Hakutulokset

  1. A

    Jännitysniska...

    moikka.en ole nyt käynnyt hammaslääkärissä ja sen takia en uskalla nyt käyttää tota kiskoa.luulen kyllä että pitää uusia koko kisko..
  2. A

    Jännitysniska...

    voi perkule.kirjotin pitkän tekstin ja se katos! no kuiteskin.sun tarinas kuulostaa aika samalta ku mun.tai epäilen itsekin purentavian olevan tässä taustalla.mulla on ollu rautoja 6 vuotiaasta asti ja lopetin niiden käytön 18 vuotiaana.mulla on siis ollu tosi paha purenta ja on saatu...
  3. A

    Jännitysniska...

    Ääh mullakin on ollu nyt keinutus kovana ja muutenki kamala olo koko viikko!oksettaa ja ahdistaa sydän hakkaa hulluna.mietin vaan että enkai ärsyttäny lihaksia noilla jumpilla.onko teillä muilla tota pahaa oloa?pelkään että oksennan välillä. millasta kipua tarkotit marge?mulla kyllä tuli noi...
  4. A

    Jännitysniska...

    pitääks tossa "kielen imemisessä" imeä kurkkuun päin eli taakse päin vai tonne ylös suuhun?
  5. A

    Jännitysniska...

    noniin kiitos selvennyksestä drosera.täytyypi vielä kokeilla noita.Sulla on siis tullu helpotusta noiden liikkeiden avulla?hyvä :) mitä luulette, kumpi tekee parempaa kylmä vai kuuma?kun mulla on toi kauratyyny ja mietin vaa että kummin sit kannattais käyttää..? mutta hyvää ja aurinkoista...
  6. A

    Jännitysniska...

    drosera: siis miten tuo liike toimii..ajatellaan pään nostoa mutta ei kuitenkaan nosteta?eli tuleeko se liike lean nykäyttämisestä alas vai miten?en oikee tajunnu :ashamed: tuntuuko kellään koskaan jyskytystä takaraivolla?Mulla on aika usein sellasta.jos ei huimaa niin jyskyttää ja tuntuu...
  7. A

    Jännitysniska...

    heippa marge. kokeilin vielä ennen nukkumaan menoa tota toista liikettä ja voin kyllä sanoyäa että kyllä minäkin siinä tärisin:D oon kyllä joskus aikaisemminkin tehny samantapaisia liikkeitä,mutta lopetin ne kun ajattelin että tekee huonoa.Varmasti johtuu kipu eilisistä liikkeistä siis!ei...
  8. A

    Jännitysniska...

    Kiitos Marge jumppaohjeista!Yritin tossa jo vähän kokeillakin tota kaulajumppaa.mutta onko tosiaan noin että huimaus johtuu kaulalihaksista?? :o hyvin kyllä mahdollista.olen ite yrittäny koitella kaulaa ja on kyllä kipeä.vaikka onhan se herkkä kaikilla, mutta tuntuu oikeen että käsiin asti...
  9. A

    Jännitysniska...

    No juu sama juttu olen kohta 20vuotta, mutta ei kai tämä ikää kysy.jotkut on vaa herkempiä ku toiset.ja varmaan aika perinnöllistäkin.Meidän perheestäkin löytyy selkävaivoja,migreenejä ja on myös äitillä ja siskolla ollut pientä huimausta.ei ihan tällästä kuitenkaan.Tai sitten minä vaan...
  10. A

    Jännitysniska...

    on kyllä vuoristorataa juu-u.viikko-pari ollut aika hyvää oloa ei keinuttamista niinkään ja nyt viime yönä heäsin kun oli kamala kiertävä huimaus,millasta ei kyllä ennen ole ollu.nousin äkkiä isumaan ja huimaus loppu.Kääntelin päätäni sivuille ja naksahti ja uudestaan sama kierto..Lopulta...
  11. A

    Jännitysniska...

    ps. mitä tämä niskan painaminen tarkoittaa?
  12. A

    Jännitysniska...

    selvityksistä ikuinen riesa :) itselläni on myös ollut humausta aiemmin.syytä ei saatu silloinkaan selville, mutta se meni sitten n. puolessa vuodessa ohi.välill tuli inha olo, mutta n. 3 vuota pysyi poissa.en kyllä kuvitellu että tarvii uudestaan kärsiä! :kieh: mutta minullakin on tuo...
  13. A

    Jännitysniska...

    ikuinen riesa: haluaisin kysyä sinulta tuosta huimauksesta, että millasta se on?Omanikin helpottuu kävellessä/liikeellä, niin alko vaan kiinnostaa.. onko kukaan teistä käynny tietokonetomografiassa?kokemuksia? :)
  14. A

    Jännitysniska...

    Olipa ihana lukea Marge1:n viesti!itselläni on juuri noita oireita, joita neurologi oli sulle kuvaillu.tuleeko teille muille koskaan huimaus humahduksia?näin selkeesti sanottuna... voi ei kyl kannata lukee noita ms-juttuja.tulee heti miljoona kertaa pahempi olo ja minä ainakin ahdistun ja...
  15. A

    Jännitysniska...

    Tahtoisin vaan tiedustella, että miten teijän huimausoireet alko?Kun mulla alko oikeestaa yhen - kahen päivän aikana..ajattelin vaa että jännitysniskaa kai kuuluu et alkaa vähitellen? Olen lukenu nyt tätä palstaa päivittäin ja on kyllä kiva tietää että on muitakin!Onko lääkärit olleet...
  16. A

    Jännitysniska...

    Päätin nyt siten itsekin kirjottaa tänne. Mulla alko tuollainen keinuva huimaus vuodenvaihteessa.Mulla on ollu samaa n. 3 vuotta siten, joloin kävin lääkärit,verikokeet ja neurologin mutta kaikki ok. eikä mitään selvinny.Ja nyt tääpirulainen alko taas!Mun huimaus on kans tollasta keinuvaa ja...

Yhteistyössä