosta :xmas:
  9. T

    Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

    No niin. Hinnat sinne päin koska en tarkkoja muista. Monot (niitä on se toinenkin kappale olemassa etten ole ainoastaan yhtä kappaletta ostanut) 4€ Kirjat 1,50€ ja 2 € pikkusälä 0,20€ paperiteline 1,20€ Paidat 0,30€ ja 0,70€
  10. T

    Jaahas. Se voisi olla sitten vaikka KIRPPIS/TUUNAAMISKETJUN aika. Pitkästä aikaa :)

    Ompas teillä hienoja löytöjä ja mä olen niin kateellinen tuolle Bootyn silmälle löytää semmosta jonka voi tuunata uusiks. Tosin ei varmaan pitäs kun kaikki omat tuunaukset on mallia millonkahan meinasit tehdä loppuun asti edes jonkun. Mä yritän jos saisin kuvia omista löydöistä. Ei niitä...
  11. T

    Osaako teidän alle kouluikäiset laskea?

    Osasi. On nyt koululainen jo. Toinen hokee tuolleen aloittaen keskeltä ja laskee sekaisin vielä kaikki numerot :heart:
  12. T

    Sukupuolittunut koulukäsityö

    Toivotaan että täälläkin on puolet ja puolet, eikä tarvitse valita ennen valinnaisia :)
  13. T

    Sukupuolittunut koulukäsityö

    Missä vaiheessa se sitten valitaan?
  14. T

    Sukupuolittunut koulukäsityö

    Jos edelleen joutuu valitsemaan jommankumman suunnan on mielestäni liian jakautunut. Oma on niin koulun alussa ettei näitä ole jouduttu miettimään. Lapsi kuitenkin tykkää molemmista ja aika ikävää jos joutuu toisen valitsemaan. Miksei voisi tehdä vaikka puolet ja puolet? :(
  15. T

    nyt on pakastin täynnä jauhelihaa ainakin 20 pakettia

    Mahdat tykätä jauhelihasta vai miksi tuollainen määrä?
  16. T

    vauvalla vaalea laikku selässä

    Sori olisi pitänyt selittää eilen enemmän. Meillä siis ilmeisesti ihottuma aiheuttaa nuo läntit. Ne on noin sentin halkaisijaltaan. Nyt kun asiasta pikaisesti kävin lukemassa tälle on ihan ilmeisesti nimenä valkotäpläisyys jos asian oikein käsitin. Tosin meillä nuo täplät on pysyviä ja...
  17. T

    vauvalla vaalea laikku selässä

    Meillä on kans tuommosia pigmentittomia läikkiä.
  18. T

    Vieläkö jätät päiväkodin portin auki

    En ole koskaan jättänytkään auki.

Yhteistyössä