Hakutulokset

  1. P

    1 vuotiaan selkä...

    1 vuotias näyttänyt pari kertaa, että selkään koskee.. oon huomannu, että selän asento muuttunut notkommaksi... onko normaalia, että muuttuu ku kävelly jo 10kk iästä, eli asento kai muuttuu jonkin verran... lisäksi syö isoja annoksia ruokaa, jonka jälkeen pallomaha korostaa selän notkoa...
  2. P

    maitoallergia ja maidon keittäminen/kuumennus??

    tällaisen ketjun löysin tuolta histamiini sivustolta... http://www.histamiini.com/viewtopic.php?t=3012 onko kellään kokemusta, että maitoallergiselle joka saa tavan maidosta ja korvikkeista vaivoja kävisi maito tarpeeksi kuumennettuna ruoassa... mielestäni olen nähnyt pirkka tms...
  3. P

    viljoista

    voiko olla allerginen vaan yhdelle viljalle tai kahdelle, mutta ei kaikille??? siis onko yleensä linja sellainen, että vehnä-ohra ja ruis kulkevat yhdessä ja kaura erillään näistä.. vai voiko mennä ristiin näissäkin ryhmissä niin että esim. kaura ja ohra aiheuttaisi oireita mutta ei vehnä ja...
  4. P

    voiko öljylle olla allerginen?

    siis ihmellisiä on nuo vaivat välillä lapsella ja en osaa yhdistää oikein mihinkään. tuntuu, että kaikki missä on auringonkukkaöljyä aiheuttaa oireita,mutta voi olla myös kaukaa haettua.. ja auringonkukkaöljyähän on melkein kaikissa korvikkeissa... nyt ollaan ilman korviketta, kun maitoallergia...
  5. P

    Nutrilon Soija

    aloitin tästä uuden ketjun, kun en soijaketjuja löytänyt kovin helpolla... Eli onko kokemuksia nutrilon soijasta 6kk ikäisestä lähtien? Meillä kokeiltu almiron pepti, jota ei suostu juomaan kunnolla, muuten sen sopivuudesta en ole varma, kun uloste meni sillä löysäksi ja vihertäväksi ainakin...
  6. P

    missä iässä parantunut iho-oireinen maitoallergia?

    Niin, haluaisin kuulla kokemuksia, missä iässä nämä vaivat paranee yleensä?
  7. P

    maitorupivauvojen äidit

    Maitorupihan on vanhanaikainen ilmaisu atooppisesta ihottumasta, mutta haluasin tietää kuinka monella jolla on maitorupi se johtuukin maitoallergiasta? Meidän 5,5kk vauvall aon olut n. 4kk alkaen ajoittaista ihon lehahtelua j apientä rupimaisia läsikiä kasvoilla. käytiin...
  8. P

    sekahedelmäsoppa

    Mikä sopiva suhde perunajauhoa ja vettä, ettei tule kiisseliä, vaan ohut keitto?? Siis sekahedelmäsopan ohje, jos jollakin olisi lähettyvillä, niin kiitos... netti tarjoaa monenlaista vesi-p.jauhosuhdetta...
  9. P

    Ennenaikaiset synnytykset

    Haluaisin ihan mielenkiinnosta kuulla kokemuksia ennenaikaisista synnytyksistä. Minulla on kohdunsuu lyhentynyt jo 20 ja jotain viikolla niin, että se oli vain 1,5 cm huonoimmillaan. Sitten kuitenkin tilanne on parantunut ja nyt on kohta 32 viikkoa takana. Toivottavasti vauva on mukana vielä...
  10. P

    vulvodynia ja synnytys

    Edelleen kyselen samaisesta aiheesta. Onko ketään,jolla em. diagnoosi ja synnytyskokemuksia?
  11. P

    tulehtuneet rauhaset

    olisiko kellään kotihoitokonsteja tulehtuneille alapään rauhasille. kyseessä ei ole bartholin rauhaset, mutta jotkut rauhaset kuitenkin lääkärinkin mukaan. lääkärissä olen känyt vaivan takia joskus ennen raskautta, nyt oon raskaana. silloin kokeiltiin antibioottia, ei apua. tää vaiva uusii aina...
  12. P

    vulvodynia ja raskaus/ synnytys

    Kaikkien selkä ym. vaivojeni lisäksi kärsin vulvodyniasta. Onko kellään vulvodyniasta kärsivällä kokemuksia synnytyksestä? Kaikki alapäätutkimukset ovat tuskaa... oikeastaan pelkään enemmän jos alapäähän joutuu laittamaan jotain tutkimuslaitteita kuin itse synnytystä.
  13. P

    notkoselkä ja raskaus

    Heips! Olen jo aikaisemmin kirjoitellut ja kysellyt selkävaivaisilta vastaavaa, mutta laitetaanpa vielä omalla otsikolla.. Elikkäs miten te jo ennestään notkoselkäiset ja selkäkipuiset olette jaksaneet raskauden ajan? Onko selkäkivut pahentuneet huomattavasti? Onko hyviä neuvoja selän...
  14. P

    paljonko kulutatte rahaa vaatteisiin

    Niin paljonko menee rahaa vaatteisiin.. iski morkkis jo sadan euron ostoksista... pienistä kk tuloista ku alkaa mennä iso osa :whistle:
  15. P

    ystävää ensiodottajalle

    Heips! Olisi kiva kirjoitella tuntemuksista vaikka sähköpostilla. Odotan ensimmäsitä lastani, ihan alussa ollaan. Yksinäisyys välillä vaivaa, olen sairastellut ja välillä mielikin kovin maassa. Jostain kumman syystä entiset ystäväni ovat jääneet aiemmille asuinpaikkakunnille ja vaikka olen...
  16. P

    "häntä koipien välissä"

    Häntä koipien välissä kuvaa fyysistä tilaani Haluaisin kysyä teiltä, että tiedättekö tällaisesta mmitään.. minulla on ollut selkäkipuja muutaman vuoden.. vasta oon plussannu ja pelottaa nää selkäkivut. Vasta olen päätellyt niiden osittain johtuvan sisänpäin kääntyneestä häntäluusta.. toivon...
  17. P

    "häntä koipien välissä"

    Häntä koipien välissä kuvaa fyysistä tilaani ;) Haluaisin kysyä teiltä, että tiedättekö tällaisesta mmitään.. minulla on ollut selkäkipuja muutaman vuoden.. vasta oon plussannu ja pelottaa nää selkäkivut. Vasta olen päätellyt niiden osittain johtuvan sisänpäin kääntyneestä häntäluusta.. toivon...
  18. P

    oletteko tilanneet espritiltä?

    Niin, meinasin tilata espritin nettisivuilta takin, mutta haluaisin laskulla. Ei siellä taida olla kuin luottokortilla maksu mahdollisuus.. ootteko tilanneet?
  19. P

    selkäkipu ja yliliikkuvuus si- nivelessä: KAIKKI selkäkipuiset VASTAILKAA!

    Täällä oli jo samantapainen keskustelu, mutta haluaisin kuulla lisää ihmisten oireista ja elämästä ja kuntoutuksesta, joilla sama vaiva. Minulla selässä pari pullistumaa ja todettu si- nivelessä yliliikkuvuutta, joka on myös aiheuttanut nivelen kulumista. Kipu kovaa välillä varsinkin istuminen...

Yhteistyössä