Hakutulokset

  1. M i l j a

    HopLoppiin joku menossa lähiaikoina???

    Täällä olis tarjolla kaks kuponkia 2 lasta yhden hinnalla. Voimassa tammikuun loppuun. Laita viestillä osote ni nopein saa jos OIKEESTI tarvii.
  2. M i l j a

    Huutiksesta??

    Jos on huutonetissä huuto meneillään, niin voiko myyjä sulkea huutoa "keskenkaiken", jos hintavaraus ei oo vielä ylittyny? Vai pitääkö oottaa se huuto loppuun asti?
  3. M i l j a

    Aikani kuluks

    ¡¡¡?????s??? ???i?? ässä? :D
  4. M i l j a

    HERKKUPEPUT LAIHIKSELLA!!!

    5 kg jouluun mennessä. Pinoon mars, ja ei sitten luisteta. :D Milja ilmottautuu :wave: Ja voin kertoo että paino oli torstaina 83,5 neuvolan puntarissa. Siellä vain punnitsen, koska kotipuntariin en luota. Kuhan tuohon 80 kiloon eka pääsen ni oon tyytyväinen myös. Ei teijän oo pakko...
  5. M i l j a

    Sytostaattihoito

    Sattusko olemaan linjoill sellasta, kenen mies on saanu sytostaattihoitoa jonku sairauden takia? Mullois muutama kysymys :whistle: niin ja yv:näki saa laittaa
  6. M i l j a

    Atkinsin dieetti

    Onko joku teistä ollu? Eli karpannu. Mies oli puolivuotta ja paino putos 20 kiloa. Mielettömän tehokas dietétti, kunhan oikein noudattaa. Miehellä vaan oli kannustimena muuki ku painonpudotus ku auttoi sairaudenhoidossa, mutta silti. Niin nyt sillä tuli raja vastaan. Se varmaan örkkäis jos mää...
  7. M i l j a

    Kertokaapa nopsaan, postipaketin hinnasta

    Jos menee postikuluja 7.90 ni mihin kilomäärään asti sinä saa olla tavaraa? Seuraava maksu oli muistaakseni jotain 11 euroa ja risat, mihin asti tuo maksu kattaa kiloja? En löyä itellna sivuilta, vaikka kuinka etin :headwall: Kirjeen hinnat kyllä löytyy helposti, muttei pakettien hintoja ja...
  8. M i l j a

    Onko täällä ketään, kenen lapselle tullu paha palovamma??

    Mua kiinnostaa, miten on parantunu? Onko tehty ihonsiirtoja? Onko arpikudosta. Meijän tytölle tuli paha kuumavesipalovamma tammikuussa ja jalaka on melekosennäkönen vielä, vaikka painehousuhoito jatkuu edelleen. Eikä oo ketään tuttua, jolle olis sattunu samallainen ni ei yhtään tiä, miten hyvin...
  9. M i l j a

    Markimekosta

    Tietäskö joku sanoa suoralta kädeltä ku en jaksa alkaa googlettamaan, että kun ostaa Marimekon kangasta ja ompelee siitä vaikkapa paidan? Onko se tekojänoikeussuojan kannalta kiellettyä myydä sitä rahasta eteenpäin ja mainostaa vielä " marikemkon paitana"? Mulla on sellanen käsitys, että nin ei...
  10. M i l j a

    Viekuli!!!!

    Sulle on vielä yks YV :D
  11. M i l j a

    Miten hoitotuki maksetaan?

    Siis maksetaanko se ihan erillisenä päivänä, vaiko kotihoidontuen tai jonku muun kelan lisän kans samaanaikaan? Päätös tuli ja takautuvat maksettiin, mutta jatkosta oli vaan, että tuki on 1.8. alkaen se ja se, muttei maksupäivää. Hjelp :whistle:
  12. M i l j a

    Meillähän se vasta jännittävä juhannus!!!

    Kaikenlaista täällä näkee, kenen ukko ryppää ja kenen lähtee käveleen ja missä poliisit jahtaa karhukoplaa sun muuta, mut mepä soitettiin ite itellemme poliisit illalla :D Oltiin lähössä sinne kaverille grillaan ja pakkasin jo kaikki kamat autoon eväineen päivineen, mun käsilaukun myös, ukon...

Yhteistyössä