Hakutulokset

  1. K

    Ulkovaatteista.......

    Juu,vedenkestävä täytyy olla.Ehdottomasti.
  2. K

    Ulkovaatteista.......

    Tai Jonatan...
  3. K

    Ulkovaatteista.......

    Taidan siis kallistua Lassien puoleen,haalareita ei suostu pukemaan koska tyttöystävä saattaa nauraa... :D Mutta onhan noita varmaan housujakin...Maksaisko jonkun 70 euroo? Olen kokeillu joskus Reimateciä mutta ei kyllä kestäny meilläkään.
  4. K

    Kaiveltaisko suosikeista kivoja nettisivuja :)

    Ja ilman lippua jäin..... :'(
  5. K

    Ulkovaatteista.......

    Tarvitaan iskun-,hurrikaanin-,pyörremyrskyn- ja maailmanlopun kestävät ulkohousut 8-vuotiaalle viikarille,joka viettää noin 5 tuntia ulkona joka päivä ja kaikilla keleillä...(Mikäli antaisin ulkoilla tauotta..) Vinkkejä hyvistä ja kestävistä merkeistä tarvittais.Kiiiitoooos.... :D
  6. K

    Tyydyttääkö muut itseään?

    On mullakin mies ja hyväkin vielä.Silti joskus kun himottaa eikä mies ole käsillä niin oma apu on tarpeen.Kannattaa kokeilla!Joka muuta väittää,valehtelee... :laugh:
  7. K

    Onko ruotsia taitavia paikalla?

    Följt av lejon tarkoittaa leijonan seuraama eli siis leijona seuraa tahi on seurannut sinua. Följa efter lejon taaseen kehoittaa seuraamaan leijonaa.
  8. K

    Naurattaa sellaiset, jotka eivät omista luottokorttia.

    Heh heh,sääli on sairautta.Sulla on vielä paljon oppimista elämästä,kuten myös tän huonon provon aloittajalla.
  9. K

    Olimpa mä ilkee

    Sä teit oikein,senkin ilkeä täti.... :D :D
  10. K

    Anopin ja lapsen takia ollaan kohta ongelmissa :(

    Soita poliisille ja tee anopista ilmoitus.Toimi meillä aikanaan,eikä tarvinnut katella koko eukkoa sen jälkeen.Olen tosin vaihtanut anoppia muutaman kerran sen jälkeen ja muut ovat olleet mukavia,normaaleja ihmisiä.
  11. K

    Käyttääkö oikeasti joku tällaisia???!!!!

    Jep,esim mun mutsi.Myös kesällä... :laugh:
  12. K

    Apua! Pregnylin sivuoireista!

    Mä olen luovuttanu munasoluja 2 krt ja toisella tuli hyperstimulaatio ja melkein kantsis soittaa tohtorille,ei ollu todellakaan mukava kokemus.Joskin säikähdyksellä ja muutaman pvän sairaalareissulla selvisin.
  13. K

    Tyttö tuli!

    Hieno kuvakin tuli,kiitos!Jaha,tissihommat kutsuu.. :D
  14. K

    Tyttö tuli!

    To 18.9 synyi sektiolla maailman täydellisin tyttö ja heti seuraavana lauantaina päästiin jo himaan.Siitä asti ollaan ihmetelty pikkuista iskän ja isoveljen kanssa joten ei ole oikein malttanut visiteerata täällä... :heart: :heart: :heart:
  15. K

    Hoidatko puutarhaasi?

    Ehkäpä se on "Iken syyspimpukka" tai joku simmoinen.... Anteeksi,nyt menee mulla häröilyn puolelle. :laugh: En oikeasti tiedä.
  16. K

    Hoidatko puutarhaasi?

    Mä olisin kans ollu valmis vastaamaan toisen tyyppiseen hortonomiaan liittyvään kysymykseen.. :laugh: :laugh:
  17. K

    Ruokapinoa!

    Mä tein eilen kaalikääryleitä. Hirvee homma mutta niiiiiiin hyviä.....Tänään hapankorppuleivitettyjä ahvenfileitä,pottuja ja pinaatti tai suppilovahveromuhennosta.Huominen on auki,ehkäpä niinkin eksoottista kuin nakkikeittoa.
  18. K

    pelikoneet(x-box,pleikkari)

    Meitin ekaluokkalainen saa pelata tunnin joka lauantai tietokoneella ja sillä selvä.Tuntuu tosin et olen lähiön fasistiäiti kun kaikki muut lapset saa pelata joka pvä. Olen toki harkinnut pleikan hankkimista mutta nyt on se vinkuminen aiheesta loppunut kun ei olla hankittu.Onneksi poika viihtyy...
  19. K

    Ostaako ihmiset

    Kaikista parhaat nahka- ja mokkatakit löytyy kirppiksiltä.70-luvun jälkeen ei ole valmistettu yhtään mun makuun olevia takkeja.Varsinkin ihania 50-luvun rottatakkeja olen muutaman saanut käsiini.Jostain syystä lapsille ei tule ostettua mitään kirppikseltä. Ja kirjoja tulee aina ostettua.
  20. K

    supistuskivut

    Voihan ne olla ihan mahakipujakin,mulla ainakin oli ekan kans jos jonkun näköistä vihlontaa ja kuumotusta ja särkyä.Kun ne synnytykseen liittyvät supistukset alkaa ni sen kyllä tietää.. Mullakin nyt 39+2 ja to sektio.Eilen luulin jo lähteväni mutta laantui onneksi...Jännittää...

Yhteistyössä