Hakutulokset

  1. T

    Hyvä Nokian kännykkä ekaluokkalaiselle?

    Meillä ei ole yhtään ehjää vanhaa puhelinta eli ostamme tulevalle ekaluokkalaiselle puhelimen uutena. Kriteerit: Nokialainen ja halpa, joku n. 50-70e ehkä? OSaatko suositella?
  2. T

    Varasin vihdoin ajan lääkärille (ahdistaa)

    Hyvä, että haet apua. Ahdistuksen kanssa on ihan hirveä elää!! Tsemppiä.
  3. T

    mikä lahja voi yllättä lapsia jouluna?:)

    Huoh. Mä lähinnä taustailen, harvoin tulee edes kirjauduttua. Mut nyt on pakko sanoa, että mä en ihan oikeasti voi uskoa, että Savanna/Milanna olis oikeasti tuollainen kuin kirjoituksillaan antaa ymmärtää. EI VOI OLLA!!! Ja jos on niin ihan saamarin surullista. Mä luulen että hän on vaan...
  4. T

    Tulipa sitten ero

    Voimia ja jaksamista. :hug:
  5. T

    Te, jotka ollut yhdessä yli 10v, kuinka usein seksiä? :)

    13 vuotta yhdessä ja kerran viikossa tai kahdessa.. joskus toki useamminkin mutta rehellinen keskiarvo on tuo :)
  6. T

    Löysin töitä, mutta meidän pitäisi ostaa toinen auto :(

    Ap ei millään pahalla, mut lopeta jo.. mä tunnen myötähäpeää jo..
  7. T

    Löysin töitä, mutta meidän pitäisi ostaa toinen auto :(

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
  8. T

    Mistä ja miten motivaatiota siivoamiseen....

    Mä otan nyt itseäni niskasta kiinni (joopa joo......) ja aloitan. Ehkä. Vähän :laugh:
  9. T

    Mistä ja miten motivaatiota siivoamiseen....

    voi apua... :( Ihan pakko olis siivota mutta kun tuntuu etten vaan jaksa ja saa aikaiseksi. Harmittaa.... :headwall: :headwall: :headwall:
  10. T

    NICE! Mamma kiekuu jo näi aikasee ylhääl

    Juu ei kans kovasti heru säälipisteitä... :kieh: Kyllä mä olin aamulla iloinen kun lapset nukkui melkein puoli seiskaan!!!
  11. T

    Voi auttakaa... mistä mä saan motivaation siivoamiseen?!!?

    En oo vielä ees aloittanut... harkinnut kyllä :D
  12. T

    Olen mokannut tosi pahasti `:( (imetys ja tupakka)

    Sä olisit voinut mokata tosi paljon pahemminkin, älä soimaa itseäsi liikaa tämän takia. Jatkossa tiedät paremmin, kaikki tekee virheitä. Ei tää susta huonompaa äitiä tee :hug:
  13. T

    Voi auttakaa... mistä mä saan motivaation siivoamiseen?!!?

    Koti on aivan kaaoksessa, työsarkaa on vaikka millä mitalla.. ei kestä enää olla täällä!! Tänään on pakko siivota, 2- ja 4-vuotiaiden avustuksella, he onneksi oman huoneensa siivoavat ihan ok mutta miten pirussa mä saan itsestäni irti siivota kaiken muun... Miten tää on aina tällaista?!?! Aaargh.
  14. T

    kyllä kotona lapsia hoitava pääsee helpommalla kuin töissä käyvä

    Mä oon eri mieltä. Ja oon töissä käyvä.
  15. T

    Saanen jakaa kanssanne..........

    :p :p :p :p :p

Yhteistyössä