Hakutulokset

  1. P

    Huhtitaaperot 2009 *Syyskuussa*

    Kadak Bongasinko sut ja miehes äsken diilistä? Joku wwf- projekti menossa ja te söitte jätskiä :D Meille ei mitään kummosta. Pph:lla aloitti tytöt ja viikossa tulee noin kolme alle 6 tunnin päivää. Alku oli shokeeraava, mutta toistaiseks olen enemmän kun tyytyväinen hoitajaan! Tytöt tykkää...
  2. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Hej, meille kävis myös tuolloin viikolla joka alkaa 16.8. Mulla on nyt nää elokuun kaks ekaa viikkoa töitä ja sit 25.8 back to school. Mutta olis kiva nähdä ennen aherrusen alkua..
  3. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Olisko siinä leikkipuistolla?
  4. P

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    Pk-seudun treffaajat -> http://kaksplus.fi/keskustelu/t1696497,75#m20695217
  5. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Tullaan jos vaan niin sovitaan :)
  6. P

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    Wau happy, ihana masu :heart: Eipä ole taas ikuisuuteen kerennyt kirjoittaa. Ulkona ollaan aina kun sää sallii ja olen kotona. Mä oon nyt sitten kesän töissä, eilen loppui koulu vikan tentin merkeissä ja miehellä alkoi iltatyöt myös. Aika rankkaa tämä arki 2 veen ja 1 veen kanssa välillä...
  7. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    On siellä töliksellä joku leikkipuiston tapainen. En kuollaksenikaan muista mitä härpäkkeitä siinä on,mut ainakin se on aidattu alue, eli pipanat ei pääse karkuun :D Mulla tosiaan ens ma on ainoa vapaa ennen heinäkuuta. Et jos vaan ihmisen kynnelle kykenevät niin mielellään nähtäis teitä, esim...
  8. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Harmi että meillä nyt jäi väliin. Olin kotona vasta lähempänä yhtä ja sit jos oltais vielä lähdetty ja paikalle saavuttu niin te muut olisitte jo varmaan kotona :D Eli hö. Mutta onko kellään ens viikon maanantaina 31.5 mitään tai siis vapaata kalenterissa mahdollisesti? Olisko puistotreffit...
  9. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Mulla loppuu tentti viimeistään klo. 12.45 että jos olen hyvin lukenut ja pääsen nopeastis niin tullaan, mutta jos menee loppuun asti niin ei tulla. Laitatko hemuli yksityisviestillä sun numeron niin voin vaikka laittaa viestiä jos tullaan, en ehkä muista ihan missä se teidän koto oli tai jos...
  10. P

    Huhtitaaperot 09 ~PK-seudun treffaajat~

    Hej, Saisinko mä ehkä osallistua myös kera ton isomman neidin ja tietysti pienemmänkin. Mulla on kyllä kevään viimeinen tentti ke aamuna, että jos vaan aikataulut natsaa niin olis ihana nähdä pitkästä aikaa!
  11. P

    Huhtitaaperot 2009 *Toukokuussa*

    :wave: Merksu ja kiitos Ruttis :)
  12. P

    Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

    Iltaa. Onnea siis kaikille ykkösiä juhliville :flower: Omaa aikaa koneen parissa, ehkä kerkeis vastaamaan noihin kysymyksiin kun tykkäsin lukea muiden vastauksia :) pottailu Ei harrasteta, välillä kokeiltu, mutta siihen se on jäänyt. Parit vaikeet kakat on ollut helpompi pinnistää...
  13. P

    Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

    Paljon onnea Kadak :hug: :flower: :'( Ihan liikutuin. Oon salaa kade, kyllä mekin vielä joskus onneamme päästään koittamaan, sitkun aika on oikea..
  14. P

    Huhtivauvat 2009 *Maaliskuussa*

    Heissan mammat pitkästä aikaa.. Kiirusta pitää, ettei koneella tarvii paljon kirjoitella, lukenut oon kuitenkin juttuja ahkerasti. Koulussa alkoi nyt 2kk harjoittelujakso ja olen päiväkodissa erityisryhmässä. On kyllä aika mehut poissa kun kotiin pääsee, mutta tuntuupahan omat mussukat niin...
  15. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Saako Säde teille tulla huomenna joskus 11-12 aikaan? Meen ysin aikaan käymään mun harjottelupaikassa ja sit tulisin kuhan olisin kotiutunut. Ja mun puolesta toki manna tervetuloa :D
  16. P

    Huhtivauvat 2009 ~PK-SEUDUN TREFFAAJAT~

    Mä voin sit tulla säde teille yksityistreffeille jos ei muut innostu :)
  17. P

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Huhhuh, tulee tekstiä ihan älytöntä vauhtia taas.. Pitää hiukan kiirettä koulu, kaks pientä lasta ja keikkaduunit. Kaikki vapaa-aika menee kyllä lasten kanssa, paitsi mitä nyt parit jumppatunnit viikossa. Vihdoin meilläkin tullut eka ylähammas läpi, kauanhan sitä on tehtykin. Vieläkin siinä...
  18. P

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Joo happy, meillä kyllä kelpaa vesi aina sillon tällön tosta Nukin ensimukista, siis se nokkamuki pehmeellä nokalla :) Maito vaan tulee paluupostina takasin nopeemmin ku raketti. Ihana Nanna siellä zikillä. Ei kyllä kateeks käy, mä olisin niin sydän syrjällään kun olen tottunut näihin...
  19. P

    Huhtivauvat 2009 *Tammikuussa 2010*

    Uusi vuosi, uusi pino. Kiitos Ruttis :flower: Joo eipä täälläkään imetys ole vieny kilon kiloa, vaikka mielestäni en edes kauheesti yli tarpeiden syökään. Toivon että alkaa karist asit kun imetys loppuu. Aino ei vieläkään suostu pullosta/nokkiksesta jne syömään. i mun eikä kaupan maitoa...
  20. P

    HUHTIVAUVAT 2009 *Joulukuussa*

    Ei Kesis meilläkään mennä eteenpäin ku vaan joptenki istualteen peppumöngerryksellä (tässäkin ennätys ehkä noin metrin verran..) Pakittaa ja pyörii ja heiluu konttausasennossa silleen että pääsee olohuoneesta keittiöön, mutta ryömi tai konttaa ei niinkuin sanan varsinaisessa merkityksessä...

Yhteistyössä