Hakutulokset

  1. N

    Kouvolan seutu

    No niin,minäkin täällä pitkästä aikaa,Todellakin.Elikkäs ollaan menossa äitien ilta tapaamiseen 26.4 klo 17.30 Aseman vinttiin,kaikki uudet jotka täällä kirjottelette tulkaa ihmeessä mukaan.Meillä on aivan ihana äiti ryhmä kasassa ja uusia äitejä otetaan innolla vastaan.Meistä vaan niin moni...
  2. N

    Kouvolan seutu

    moikka! No niin nyt on sitten lyöty lukkoon ilta tapaamisesta,siis päästään syömään kaikkien innokkaiden kanssa.Laitoinkin kaikille(joiden numero mulla on ) niin tekstiviiestit illasta.Eli tavataan vintissä ke 5.8 klo 18.00 :p ja tietty kaikki mukaan! Minna ja Aleksi
  3. N

    Kouvolan seutu

    oltiin tänään iltapäivällä pentsojassa,surkea ilma ulkona jatkuu.MILLA:anna vaan koodit Erikalle,mä saan niitä jo mun siskolta ja ei enää paljoo puutu =) Minna
  4. N

    Kouvolan seutu

    laitoin sulle yksäriä =)
  5. N

    Kouvolan seutu

    kävästiin äsken pentsojalla pikaseen,laitoin Aleksin nukkumaan,meillä 1v.neuvola 13.00,yritetään tulla puistoon,vauva tapaaminen siirretty to iltapäivään,mutta luulen,että syksystä lähtien.Mutta tänään näköjään muutama tulossa,mekin yritetään keretä. Minna
  6. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Niin lyötiin lukkoon äitien ilta tapaaminen, aika onkin otsikossa.Ja tervetuloa uudetkin äidit/odottajat mukaan tonne rossoon. Ollut aika hiljaista täällä ketjussa :| nyt viikonloppuna sitten vietetään Aleksin 1vuotis synttäreitä.Aika on kulunut nopeesti. Mutta nähdään ensi tiistaina...
  7. N

    Äitejä ummeljoki/myllykoski

    Heippa! Muutto olisi joko elokuussa taikka viimeistään jouluksi uuteen kotiin :) Olisi kiva tutustua jo etukäteen teihin.Millanen kerhotoiminta on myllykoskella? Käydään lasten kanssa seurakunnan avoimessa ym.tapahtumissa. meillä on täällä kouvolassa hyvä ketju äitejä,ollaan pidetty hyvin...
  8. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Mietimme Minnan kanssa iltasyöminkiä 26.5 rossoon,kellon aika vielä hakusessa,kuinka moni pääsisi mukaan? Viimeksi oli tosi hiljaista. Ilmoitelkaahan! Minna ja Aleksi
  9. N

    Kouvolan seutu

    Iltaa kaikille! Niin Miljastakin tuli sitten tänään iso-sisko,heille syntyi tyttövauva klo 18.50,pituutta pikku-neidillä oli 52cm ja painoa 3480g :heart: Aivan suloista.mulla senkun vauvakuume kasvaa,mutta onneksi nyt on kaveri piirissä niin monta vauvaa,että kuume saa jäädä ihailu asteelle ;)...
  10. N

    Kouvolan seutu

    Ollaampa tiputtu alas ketjussa :ashamed: Täällä joensuussa nautitaan olostamme mummin luona.Aleksi poika lähti kävelemään viime lauantaina,aivan suloinen näky :laugh: ensi viikon keskiviikkona taasen avoinkerho sarkolassa,onko kukaan tulossa? me mennään aineski sinne.Nyt lapset saunaan,ovat...
  11. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Näillänäkymin mennään Minnan kanssa kahelleen syömään,eikö kukaan muu pääse? Olis niin kiva nähä muitakin äitejä pitkästä aikaa.Meillä Aleksin korva vuotaa edelleen,menosa jo 9.päivä :ashamed: No torstaina taas lääkäriin ja katotaan mitä tekevät.On Mauri koskinenkin ihmeissään Aleksin...
  12. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Kyläilin tänään Minnan luona ja päätettiin että syömään halutaan.Elikkäs to klo 17.30(niin kerkee laittaa sit vielä lapset yöunille) aseman vinttiin :p Kaikki isolla kokoonpanolla mukaan :) Minna
  13. N

    Kouvolan seutu

    Kun tämä keskustelu ei edennyt ,niin ehdottaisin ilta tapaamista 26.3 torstaina klo 18.00,ilmotelkaa mikä paikka olisi mukava ja kuinka moni pääsisi.Minusta neville oli hyvä paikka(oltiin siellä viimeksi) Ja sitten aseman vinttikin on hyvä paikka.Onko ehdotuksia? Minna
  14. N

    Kouvolan seutu

    niin siinä sitten kävi,että päikkäreiden jälkeen Aleksi itki rajusti ja korva rupesi vuotamaan,menimme a-mediin,mutta lääkärit olivat jo lähteneet,saatiin aika aamuksi.voi tulla rankka yö :ashamed: Ei ole edes korvalääkärit kahteen viikkoon paikalla,toivottavasti muut lääkärit osaavat imeä...
  15. N

    Kouvolan seutu

    me voitas tulla pejantaina pentsojaan,kun ei oo kun yksi hoidokki silloin.jos vain Ale ei oo kovin kipeä. On meillä putket korvissa,olleet jo 5kk:tta,vaikka välillä korvat vuotaa niin ei onneksi oo tulleet ulos.Tiiallahan oli 9putket korvissa :( Jepulis,harvinainen päivä,oon saanut olla...
  16. N

    Kouvolan seutu

    kylläpä ollut aika hiljasta! oletteko lyöneet jo lukkoon jotain päivää milloin mentäis syömään? Tuukan,Eeliksen ja Pihlan äidiltä terkkuja,että syöminen ei olisi tiistaisin,ei muuten pääse mukaan. Meillä taasen kamala räkätauti,täytyy viikolla tilata aika a-mediin :'( toivottavasti ei ala...
  17. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Onko kellään tiedossa joku jolla olis tarpeettomana kaksostenrattaat? Ei tarvitse olla uudet,mutta selkä/jalkatuet erilliset :) olen näitä metsästänyt aika kauan,kolunnu kaikki mahd.palstat ,mutta ei ole onnistanut. Työt aloitin viikko sitten ja rattaat olisivat hyvät.Tarjoa rohkeasti...
  18. N

    Kouvolan seutu

    Moikka! Minäkin mietin tota avointa kerhoa,mutta saan aamupäivästä vieraita,minna tulee poikien ja pihlan kanssa meille.Ei ollakaan nähty pitkään aikaan. Mutta illalla sitten nähdään ja jutellaan lisää. Minna
  19. N

    Kouvolan seutu

    Voih,ollaan missattu monta vauvatapaamista :( aloittelen pikkuhiljaa työn tekoa ja pojat ovat olleet tutustumassa perjantaisin mun luona.Nyt lähen huomenna Alen kanssa helsinkiin ja tulen pe takas,en varmaan jaksa tulla puistoon.Katotaan ;) Jos jota kuta kiinnostaa lapsiensa valokuvista...
  20. N

    Kouvolan seutu

    Joo mullekiin käy toi mietitty ajan kohta !! Ei vaan millään jaksais oottaa kahta viikkoa :p Mä en pääse pe pentsojalle,harmi :( Aleksi tosi kiipeä,joten jäi avoin kerhokin. Muuten kaikille töihin palaaville tiedoksi:jos tarttee hoitopaikkaa lapsille,niin kannattaa kysellä yksityisiä...

Yhteistyössä