Hakutulokset

  1. I

    Laulunsanat hakusessa!!!!

    Tietääkö kukaan miten menee laulu joka alkaa näin: Nukkuu, nukkuu, pikku lanttu nukkuu, kellarin pimeässä nurkassa..... Tyttö laulelee kovasti tätä ja itsekkin sen joskus osannut mutta nyt on sanat hakusessa eikä tyttökään osaa sitä kunnolla!! Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii ne sanat...
  2. I

    IIIK!!!!!!!!!! Mä olen raskaana!!!

    Tooooooooooooosi paljon onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivotaan että kaikki menee hyvin loppuun asti!!!!!!!!!!!!!!! :hug:
  3. I

    Tekisitkö toista lasta tässä tilanteessa?

    Kyllä tekisin! Teillähän on asiat ihan hyvin. Sinulla vakityö ja mieskin kohta valmistuu. Ehdit kyllä opiskeleen sen ammatin joskus myöhemminkin. :D Toinen vaan nyt ettei tuu liian pitkää ikäeroa!!
  4. I

    2005

    Tytön tyllerö kesäkuussa!! =)
  5. I

    löytiskö äitejä joilla on vuona 2004 syntynyt lapsi

    Meillä poika synty maaliskuussa 2004!! :D Saa kirjoitella.<br><br>
  6. I

    Mitä 2 vuotiaanne osaavat?

    Meillä poika 2 vuotta syö pääasiassa itse. Riisuu joitain vaatteita, ei pue mitään käskemällä. Käskemättä pukee pipon, kengät ja pikkasen haalaria. Puhetta tulee jo 4 sanan lauseita, välillä tarvitaan vielä sanakirjaa. =) Kova poika lukemaan kirjoja ja halu oppia uusia asioita. Hoitaa kovasti...
  7. I

    -05 syntyneet

    Meillä kakkonen, pieni tyttö syntyi 28.6.05 ja Tampereella asustellaan!! :wave: :wave:
  8. I

    2vuotias

    \ Meillä poika 2 vuotis neuvolassa myöskin tasan 88 cm pitkä ja itse ainakin olen sitä mieltä että oli lapsi kuinka pitkä tahansa, niin on aina normaali. Jokainen lapsi kasvaa niin erilailla. Ne joilla on pieniä lapsia meinaa, että aina kaikki jotka ovat heidän lapsiaan isompia ovat isoja ja...
  9. I

    kokemuksia hobby hallin myymistä tuplarattaista

    Riippuu paljonko teillä on käyttöä niille. Meiltä löytyy kyseiset rattaat, mutta käyttö on todella vähäistä. Ollaan oltu tyytyväisiä. Voi olla jos enemmän käyttäisi niin mielipide saattaisi olla toinen...tiedä häntä!
  10. I

    Onkos täällä kesäkuussa 05 lapsen saaneita

    Täällä olis 28.6.05 syntyneen tytön 27 vuotias äiti tampereelta. Lisäksi meillä on 03/04 syntynyt poika. Yritin eilen lähettää viestiä, mutta en tiedä tuliko perille kun rupesi tämä kone kenkkuileen! :D Mutta...jos haluat tai kuka vaan haluaa niin saa lähettää osoitteeseen taina79@jippii.fi...
  11. I

    peräkkäin tulleiden lasten vanhemmat

    Meillä lasten ikäeroksi tuli 1 v 4 kk ja hommattiin sisarusrattaat. Tälläin talvella niillä on ollut todella vähän käyttöä, kun esikoinen ( 1v 11kk) kävelee ja istuu pulkassa kun ollaan ulkona lenkillä tai lähdetään pois pihasta.
  12. I

    tiedustelua kierukasta

    Onko kellään kokemusta, että olisi kuparikierukasta huolimatta tullut raskaaksi? Minulla on nyt pari viikkoa ollut tuntemuksia alavatsassa (siis samanlaisia kuin ennen kuukautisia) ja samanaikaisesti on myöskin ollut iskiasvaivoja oikeassa pakarassa mitä on ollut vain raskauksien (2 kpl) aikana...
  13. I

    2004 syntyneitä ja mistä päin?

    Täällä on maaliskuun poika Tampereelta =)
  14. I

    toinen?

    Meille synty toinen kun esikoinen oli 1v 4kk. En ainakaan minä ole huomannut kropassani mitään erikoista. ekasta kiloja tuli 16 kg ja jäi kaksi kiloa ja toisesta tuli vain 6 kg ja kaikki -3 kg lähti parissa kuukaudessa. :D Mä oon sitä mieltä että naisen ruumis on luotu kestämään! =) Onnea...
  15. I

    Paikkakuntagallup

    Tampere :wave:
  16. I

    G: lasten lukumäärä ja elämäntilanteesi

    Minä 26 v. ja mies 27 v. Naimisissa oltu huhtikuusta 2005 asti. Lapsia löytyy kaksi...poika 1 v 9 kk ja tyttö 5 kk. Tällä hetkellä tuntuu että lapsiluku olisi täynnä, mutta eihän sitä koskaan tiedä tulevaa!!! =) Mies vakitöissä elintarvikealalla ja minä jäin määräaikasesta työstä melkein kaksi...
  17. I

    Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

    Paljon onnea pikku pripressasta!!!! :heart: :D
  18. I

    03/04 äidiksi tulleita?

    Meillä poika syntynyt 03/04 ja tyttö 06/05!! Saa kirjotella osotteeseen taina79@jippii.fi
  19. I

    Mitkä oli poika/tyttömerkit raskaana ollessa?

    Tässä vielä tälläinen linkki mistä pääsee katsomaan vanhanajan uskomuksia ja kokeilemaan että kumpi tulee. www.geocities.com/huuhaat/ Itselläni piti aivan täysin paikkansa molemmissa!! :D

Yhteistyössä