Hakutulokset

  1. Z

    Mä kaipaan kevättä!

    Ok. Nyt riitti mulle tää lumi ja lumentulo. Tylsää valkosta ja väritöntä. Mitähän kivaa ja keväistä sitä laittais kotiin? Vinkkejä pienen euron ideoista otetaan vastaan.
  2. Z

    Tiptap tipetipe tiptap... kohta alkaa pikkujoulut

    Ja lapsetkin lähti vkl:si yöhoitoon :xmas:
  3. Z

    Ensimmäiset glögit juotu

    Ja laskeutuminen jouluun voi alkaa :xmas:
  4. Z

    Hammaskysymys

    Pojalle on puhjennut oikeanpuolleisen alamaitohampaan taakse rautahammas. Kumpainenkaan etuhampaista ei edes heilu :O ! Kenen lapsella vastaavaa? Ja mitä toimenpiteitä siitä on seurannut?
  5. Z

    Kysymys sukujuhlista

    Tai siis lähinnä että vietättekö erilaisia juhlia (joulu, juhannus, häät tms. ) yhdessä suksulaisten kanssa j jos vietätte, niin keiden mummo+ukki, tädit, sedät, serkut Lähinnä siksi kysyn, kuten Keittiskin tuossa "Hennan" ketjussa totesi, ei nykyään juuri juhlita yhdessä sukulaisten kanssa...
  6. Z

    Mä aloitan tänään koulun

    10 vuoden jälkeen! Vähänkö jänskättää. =) Kerran viikossa 4 tuntia kerrallaan.
  7. Z

    Syysflunssa (turhis )

    Nyt se sitten iski allekirjoittaneeseen :snotty: Pää on täynnä limaa, kurkku täynnä limaa ja aivan vetämätön olo. Onneksi läppäärin saa tähän sängylle, joten voi surffailla täällä kun irjojen luku rupeaa kyllästyttämään :D
  8. Z

    Täti osti kukkakaalin

    Käväisin töiden jälkeen kaupassa. Satuin sitten erään tädin kanssa samaan aikaan kukkakaali laarille. Täti oli jo repinyt lehdet irti siitä kaalista ja mutisi mulle:" voi kun olisi veitsi jotta voisi tuon kannan poistaa. Ei siitä viitsi maksaa". En kommentoinut asiaa mitenkään. Näin...
  9. Z

    Ääh mikä närästys (turhis )

    Mua rupesi v*tuttamaan tänään ihan potenssiin sata ja sen seurauksena sain ihan hirveän närästyksen... Siivosin puunasin ja annoin raivon laantua, närästys jäi. Joka onneksi loppui Rennien ottamiseen.
  10. Z

    Sytytin partsille lyhtyyn kynttilän

    Norjan uhrien muistoksi.
  11. Z

    Ei h*mmetti! risteilyjen hinnat...

    : / Oltiin toissa kesänä siljan risteilyllä. Silloin sai netistä varattua Promenade hytin hintaan 120 euroa ja erikseen ruokailut eli meni kaiken kaikkiaan ehkä semmonen karvan päälle 200 euroa. Kävin äsken kattomassa hintoja jo pelkkä hytti (sisähytti ) oli likemmäs 200 euroa. Eipähän...
  12. Z

    Miksi vesi närästää?

    Mulla oli tossa ma ja ti vatsatauti. Jos join vettä se alkoi närästää. No join sitten eilisen pelkkää vissyä ja tämän aamun kun sitten äsken join vettä alkoi närästää saman tien. Joten a) en ole vielä parantunut vatsataudista b) olen raskaana c) joku muu syy Kertokaa onko...
  13. Z

    Kaikki taitavat olla mökillä/muualla?

    Koska ulkona o hiljaista ja täällä kans. :D
  14. Z

    Juhannuspäivällinen syöty

    Syötiin paistettua munakoisoa, uusia perunoita tillin kera, naudanpihviä, sinihomejuustokastiketta, sekä kesäistä salaattia ynnä punaviiniä :p . Illaksi olisi vielä jäätelöä ja mansikoita. Mites muilla?
  15. Z

    Elisestä juhannusruokaketjusta...

    Eilen täällä oli ketju jossa joku aikoi tarjoilla vieraille grillitassuja ja jauhelihakastiketta. Kysyin että miksi ei ole kalaa, niin ap vastasi että se kallista. No tänään kun oli tullut töistä kotiin, niin postiluukusta oli tipahtanut erään valtakunnallisen pienmmän puljun mainoslehti...
  16. Z

    No voi p*rkkele!

    Mä ymmärrän ettei kaikki halua sukuhäitä, vaan pienet kaverihäät. Se on ihan ookoo. Mutta j*kolauta se ei men mun jakelun että siitä ei voi edes kertoa, että on menossa tai on mennyt.:mad: Se miksi nyt kiehun raivosta on äitini. Äitini siskon tyttö meni naimisiin tässä hiljattain. Äitini...
  17. Z

    Kuinka selvittää (äiti-tytär ) ongelma?

    Poikamme oli viime viikonloppuna äidilläni yötä. Pojalla oli jostain syystä mennyt vatsa aika kovalle. Äitini oli sitten istuttanut poikaa 2 h vessassa. Poika oli sitten vissiin ruvennut kiukuttelemaan ja huutamaan siellä vessassa ja äidiltä kärähtänyt käämit. Mutta kaiketi homma tuli...
  18. Z

    Oletteko katsoneet 4D: himohmastraajat ohjelmaa?

    Mä katoin toissa päivänä ja mä jotenkin järkytyin. Ne ihmiset eivät pystyneet luopumaan roskista! Olisi jotenkin mennyt jakeluun jos kysessä olisi ollut hyvä kuntoisia tavaroita/vaatteita. Mutta ei! Kyse oli suorastaan kaatopaikkakamasta :x .
  19. Z

    Onko kukaan käynyt joogassa?

    Olisin tänään menossa ja siksi kysyn. Onko siitä ollut apua ja minkälaisiin "vaivoihin"?
  20. Z

    Masu täynnä (turhis )

    Pippuripihviä, Hasselbackan perunoita, fetasalaattia masussa, ja toinen lasilinen punaviniiä menossa. Lapset n. 40 km:n päässä ;) :D

Yhteistyössä