Hakutulokset

  1. J

    Sateenvarjorattaat kaksosille???

    Kiitos, kun pengoit... Ihmejuttu kun itse yrittää googlettaa ja ei vaan löydy :headwall: Taitaa vaan pyöriä ne samat hakusanat vähän erijärjestyksessä. Adapterilla yhdistäminen tuntuu tosi hankalalta juuri liikkuessa... Taita olla vaan viisaampaa ostaa tollaset kunnon matkarattaat, joissa...
  2. J

    Sateenvarjorattaat kaksosille???

    Ajattelin lähinnä ihan tuollasia halpisrattaita, kokeillaan onnistuuko linkitys :ashamed: http://www.lastentarvike.fi/images/Paatuotekuvat/Large/098100-_lim_full.jpg
  3. J

    Sateenvarjorattaat kaksosille???

    Osaako kukaan sanoa löytyykö kaksosille ns. sateenvarjorattaita. Ei tartte olla selkänojan säätöä tai kuomua eli ihan sellaset peruskaupunkirattaat ja tietty halvat (parempien rattaiden rinnalle). Oon jostain yrittäny katella, mutta ei ole vastaan tullut...
  4. J

    millä rv kaksoset ovat syntyneet?

    Käynnistyi lapsivedenmenolla rv:lla 31+1 Molemmat miltei samankokoisia 1400 g / 40 cm
  5. J

    KAKSOSTENRATTAISTA! Myykö kukaan emmaljungan!

    Kannattaa huomioida myös rattaitten paino, etenkin jos joudut niitä kovasti nostelemaan esim. autoon! Orat ovat teitääkseni aika painavat verrattuna emmaljungiin. Toki voi olla jo muutosta tapahtunut siihen kun itse hankimme vaunut. Yli yksi vuotiaat kaksoset nukkuvat emmaljungissa, kantokopat...
  6. J

    Tarvitseeko kantokasseja?

    Meillä nyt kohta vuoden ikäiset kaksoset. Ulkoilut alotettiin viimevuonna huhtikuussa, jolloin meillä oli käytössä pehmeät kantokassit. Tuulisella seudulla kun asutaan, sai niillä sekä jalkapeitolla vaunuista tosi suojaisat ihan pikkusillekin (ja nyt isomallekin lämpöpussina). Kesällä kassi oli...

Yhteistyössä