Hakutulokset

  1. M

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Mahtavaa jos saadaan treffit aikaiseksi :) Mulle kävis vaikka jo ens viikolla mikä päivä tahansa, yritän epätoivoisesti miettiä missä olis sellainen paikka, jonne vois tulla tuon 2,5 vuotiaan riiviön kanssa :rolleyes: Missään kahvilassa / ravintolassa ei taida olla leikkipaikkaa, niin että...
  2. M

    Äidit 40+

    tete-a-tete, onnittelut :heart: Meillä on käytössä D-tipat, eikä niistä onneksi tullut pahemmin masuvaivoja. Rela-tipat annan pojulle erikseen aamupuuron kanssa. Myös devisolia käytettiin yksi pullollinen, kun apteekista oli d-tipat loppu, eikä niistäkään tullut mitään oireita. Itselle...
  3. M

    Odottavia nuoria äitejä Porvoon suunnalta? :)

    Mahtuiskohan mukaan yksi 40+ mamma ja kaksi lasta :) Mulla on 2½ vuotias tyttö ja 5½ kk ikäinen poika. Ihan keskustassa asutaan ja olisi kiva tavata muitakin mammoja kahvittelun tai puistotreffailun merkeissä. Minä olen asunut Porvoossa jo melkein 10 vuotta, mutta koska käyn töissä muualla...
  4. M

    Äidit 40+

    Heippa, Minäkin voisin liittyä mukaan keskustelemaan. Kirjoittelin odotusaikana tuonne odotusketjun puolelle, mutta sen jälkeen kirjoittelu jäi kaikenlaisten kiireiden vuoksi, mutta nyt taas mukana uudella innolla ;) minnihiiri68 (42), 2. lapsi, la 23.12.2010, syntynyt 3.1.2011 poika :heart:
  5. M

    Joulukuiset 2010

    Minäkin voisin liittyä teidän suljettuun ketjuun jos huolitte mukaan :) Mun poika on tosin syntynyt tammikuun puolella, vaikka la olikin joulukuussa :) Kirjoittelin joulukuisten odotusketjun puolelle alkuraskauden aikana, mutta sitten jotenkin nettiaikaa oli vähänpuoleisesti ja täällä...
  6. M

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Meille syntyi pieni poika 3.1.2011 klo 14:48. Pituutta oli 50 cm ja painoa 3650 grammaa. Äiti ja vauva voivat loistavasti, juuri kotiuduttiin sairaalasta ja totutellaan arkeen kahden pienen murusen kanssa :) Synnytys oli nopea, supistukset alkoivat klo 12 ja jo ennen kolmea poika oli...
  7. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010-ELOKUUSSA***

    Jennylille kiitos uudesta pinosta :) Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista ja tsemppiä niille, joilla ultra on vielä edessä :heart: Siirille onnittelut :heart: Cisu, jos kohdunsuu on kiinni, niin ei kai ole mitään estettä käydä kylpylässä tms. Mekin ollaan lähdössä etelään parin viikon...
  8. M

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Rakenneultrassa käyty ja pikkuisella kaikki ok :heart: Pikkuinen vastasti täysin raskausviikkoja, painoa oli 270 g. Meille on tulossa poika :heart: Mies on ihan onnesta soikeana :D
  9. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Ultrassa käyty ja pikkuisella kaikki ok :heart: Vastasi täysin raskausviikkoja ja painoa oli 270 g. Meille on tulossa poika :heart: Mies on ihan onnesta soikeana, hän kun toivoi poikaa jo esikoisen kohdalla :D Nyt on sitten "pakko" ostaa poikien vaatteita ja laittaa kaikki pinkit ja muut...
  10. M

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Heissan pitkästä aikaa :wave: Olin parin viikon kesälomalla ja netissä tuli käytyä tosi harvakseltaan, eikä silloinkaan jaksanut kommentoida mitään :saint: Monta pikkuista on syntynytkin tänä aikana ja kaikki pikkuisia poikia :heart: Hurjan paljon onnea kaikille :heart: La Perla :hug...
  11. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Tervehdys pitkästä aikaa :wave: Olin pari viikkoa kesälomalla ja netissä tuli käytyä aika harvakseltaan. Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista :heart: Mulla ultra keskiviikkona, toivottavasti pikkuisella ei ole jalat ristissä, että saadaan tietää sukupuoli :wave: Me ei olla vielä...
  12. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 HEINÄKUUSSA***

    Tervetuloa kaikille uusille :wave: Meitä jouluvauvojen odottajia on jo melkoinen joukko :) Vaipoista me aiotaan käyttää kertiksiä, en todellakaan jaksa säätää minkään kestojen kanssa ja pyykkä tulee muutenkin ihan kunnioitettava määrä viikon aikana :) Sitä paitsi esikoisen päiväkodissa ei...
  13. M

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    La Perla tervetuloa :wave: Padmashree onnittelut tuplista :heart: Sanaton olisin minäkin ollut, jos ultrassa olisi käynyt ilmi että kaksoset olis ollut tulossa. Huh, on se vaan ihan eri tilanne saada kaksoset kuin odotella yhtä vauvaa :) Täällä paha olo alkaa pikkuhiljaa helpottamaan...
  14. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Eiks tuo floradix ole lasten ripulijuoma? Sellaista ainakin lääkäri käski meidän neidille antaa kun oli vatsatauti... Kräuterblutsaft on ainakin joku rautavalmiste. Täälläkin tissit ovat kasvaneet parin viime viikon aikana selvästi, kohta on pakko vaihtaa suurempiin liiveihin kun varustus...
  15. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Päikille onnittelut pikkuisesta prinssistä :heart: Enpä ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, kun töissä on jatkuvasti kamala kiire ja iltaisin olen niin väsynyt ja pahoinvoiva etten jaksa tehdä oikein mitään :headwall: Keskiviikkona oli neuvola ja paino oli noussut edellisen neuvolan...
  16. M

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Päikille onnittelut pikkuisesta prinssistä :heart: Enpä ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, kun töissä on jatkuvasti kamala kiire ja iltaisin olen niin väsynyt ja pahoinvoiva etten jaksa tehdä oikein mitään :headwall: Keskiviikkona oli neuvola ja paino oli noussut edellisen neuvolan...
  17. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Ulrassa käyty ja kaikki ok :heart: Pituutta murusella oli 63 mm ja vastasi viikkoja 12+4, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan vaihdettu, eli la on 23.12. Päivittäjä, vaihtaisitko mulle etusivulle lasketuksi ajaksi 23.12. Niskaturvotusta oli 1,7 eli normaali. Huh, kylläpä putosi kivi...
  18. M

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Ulrassa käyty ja kaikki ok :heart: Pituutta murusella oli 63 mm ja vastasi viikkoja 12+4, mutta laskettua aikaa ei kuitenkaan vaihdettu, eli la on 23.12. Niskaturvotusta oli 1,7 eli normaali. Huh, kylläpä putosi kivi sydämeltä eikä veriseulan tulokset enää jännitä oikeastaan yhtään, kun tuo...
  19. M

    ***Joulukuiset lumihiutaleet 2010 KESÄKUUSSA***

    Cisu, mullakin on se käsitys, että piikkimattoa ei saisi käyttää raskauden aikana. Onnittelut niille, jotka ovat saaneet hyviä ultrakuulumisia ja tsemppiä niille, jotka kärsimättömästi odottavat ultraa :) Lillikka, vaikea tilanne sulla mietittävänä. Mulla on niin kova piikkikammo, että...
  20. M

    40+ *odottajat*..+ YES, WE CAN!!! ;)

    Riikkaliisalle hurjasti tsemppiä ja haleja :hug: :hug: Tervetuloa kaikille uusille :wave: Olen kyllä käynyt lukemassa päivittäin palstaa, mutta kirjoittelu on jäänyt vähemmälle, kun olen ollut niin väsynyt ja pahoinvoiva :headwall: Tänään tuli 12 viikkoa täyteen eli vähäsen voi jo...

Yhteistyössä